Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hyväksyä että ei ole puolisoa ja olla katkeroitumatta?

Vierailija
06.07.2024 |

Oon niin loppu siihen ikuiseen etsimiseen ja yksinäisyyteen. Haluaisin olla seesteinen ja onnellinen sinkku, mutta tuntuu vaan että vajoan masennukseen ja itsesääliin. Vertaistukea tai neuvoja.

N38

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on siis ihan parasta. Miksi haluaisit miehen? Listaa päivittäin hybät puolet yksinolemisrssa. Lucky you.

Vierailija
22/26 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile hypnoterapiaa, minulla se auttoi. Olin 10 vuotta sinkkuna, tarjontaa kumppaneista oli, mutta en kiinnostunut heistä, jotka kiinnostuivat minusta, tai alitajuisesti sabotoin orastavaa suhdetta. Kävin hypnoterapiassa muistaakseni 8 kertaa, jokaisen kerran jälkeen alkoi eteeni tulla aina vain sopivampia kumppaniehdokkaita, kunnes tämä nykyinen iski heti ensi silmäyksellä. Olin tuolloin 46 vuotias. Hypnoterapiassa käsitellään omia alitajuisia lukkoja, vahvistetaan itsetuntoa ja käsitellään mahdollisia pelkoja, joita ei välttämättä edes tiedosta omaavansa. Jokin verran se maksaa, mutta minulla oli ainakin kaikin puolin kannattava ja hyvä sijoitus itseeni ja omaan hyvinvointiini. Lämmin suositus 💗.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä voisin antaa vinkkinä, että kroppaan kannattaa ehdottomasti panostaa.

Ei yhtään ylipainoa vaan hoikkuutta.

Voihan siihen panostaa. Ei ole auttanut minulla ainakaan mitään ja ihan yhtä yksin saa olla. Ylipainoinen en tosin ole koskaan ollutkaan, mutta nyt olen pelkän hoikkuuden sijaan hoikka ja treenattu.

N42

Eihän se tietysti mikään takuuvarma temppu ole, mutta oletpahan hoitanut ainakin yhden mahdollisen kompastuskiven tieltä pois.

Kun ajattelee miten harva nelikymppinen on edes normaalipainoinen, puhumattakaan treenattu (koskee sekä naisia että miehiä), niin kyllähän sinä joukosta erotut eduksesi.

Vierailija
24/26 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna elämä on niin paljon helpompaa, että suosittelen keskittymään elämän hyviin puoliin. 

Olin naimisissa 20 vuotta, ja 19 vuotta onneton. Yksin olen onnellisempi ja iloisempi, minulla on hyviä ystäviä ja mukava elämä.

Vierailija
25/26 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin olla puolisosi🤤🤤🤤🤤🤤 M18

Vierailija
26/26 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile lopettaa KELA-loisiminen ja mennä esim. TÖIHIN!, niin saat sisältöä elämääsi sinäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi