Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kurt Cobain narkkasi vaimonsa kanssa kun heillä oli pikkuvauva tulossa ja sen syntymän jälkeenkin

Vierailija
03.07.2025 |

Ja tämä mulqqu sitten on "hyvis" ja joku Axl Rose "pahis"?

Aika tekopyhää. Axl oli kilari-hullu, mutta ei halunnut lapsia koska tiesi että ne kärsivät jos vanhempi ei ole kunnossa.

Cobain ei välittänyt paskaakaan, vaan tuuttasi ainetta suoneen Courtneyn kanssa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihmetellyt tätä Cobainin ylistystä. Kuulemma naureskeli "pöhöttyneille" bändeille - ja samaan aikaan vaati itse esim Ruisrockissa tietynlaisen limusiinin, omat lääkärit huumeita kirjoittamaan, sekä antoivat potkut kuskille, koska tällä oli väärän värinen paita. Hehän olivat itse ihan samanlaisia. Ja samat aineet maistui kuin kasarin rokuille.

Vierailija
2/25 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että Frances Bean pääsi isovanhempiensa luokse turvaan ja kasvoi kauniiksi ja tiettävästi fiksuksi naiseksi. On nyt naimisissa skeittari Tony Hawkin pojan kanssa ja saivat lapsen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetikö perseeseen ja viivaa samaan aikaan?

Vierailija
4/25 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä vitusta minä sen voisin tietää?

Vierailija
5/25 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se huvittavaa kuinka paljon uhriutui, veti huumeita vaikka on lapsi ja lopuks teki itsari. Hyvää musiikkia tosin.

Vierailija
6/25 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axl uhkasi piestä Kurt Cobainin jos lapsi olisi syntynyt vammaisena vanhempien huumeidenkäytön vuoksi. Onneksi ei tarvinnut tehdä sitä. Tälle naureskeltiin ylimieliseen tyyliin, mutta tottahan se Axl puhui. Ihan käsittämätöntä touhua. Suomessa olisi otettu huostaan tuollaisen nistipariskunnan lapsi jo synnärillä.

Vierailija
7/25 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä oikeasti kiinnostaa julkkisten tekemiset? Vaikka pitäisin jotain hyvänä muusikkona tai näyttelijänä, en minä ihaile heidän persoonaansa tai tekemisiään. En sortunut moiseen typertyyteen edes varhaisteininä. Ennemminkin harmitti, jos joku pilasi elämänsä.

Vierailija
8/25 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurt Kobain oli erittäin, erittäin vasemmistolainen. Aikansa prototyyppi-Woke kantsantokannoiltaan melkein ja poti samoja MT-ongelmia. Nirvana on hyvä musiikkitaideyhtye, omistan suurimman osan sen levyistä että ei siin.

Vierailija
9/25 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se huvittavaa kuinka paljon uhriutui, veti huumeita vaikka on lapsi ja lopuks teki itsari. Hyvää musiikkia tosin.

Tämä. Jotenkin ristiriitaista. Taisi olla oikein valittajien valittaja ja hyvin itsekeskeinen. Mutta joo, musa oli hemmetin hyvää.

Vierailija
10/25 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulet muutenkin olevasi hyvin perillä julkkisten tekeimisistä.

Vierailija
11/25 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihmetellyt tätä Cobainin ylistystä. Kuulemma naureskeli "pöhöttyneille" bändeille - ja samaan aikaan vaati itse esim Ruisrockissa tietynlaisen limusiinin, omat lääkärit huumeita kirjoittamaan, sekä antoivat potkut kuskille, koska tällä oli väärän värinen paita. Hehän olivat itse ihan samanlaisia. Ja samat aineet maistui kuin kasarin rokuille.

Kyseisen Ruisrockin järkkäri sanoi myöhemmin että Nirvana oli diivamaisin bändi mitä oli vastaan koskaan tullutkaan.

Vierailija
12/25 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulet muutenkin olevasi hyvin perillä julkkisten tekeimisistä.

Niin olenkin, mutta en ole tutkinut heidän persereikiään kuitenkaan. Keskity sinäkin vaan sen omasi tutkimiseen.

Vierailija
13/25 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä oikeasti kiinnostaa julkkisten tekemiset? Vaikka pitäisin jotain hyvänä muusikkona tai näyttelijänä, en minä ihaile heidän persoonaansa tai tekemisiään. En sortunut moiseen typertyyteen edes varhaisteininä. Ennemminkin harmitti, jos joku pilasi elämänsä.

Todellakin julkkisten tekemiset pitäisi aikuisia kiinnostaa ihan jo siksi, että kuuluisuudet toimivat aina esikuvina joillekin nuorille, halusivat sitä tai eivät. Sinä et siis ole aikuinen ainakaan älyllisesti.

Vierailija
14/25 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää pariskunta aikoinaan mitään hyviksiä ollut. Taidat olla aika nuori jos et ole yhtään perillä tuon ajan mediakohuista ja niistä negatiivisista reaktioista mitä ihmiset heitä kohtaan kokivat. Nuoriso oli silloin ihan pilalla, jos edes kuunteli Nirvanaa...

Vierailija
15/25 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurt oli keskiluokan poika. Lapsesta saakka hankala ja itsekeskeinen valittaja. Sama jatkui loppuun saakka.

Axl Rose ja esim Eminem molemmat tulevat työväenluokasta, ovat olleet kunnolla kusessa nuorena, mutta eivät koko ajan ulisseet sitä ja tätä. Tappelivat kyllä.

Eri maailman miehiä.

Vierailija
16/25 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseisen Ruisrockin järkkäri sanoi myöhemmin että Nirvana oli diivamaisin bändi mitä oli vastaan koskaan tullutkaan.

Nirvana oli ihan Poison-tason bändi käytöksessään. 

Vierailija
17/25 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo vakavista mielenterveysongelmista, hänellä oli lapsena mm. epäilty ADHDta, mutta lääkkeet vain pahenivat oireita...

Vierailija
18/25 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä parempaa narkkaamista ja parempaa elämänhallinan puutetta.

Vierailija
19/25 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva rokkihemmo on mikään pyhimys. Rockin idea on vastustaa systeemiä ja konservatiivisia arvoja

Vierailija
20/25 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Axl uhkasi piestä Kurt Cobainin jos lapsi olisi syntynyt vammaisena vanhempien huumeidenkäytön vuoksi. Onneksi ei tarvinnut tehdä sitä. Tälle naureskeltiin ylimieliseen tyyliin, mutta tottahan se Axl puhui. Ihan käsittämätöntä touhua. Suomessa olisi otettu huostaan tuollaisen nistipariskunnan lapsi jo synnärillä.

Mutta nykyään Suomessa tämäkin normaali elämää, eikä nistien lapset lähde huostaan sitten millään esimerkiksi Milo-pojan surullinen tarina...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä