Keksikää mulle mielenkiintoinen harrastus! Kiinnostaisi syvänmeren sukellus, hevoset ,purjehtiminen ja golf,mutta olen köyhä:(
Otsikko.
Vanhakin olen,eli mitään missä lähinnä nuoria ja kauniita, esim sali.
N40
Kommentit (55)
Lähet matkustelemaan etelä-eurooppaan interreilillä, oot dormeissa yötä ja näet ja koet edullisesti monia maita ja näet monenlaisia ihmisiä.
Astraaliprojektio eli astraalimatkustaminen. Kokeilin tässä yksi yö ja pyysin unessa nähdä valon/enkelin. Saman tien minut tempaistiin ylös jonnekin avaruuden ääriin, siellä oli pimeää, mutta kaukana horisontissa näin valtavan kokoisen enkelin muotoisen hahmon, joka hohti kultaista valoa ja sen pään päällä oli kruunu. Pian minut jo nykäistiin takaisin kehooni, mielenkiintoinen tunne kun selkä edellä ja vauhdilla takaisin.
Hyväntekeväisyyteen.
Valitse mieluinen.
Vierailija kirjoitti:
Unohdit Sveitsin alpeilla laskettelun.
Tai Sveitsin laivaston mukana seilaamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdit Sveitsin alpeilla laskettelun.
Tai Sveitsin laivaston mukana seilaamisen.
Geneve-järvellä.
Elokapinan kanssa kadulle makaamaan. Se on edullista.
Reppureissaa Intiaan, Afrikkaan jne. Pidä jännää reaaliaikaista päiväkirjaa etenemisestä ja sattumuksista.
Sienestys! Se on mielenkiintoista ja kivaa. Opittavaa on loputtomasti. Yhdistä tähän sienten valokuvaus.
Aikuispartiossa pääsee purjehtimaan. Vuosimaksu 80€.
huonekasvit ja kissa. palstalla provoilu
Melkein kaikkia voi harrastaa halvemmallakin. Ei kaikkia tarvikkeita tai vaikka hevosta pidä ostaa. Etsit harrastusryhmän, käyt kokeilemassa. Sitten vuokraat varusteet tai maksat käytön mukaan. Voi olla ettet pidäkkään noista eli kannattaa ensin testata. Ja sitten säästät ja keskität kaikki rahat siihen harrastukseen.
Mulla tutut on harrastaneet noita kaikkia eikä kukaan ostanut mitään tarvikkeita itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Kirjastoon lukemaan noista harrastuksista
Kirjastoon myös lukemaan keittokirjoja. Sehän on melkein kuin söisi.
Minäkin haluaisin kuun taivaalta, mutta olen köyhä. Joudun tyytymään pelkkään kävelyyn.
Valitse kilttimies ja turvallinen parisuhde. Vaakamamboa hyvällä twistillä kyllä riittää.
Lähe mun kaa sieneen, marjaan, kalaan, ja keitetään retkikahvit! :) m48
Nussiminen. Ei maksa mitään (ellet käy maksullisilla).