Keksikää mulle mielenkiintoinen harrastus! Kiinnostaisi syvänmeren sukellus, hevoset ,purjehtiminen ja golf,mutta olen köyhä:(
Otsikko.
Vanhakin olen,eli mitään missä lähinnä nuoria ja kauniita, esim sali.
N40
Kommentit (55)
Unohdit Sveitsin alpeilla laskettelun.
Lainaat kirjastosta kirjoja noista aiheista. On se parempi kun ei mitään. Itseäni nuo ilmastoa pilaavat välineurheiluharrastukset eivät kiinnosta pätkääkään,
Kirjastoon lukemaan noista harrastuksista
Vaakamambo ja astanga-jooga. Hyvä lisätä ansioluetteloon syvänmerensukelluksen ohella.
Roskajuoksu
"15 000 maskia ja tuhansia tupakantumppeja kuuluu aktiivisen roskajuoksijan elämään"
https://yle.fi/aihe/a/20-10004730
Miten niin salilla on vain nuoria ja kauniita? Kyllä siellä käy ihan kaikenlaisia ihmisiä, ainakin mun salilla. Mä oon 41 ja käyn salilla isolla innolla. En ole nuori enkä kaunis, mutta kunto kasvaa kohisten.
Golf kiinnostaisi muakin mutta on kallista :/
Opettele maalaamaan tai kirjoita kirja. Maalausvälineet ei maksa paljon ja niitä voi ostaa netistäkin jos kaupoista ei löydy kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Lainaat kirjastosta kirjoja noista aiheista. On se parempi kun ei mitään. Itseäni nuo ilmastoa pilaavat välineurheiluharrastukset eivät kiinnosta pätkääkään,
Miks vtussa? Yhteen aikaanhan kaikki vähänkin opiskeluun liittyvä oli ehdoton no no ja piti sen sijaan mennä töihin!
Pillinkuuletus olis hyvä ja halpa.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin salilla on vain nuoria ja kauniita? Kyllä siellä käy ihan kaikenlaisia ihmisiä, ainakin mun salilla. Mä oon 41 ja käyn salilla isolla innolla. En ole nuori enkä kaunis, mutta kunto kasvaa kohisten.
Opettele maalaamaan tai kirjoita kirja. Maalausvälineet ei maksa paljon ja niitä voi ostaa netistäkin jos kaupoista ei löydy kaikkea.
Eikös se salilla käynti ole pois työn tekemisestä? Niin, että se estää sitten menemästä valtion virastoon töihin!
Kerää käpyjä ja tee niistä jotain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se salilla käynti ole pois työn tekemisestä? Niin, että se estää sitten menemästä valtion virastoon töihin!
Salille pääsee virka-ajan ulkopuolella.
Snorklaus, keppihevostelu, minigolf ja optimistijollailu. Siinä sulle köyhän vastineet unelmaharrastuksillesi.
Purjehdus gastina ei ole kallista. Mene jonnekin työväen pursiseuran johdantokurssille, maksaa kymppejä, sitten vaan kokeilemaan. Varsinaiset purjehduskurssit maksaa muutamia satasia.
Oman veneen saa tonnilla, mutta niissä on joka kesä muutamalla tonnilla remontoitavaa. Siksi kannattaa aloitella gastina.
Miksi juuri nuo kiinnostaa?