Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla vohvelirauta?

Vierailija
06.07.2024 |

Tuleeko paljon käytettyä? Tekisi mieli ostaa kallis vohvelirauta seuraavasta palkasta.

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja joskus tulee tehtyä. 

Vierailija
22/101 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ja joskus tulee tehtyä. 

Miten usein on joskus? Viikottain, päivittäin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetty ahkerasti ja nyt valitettavasti paistopinnat kuluneet niin, että niihin jää vohvelit pahasti kiinni. Pitäisi varmaan ostaa uusi vehje.

Vierailija
24/101 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut ojo nuoresta lähtien, kun lapset pieniä tein usein vohveleita, nykyään ei tule tehtyä. Edullisemmatkin vohvelirsudat ovat ihan hyviä.

Vierailija
25/101 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin , että vohvelirauta on yli 20 vuotta vanha. Välillä ostan kaupan valmis pussin ja teen siitä. Lisään vähän vichyä pikkuisen sekaan. Tähän asti on ainakin kelvannut kaikille. Mun äiti paistoi sillä aikoinaan vohvelit sillä lapsenlapsille ja rauta on mulla.

Vierailija
26/101 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Tulee käytettyä koska mies on keliaakikko ja tuolla saa tehtyä hyvää gluteenitonta herkkua.

Onko miehesi myös leidari kuten sinäkin?

Olet aivoton ääliö.-eri

Vierailija
27/101 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ostettiin pari viikkoa sitten kirpparilta uusi vohvelirauta. Edellinen, made in West Germany, alkoi haista oudolle ja se piti laittaa pois. Minusta vohvelit ovat parempia kuin lätyt. Mutta onpa vain hitokseen hidasta paistaa, kun lättyjä paistan kahdella pannulla yhtä aikaa. Ehkä pitää ostaa toinenkin vohvelirauta.

Vierailija
28/101 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just ostettiin pari viikkoa sitten kirpparilta uusi vohvelirauta. Edellinen, made in West Germany, alkoi haista oudolle ja se piti laittaa pois. Minusta vohvelit ovat parempia kuin lätyt. Mutta onpa vain hitokseen hidasta paistaa, kun lättyjä paistan kahdella pannulla yhtä aikaa. Ehkä pitää ostaa toinenkin vohvelirauta.

Vohveliraudoissakin on tuplamalleja olemassa. On tietenkin myös kooltaan tuplaleveä, että mahtuu kaksi vohvelia vierekkäin.

Vierailija
29/101 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vohvelirauta. Edellinen oli supervanha ja muuten toimiva, mutta todella hidas, ja ostin uuden. Ehkä muutaman kerran vuoteen tulee paisteltua. Tykätään miehen kaa enemmän letuista, lapset taas vohveleista.

Vierailija
30/101 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vohveliraudoissakin on tuplamalleja olemassa. On tietenkin myös kooltaan tuplaleveä, että mahtuu kaksi vohvelia vierekkäin.

Joo, näin arvelinkin. Mutta tuli nyt vastaan tuo sinkkumalli kirpparilla.

Vierailija
31/101 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Tärkein keittiökone mikron jälkeen, on todella monipuolinen ruoanlaiton apuväline.

Vierailija
32/101 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On 25 v vanha ja toimii hyvin. 

tehdään muutamia kertoja vuodessa mutta tuo on kestävä vekotin

Vierailija
33/101 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Tärkein keittiökone mikron jälkeen, on todella monipuolinen ruoanlaiton apuväline.

Kerro ihmeessä, mitä kaikkea sillä teet. Mä oon vain paistanut vohveleita!

Vierailija
34/101 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Belgialaista vohvelirautaa tulee käytettyä vähintään kerran viikossa. Sillä herkkuvohvelit limsan kanssa ai että

Vierailija
35/101 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten tulee laitettua kesäkurpitsaa, munakoisoa, herkkusieniä, padron-paprikoita, okraa ja tofua, jälkkäreistä kroissanttitaikinaa ja piparitaikinaa. Röstiperunoihin sopii hyvin. Munia en itse ole kokeillut valmistaa, vaikka jotkut tekevät. Itse vohveleita huomattavasti harvemmin, vaikka tietysti hyviä ovatkin. Erityisesti munakoisoon kätevä, kun valmistuu suuussasulavan muheaksi ihan parissa minuutissa ilman rasvaakin (jos raudan pinnoite on hyvä). Munakoiso pitää tosin itkettää ensin, että rakenteen saa vähän pehmeämmäksi ja se vohvelipinta painuu siihen.

Vierailija
36/101 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten tulee laitettua kesäkurpitsaa, munakoisoa, herkkusieniä, padron-paprikoita, okraa ja tofua, jälkkäreistä kroissanttitaikinaa ja piparitaikinaa. Röstiperunoihin sopii hyvin. Munia en itse ole kokeillut valmistaa, vaikka jotkut tekevät. Itse vohveleita huomattavasti harvemmin, vaikka tietysti hyviä ovatkin. Erityisesti munakoisoon kätevä, kun valmistuu suuussasulavan muheaksi ihan parissa minuutissa ilman rasvaakin (jos raudan pinnoite on hyvä). Munakoiso pitää tosin itkettää ensin, että rakenteen saa vähän pehmeämmäksi ja se vohvelipinta painuu siihen.

Vau! Täytyy kokeilla.

Vierailija
37/101 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20e raudalla tehnyt vuosikausia miksi se pitää kallis olla, vai haluatko näyttelyesineen

Kalliilla tulee parempi

Vierailija
38/101 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Tulee käytettyä koska mies on keliaakikko ja tuolla saa tehtyä hyvää gluteenitonta herkkua.

Onko miehesi myös leidari kuten sinäkin?

Olet aivoton ääliö.-eri

Eikö tosiasioista saa enää puhua=(

Vierailija
39/101 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vain vohvelinauta, mutta tekee se lettujakin ja tiskaa..niin ja pyykkää ja kaikkea muutakin. Oikea yleiskone. En kyllä ikinä luopuisi omastani vaikka se onkin kohta jo 40 vuotta vanha.

Mistä löysit? Minäkin oon etsinyt sellaista vaikka kuinka kauan mutta ei niitä oikein liiku missään. 

Netissä on vaikka mitä vohvelirautoja https://testaajat.com/paras-vohvelirauta/ kunhan vaan googlailee niin löytyy vaikka mitä. Itsellä Princess Bubble vohvelirauta kotona.

Meillä on kanssa princess bubble. Ei ollut pahan hintainen.

Vierailija
40/101 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin , että vohvelirauta on yli 20 vuotta vanha. Välillä ostan kaupan valmis pussin ja teen siitä. Lisään vähän vichyä pikkuisen sekaan. Tähän asti on ainakin kelvannut kaikille. Mun äiti paistoi sillä aikoinaan vohvelit sillä lapsenlapsille ja rauta on mulla.

Nam, juu vichyä sekaan , on tosi hyviä.