Lue keskustelun säännöt.
Miksi ihmiset kohtelevat minua huonosti?
06.07.2024 |
Ongelmani on, että yritän elää rauhallista ja hiljaista elämää muita häiritsemättä, mutta ihmeellisen paljon löytyy ihan vieraita ihmisiä, jotka hyökkäävät kimppuuni. Olen jo oppinut, että puolustautuminen pahentaa asiaa. Ja vaikka en edes puolustautuisi niin minun jälkeenpäin väitetään tehneen asioita, joita en todellakaan ole tehnyt. Miksi minusta otetaan jokin ihme silmätikku, jolle voi tehdä mitä vain?
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
itseasiassa ei ole tullut kovin miellyttävä mielikuva eräistä kulttuureista sillä m.uuttajat tulevat sanomaan minulle fraasia, jota ovat ehkä kuulleet eli Go Home! En tiedä mikä heidän katkeruutensa juuri minua kohtaan on, mutta tunteeni heitä kohtaan eivät ole erityisen lämpimät nyttemmin, kun tätä on jatkunut useamman vuoden ajan. Ilmeisesti jonkinlainen tarve saada olla törppö, koska heitä kohtaan on saatettu olla törkeitä. Ei sillä tavoin ainakaan sympatiaa ja empatiaa saa. Tänäänkin illan viimeiset asiakkaat muistivat tämän kertoa. Olisi tehnyt mieli heittää heidä ulos liiketilasta, mutten työntelijänä voi, koska työnantaja tuskin ilahtuisi. Ei ollut erityisen iloinen fiilis, kun heidän huonostikäyttäytyvien lastensa takia joutui venyttämäään työpäivää ja kiitoksesksi saa tätä kokemusten siirtoa.