Keksikää mulle mielenkiintoinen harrastus! Kiinnostaisi syvänmeren sukellus, hevoset ,purjehtiminen ja golf,mutta olen köyhä:(
Otsikko.
Vanhakin olen,eli mitään missä lähinnä nuoria ja kauniita, esim sali.
N40
Kommentit (55)
Hanki virtuaalitodellisuuslasit ja voit harrastaa noita kaikkia
Varkaana saat jännitystä ja taloudellisia etuja. Dyykata voi myös roskalavoilla. Niistäkin löytyy myytävää.
Vierailija kirjoitti:
Lähe mun kaa sieneen, marjaan, kalaan, ja keitetään retkikahvit! :) m48
Ihana ehdotus!😊
Alat soittamaan jotain instrumenttia. Netti on YouTube opetusvideoita täynnä.
Eka ostat jonkin halvan soittimen, kitaran, ukulelen tai basson. Muutamalla kympillä pääset alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Valitse kilttimies ja turvallinen parisuhde. Vaakamamboa hyvällä twistillä kyllä riittää.
Tai useampaa miestä alat pyörittämään. Yksi joka päivälle.
Noista kalliista harrastuksista helpoimmin toteutettava on hevosharrastus. Kysele ravitalleilta, jos tarvittaisi apua. Aluksi voit lappaa lantaa, myöhemmin päästä ajohevosen kyytiin ja itsekin ajamaan tai ratsastamaan.
Poliisin huutokaupasta maastopyörä ja metsiin polkemaan.
Ethän sä edes ole vanha. Mutta jos haluat kuntosalijuttuja, niin ainakin Vantaalla on laitettu paljon puistoihin uusia ulkokuntosalilaitteita. Sinne tekee habaa ja jos olet sinkku, niin tiedä kenet siellä vielä tapaisit.
Vierailija kirjoitti:
Pillinkuuletus olis hyvä ja halpa.
Kullinpiitelys? Mitä on piiletys?
Minulla on lapsuuden haaveista purjehtiminen toteuttamatta.
Lentämishaavetta toteutin lennokkiiharrastuksen kautta.
Olen katsellut netistä veneprojekteja, joissa yksinkertainen vanerivene varustetaan kevytpressupurjeella.
Hakeudu vapaaehtoistyöhön. Enkä tarkoita nyt mitään spr:n kädestäpitely-kotouttamiskursseja vaan esim vapaaehtoista maanpuolustustyötä. Siinä pääsee larppaamaan maailmanloppua ja se on aika jännää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähe mun kaa sieneen, marjaan, kalaan, ja keitetään retkikahvit! :) m48
Ihana ehdotus!😊
Kiitos! Ottasin mielellään mukaan sinne. Missään ei oo mukavampi tutustua.
Golf on halpaa. Osta pari rautamailaa 7, 9, putteri kierrätyskeskuksesta, ja palloja. 5 e kpl. Lainaa kirja, katso YouTube, opettele säännöt.
käy rangella lyömässä, 4 e ämpäri. Ja hiekkakuopalla, nurmikolla.
vuoden päästä par3 kentälle 9 reikää, 30 e. Ilman greencardiakin.
Vierailija kirjoitti:
Noista kalliista harrastuksista helpoimmin toteutettava on hevosharrastus. Kysele ravitalleilta, jos tarvittaisi apua. Aluksi voit lappaa lantaa, myöhemmin päästä ajohevosen kyytiin ja itsekin ajamaan tai ratsastamaan.
Maailman paras harrastus. Paskan lapioiminen.
Ala säveltämään negrospirituaaleja