Onko sinulla vohvelirauta?
Tuleeko paljon käytettyä? Tekisi mieli ostaa kallis vohvelirauta seuraavasta palkasta.
Kommentit (101)
Voin paistaa kyllä lättyjä, kermavaahtoa ja hillua päälle, kelpaako kellekään ?
Haaveissa on ostaa, mm.yli jääneestä kaurapuurosta saisi terveellisiä vohveleita tehtyä🍁🍂
Vierailija kirjoitti:
Voin paistaa kyllä lättyjä, kermavaahtoa ja hillua päälle, kelpaako kellekään ?
Maistuisi minulle
Vierailija kirjoitti:
Haaveissa on ostaa, mm.yli jääneestä kaurapuurosta saisi terveellisiä vohveleita tehtyä🍁🍂
:D
Vierailija kirjoitti:
Älä osta jos oot lihava
+1
Vierailija kirjoitti:
Käytetty ahkerasti ja nyt valitettavasti paistopinnat kuluneet niin, että niihin jää vohvelit pahasti kiinni. Pitäisi varmaan ostaa uusi vehje.
No kantsii ennen kuin palaa pohjaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista 😀 Vielä sellainen kysymys, että mistä löydätte reseptejä?
Netistä vertailemalla ja testailemalla löytyi hyvä omalle raudalle.
Minun vohveliraudassani oli ohjekirja mukana pakkauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista 😀 Vielä sellainen kysymys, että mistä löydätte reseptejä?
Netistä vertailemalla ja testailemalla löytyi hyvä omalle raudalle.
Minun vohveliraudassani oli ohjekirja mukana pakkauksessa.
Minulla ei ollut
Mjn parilagrillissä on vaihtolevyt vohvelille, parikertaa vuodessa tulee tehtyäja kesäisin lättyjä muurikalla.
Voiskin tehdä vohvelit iltapalaksi, kermatilkka jäi ruuanlaitosta ja mansikoita on pakkasessa.
Vierailija kirjoitti:
Mjn parilagrillissä on vaihtolevyt vohvelille, parikertaa vuodessa tulee tehtyäja kesäisin lättyjä muurikalla.
Voiskin tehdä vohvelit iltapalaksi, kermatilkka jäi ruuanlaitosta ja mansikoita on pakkasessa.
sama suomeksi?
Kerran vuodessa jaksan sen rumban. Vohveliraudassa ei ole irrotettavia levyjä, joten puhdistaminen on työlästä. Miten te putsaatte omanne? Ongelmana on lähinnä rasva, jota tuntuu jäävän aina johonkin taitekohtaan ja sieltä valuu joskus tuntien päästä tip tip.
Kannattaa ostaa vohvelirauta joka on suunniteltu belgialaisille vohveleille. Paljon parempia kuin littanat lätyskät.
Vierailija kirjoitti:
Kerran vuodessa jaksan sen rumban. Vohveliraudassa ei ole irrotettavia levyjä, joten puhdistaminen on työlästä. Miten te putsaatte omanne? Ongelmana on lähinnä rasva, jota tuntuu jäävän aina johonkin taitekohtaan ja sieltä valuu joskus tuntien päästä tip tip.
Putsaan märällä rätillä ja lähtee pois.
On, mutta on harvoin käytössä. Enemmän käyttöä on ollut parilagrillillä, jossa voi tehdä esim. lämpimiä voileipiä.