Tuntuu kuin olisin löytänyt jonkun kirjallisen aarreaitan jostain 'hömppäarkusta' ja hauskaa oli lueskella. Aion palata kunhan en jää koukku
Tuntuu kuin olisin löytänyt jonkun kirjallisen aarreaitan jostain 'hömppäarkusta' ja hauskaa oli lueskella. Aion palata kunhan en jää koukkuun.
Eksyin ihan ihmeelliselle Suomi24 keskustelupalstalle, jota en koskaan ole harrastanut. Sitten aloin lukea jotain ketjua ja tuntui kuin olisin löytänyt jonkun kirjallisen aarreaitain. Vaikka siellä oli vaikka mitä osallistujia niin tuntui siltä kun siellä pyörisin ihan myös minä itse mikä ei ollut todellisuutta. OLI KUITENKIN KIVAA ja aion jatkossakin lueskella tämmöstä hömppää. Alkoi siitä kun luin tuota 'Ikävä' ja 'Kaipaus' - osastoa - sehän on aika lailla runo-osastoa aiheeltaan.
Sain sieltä sitten tämän listan semmoisia aiheita joista ainakin itse voisin yrittää väsätä jotakin tällekin palstalle - nämä tässä alla. Ja kyllä teilläkin olisi varmaan vaikka mitä asiaa näistä aiheista.
SUHTEET: Tunteet:
Haluttomuus
Häpeä
Ihastuminen
Ikävä / Kaipaus
Intohimo
Järki ja tunteet
Kateus
Katkeruus
Luottamus
Mustasukkaisuus
Onnellisuus
Rakkaus ja rakastaminen
Viha
USKOTTOMUUS
YHDEN YÖN JUTUT
VANHA SUOLA JANOTTAA
YSTÄVYYS
Siellä on Tampere palsta. Kaikkia paikkakuntia. Kielet ja käännökset palsta. Nato ja Maailmanmenoa.