Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla vohvelirauta?

Vierailija
06.07.2024 |

Tuleeko paljon käytettyä? Tekisi mieli ostaa kallis vohvelirauta seuraavasta palkasta.

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla vohveliraudalla saa vohvelit ja leivät, älytöntä ostaa molempia samanlaisia rautoja eri levyillä vaan. Sillä ei ole mitään väliä, minkälainen kuvio sen leivän pinnassa on. 

On toki rautoja, joihin saa vaihdettavat paistolevyt, mutta turha maksaa siitäkään yhtään ylimääräistä. 

Vierailija
62/101 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla vohveliraudalla saa vohvelit ja leivät, älytöntä ostaa molempia samanlaisia rautoja eri levyillä vaan. Sillä ei ole mitään väliä, minkälainen kuvio sen leivän pinnassa on. 

On toki rautoja, joihin saa vaihdettavat paistolevyt, mutta turha maksaa siitäkään yhtään ylimääräistä. 

Mitä vaihdettavilla paistolevyillä tekee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joku 20 vuotta vanha vohvelirauta käytössä ja vieläkin toimii

Vierailija
64/101 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi nälkä iskeä. Pakko tehdä voffeleita. Suussa sulavia rapeita mansikkahillon kera ja kermavaahdolla. Mitenkä voi enää paremmin itseään hemmotella.

Vierailija
65/101 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoi nälkä iskeä. Pakko tehdä voffeleita. Suussa sulavia rapeita mansikkahillon kera ja kermavaahdolla. Mitenkä voi enää paremmin itseään hemmotella.

sama

Vierailija
66/101 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Lidlin vohvelirauta, jonka ostin aikoinaan n. 15 eurolla. Tdsella hyvä, ei tartu, osat helppo pestä. Paistan sillä mm. perunaröstejä ja perunarieskan tyyppisiä leipäsiä. Vohveleja olen paistanut itseasiassa vähemmän.

Vierailija
67/101 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On Lidlin vohvelirauta, jonka ostin aikoinaan n. 15 eurolla. Tdsella hyvä, ei tartu, osat helppo pestä. Paistan sillä mm. perunaröstejä ja perunarieskan tyyppisiä leipäsiä. Vohveleja olen paistanut itseasiassa vähemmän.

Mun lidlin vohvelirauta sytty kerran tuleen

Vierailija
68/101 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui kamalaa

Vierailija
69/101 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belgialainen vohvelirauta on ihan paras keksintö

Vierailija
70/101 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pidätte raudan puhtaana ja huollatte sitä? Ja kuinka usein. Ei jää mustaa palanutta sinne esimerkiksi. Ehkä niissä on ohjeet, mutta tuli mieleen.

Vierailija
71/101 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta tämä: Wilfa Bell WM-623 1400W vohvelirauta. Maksaa 99e, mutta on hyvä. Kun se on piippaava malli, niin helpottaa paljon. Rauta on riittävän iso, ei tartu kiinni, kun voita on 70g mukana. Jauhoja ei kannata mitata, vispilällä saa tuntuman, milloin hyvä. Lopuksi 1/2dl vichyä sekaan.

Vierailija
72/101 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pidätte raudan puhtaana ja huollatte sitä? Ja kuinka usein. Ei jää mustaa palanutta sinne esimerkiksi. Ehkä niissä on ohjeet, mutta tuli mieleen.

Ei tarvitse puhdistaa. Vain talouspaperi kuumaan rautaan ja käytetään kiinni. Paperiin imeytyy voi, jos sitä on. Joskus rauta puskee liiat poydälle ja joutuu luutuaan rautaa päältäpäin.

Vierailija
73/101 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi tehdä leipää. Vohvelitaikinaan voi korvata 30% vehnäjauhoista hiivaleipäjauhoilla. rasvaa ja suolaa lisää. Siinä se leipä mikä onnistuu. Levyleipä tulee paljon nopeammin ja suurempi määrä uunin pelleillä.

Vierailija
74/101 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen vohveliraudalla myös enchiladoja, eli kahden tortillalevyn väliin täytteitä kuten majoneesia, pepperonia, kinkkua, juustoraastetta. 

Melko sotkuun menee kylläkin rauta tuollain, puhdistan sitten talouspaperilla/siivousliinalla. Välillä pesen rautaa varovasti myös hanan alla. 

Vierailija
75/101 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun Lidlin vohvelirauta lakkasi toimimasta alle vuoden sisällä ostamisesta. 

Vierailija
76/101 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin se on kaikkien lidlin tuotteiden kanssa

Vierailija
77/101 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin se on kaikkien lidlin tuotteiden kanssa

Kyllä mulla on paljon jo vuosikausia täysin hyvin toimineita Lidlin tuotteita, eli ihan poikkeus oli tämä vohvelirauta. 

Vierailija
78/101 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen vohveliraudalla myös enchiladoja, eli kahden tortillalevyn väliin täytteitä kuten majoneesia, pepperonia, kinkkua, juustoraastetta. 

Melko sotkuun menee kylläkin rauta tuollain, puhdistan sitten talouspaperilla/siivousliinalla. Välillä pesen rautaa varovasti myös hanan alla. 

No minä teen vohveliraudalla vain vohveleita. Ei tule tortillan makuisia vohveleita. Mutta kukin tyylillään.

Vierailija
79/101 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU kieltää vohveliraudat 2030

Vierailija
80/101 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta tämä: Wilfa Bell WM-623 1400W vohvelirauta. Maksaa 99e, mutta on hyvä. Kun se on piippaava malli, niin helpottaa paljon. Rauta on riittävän iso, ei tartu kiinni, kun voita on 70g mukana. Jauhoja ei kannata mitata, vispilällä saa tuntuman, milloin hyvä. Lopuksi 1/2dl vichyä sekaan.

maksoin tuosta samasta alennuksessa 90 e