Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvostelun antaminen ilman ToriDiiliä (2.7.2024 alkaen)

Vierailija
06.07.2024 |

Joko olette saaneet Torissa palautteita? Onko ollut ongelmia/erimielisyyksiä? Jos toinen ei anna palautetta, niin sittenkö ei tule toisellekaan palautetta? Eli palaute palautteesta meininki?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
2/3 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee siitä palaute 3 vko kuluttua, jos toinen palautetta antaa ja siihen voit sitten kommentoida. Tulen saamaan runsaasti "hidas postitus" -palautteita, koska ostajat eivät ymmärrä, että kirje on ihan oikeasti matkalla 5 arkipäivää. Nytkin eilen kaupat tehnyt laittaa kyselyä, että miksi ei näy Omapostissa - no ei näy, kun se on kirje ja postimaksu 2,5 e, itse niin halusit, vaikka annoin vaihtoehdoksi 5,7 e seurantakoodilllisen paketin.

Mutta tuo olemaan mainio tapa antaa negatiivista palautetta, vaikka kaikki menee hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee siitä palaute 3 vko kuluttua, jos toinen palautetta antaa ja siihen voit sitten kommentoida. Tulen saamaan runsaasti "hidas postitus" -palautteita, koska ostajat eivät ymmärrä, että kirje on ihan oikeasti matkalla 5 arkipäivää. Nytkin eilen kaupat tehnyt laittaa kyselyä, että miksi ei näy Omapostissa - no ei näy, kun se on kirje ja postimaksu 2,5 e, itse niin halusit, vaikka annoin vaihtoehdoksi 5,7 e seurantakoodilllisen paketin.

Mutta tuo olemaan mainio tapa antaa negatiivista palautetta, vaikka kaikki menee hyvin.

Tätä vähän pelkään itsekin, että kääntyykö vielä arvostelut vastaan. Tosin huutonetissä joka on alusta saakka pelannut palautteilla, se toimii, jotenkin spektinen tässä Torissa tähän. Ensimmäiset palautemahdollisuudet meni siinä, että en ollut huomannut että palautteen antamiseksi keskustelun pitää olla tallella. Itse poistan keskustelut sitä mukaa kun kaupat tehty.