Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lupasi maksaa osan vuokrastani, mutta ei pitänyt lupaustaan..

Vierailija
06.07.2024 |

Olen yhden lapsen yh ja jouduin muuttamaan uuteen asuntoon kun vanha myytiin. Etsin kaksiota mutta miesystävä ylipuhui ottamaan kolmion, ja lupautui maksamaan osan vuokrasta(100€) jotta saamme tytön kanssa riittävän kokoisen asunnon. Mies asuu omassa kämpässään. Otin sitten kolmion ja joudun laskemaan tarkkaan rahat jotta riittävät, laskelmissa olen huomioinut tämän miehen lupaaman satasen. Hän on maksanut sen kerran, mutta ei enää. Siitä ei ole ollut enää sen koommin puhetta. Tuntuu vähän petetyltä, en olisi ottanut tätä kalliimpaa asuntoa jos olisin tiennyt.. En voi sitä häneltä pyytääkään. Miten toimisitte? Tiedän, että kuulostan ihan epätoivoiselta luuseri yh:lta:(

Kommentit (158)

Vierailija
121/158 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäöh?? Joka normaalilla jätkällä nyt on irto satanen heittää eikä se nyt ole mikään ongelma. Sinulla on todella outo käsitys varakkuudesta 😂 oletteko te kelan tuilla elävät oikeasti noin vieraantuneita tavallisesta arjesta?

Äläpäs yleistä. On mm. niitäkin, jotka tyhjentävät tilinsä suht nopeasti ja lainaavat esim. tyttöystävältään, kun eivät pärjää enää.

Sekoitat ilmeisesti tahallasi asioita. Sekoitat miehet ja pojat keskenään. Miehet eivät lainaile naisilta yhtään mitään.

Vierailija
122/158 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso sen hepun ulosottorekisteri. Se on julkista tietoa. 99 prossan varmuudella sillä itsellään on talousvaikeuksia.

Sinä olet kyllä hyväuskoinen ja naivikin ap. Joko soitit hepulle? Kysyitkö asiasta? Ei tarvitse yhtään kaunistella asiaa vaan kysy suoraan kuten suoraselkäinen nainen tekee.

Sit kerro meille.

Miten niin ulosottorekisteri on julkista tietoa? Mistä? Paljonko se maksaa? Kertokaa.

Eihän rikosrekisterikään ole julkista tietoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/158 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen vuokrapillu olisikin mukava juttu 😜 

Sanotaan parisuhteeksi.

Miten ne incelit nyt tästä innostui? Alkoiko joku tajuta, miksi siitä kahvista kannattaa maksaa useampi euro?

Olette itse jotain noloja tyrkkyjä kalunne kanssa, liian helppoja miehiä täällä. Hahah!

Vierailija
124/158 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"miten toimisitte?"

MENISIN  _ T  Ö  I  H  I  N _ !!!!!

Kuka käski vääntää äpäriä vaikka niiden elätykseen ei ole kykyjä??????

Vierailija
125/158 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäöh?? Joka normaalilla jätkällä nyt on irto satanen heittää eikä se nyt ole mikään ongelma. Sinulla on todella outo käsitys varakkuudesta 😂 oletteko te kelan tuilla elävät oikeasti noin vieraantuneita tavallisesta arjesta?

Äläpäs yleistä. On mm. niitäkin, jotka tyhjentävät tilinsä suht nopeasti ja lainaavat esim. tyttöystävältään, kun eivät pärjää enää.

Sekoitat ilmeisesti tahallasi asioita. Sekoitat miehet ja pojat keskenään. Miehet eivät lainaile naisilta yhtään mitään.

Se olikin vain esim. mutta kyllä miehetkin tekevät näin. En mä mitään sekoita

Vierailija
126/158 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ylipuhui. Otin sitten. En voi pyytää. Tyhmästä päästä kärsii koko lompakko.  Nyt pikamuutto takaisin halvempaan ja mies tietenkin ulos kuvioista.  Se halusi vain itselleen oman huoneen, olisi kohta muuttanut siihen ilmaiseksi asumaan. 

Vierailija
127/158 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ylipuhui. Otin sitten. En voi pyytää. Tyhmästä päästä kärsii koko lompakko.  Nyt pikamuutto takaisin halvempaan ja mies tietenkin ulos kuvioista.  Se halusi vain itselleen oman huoneen, olisi kohta muuttanut siihen ilmaiseksi asumaan. 

Ap? Joo eroon tuollaisista miehistä

Vierailija
128/158 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että mies ei oikeasti välitä sinusta. Lupauksia ei saa unohtaa.

Pitkältä ajalta tuntuu tuo vuosien seurustelu ja hammasharjan tuominen sun kotiin. Vaikuttaa siltä, että ole ap aika yksin lopulta tuossa suhteessa. 

Vierailija
129/158 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten pikkurouva saisi kokkailla sydämensä kyllyydestä lokkipojalleen päivällistä ihan joka päivä. Saisi pyöräyttää lokin pyykit ja näin päin pois.

Vierailija
130/158 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nynnyy tuota yh teemaakin tässä koko jutussa. Mutta tosiaan vuokran kallistuminen ei ole mikään yh juttu sinänsä vaan valitettavasti koskee ikävästi kaikkia ihan eläkekäisiä ja sinkkujakin.. Miten ihmeessä edes vuosittaiset 10% korotukset on luvallisia meinaan tekee aika ison summan per vuosi jos vuokra tonnin tai enemmän.

Vierailija
131/158 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos aviomies lupaisi maksaa niin ok, mutta jos poikaystävä lupaa, niin omaa hölmöyttä uskoa.

Aviomies lupaisi maksaa? Mitähän aktuaalista vttua nyt taas?? Silloin kun mennään naimisiin tulee kahdesta yksi joten ainakin normaalisti toimivassa avioliitossa kaikki on yhteistä, ei ole mitään minun ja sinun rahoja erikseen. Ai niin..ethän sinä tiedä rakkaudesta yhtään mitään vaan olet selkeästi nainen jolla on laskelmoiva käärmeen sydän. Tyypillistä..

Mitä sä skitsoat? Tuliko nyt vähän ylireagoitua ,tsiisus.

Vierailija
132/158 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se lokkipoika sitten käy taloksi ja vetoaa siihen, että minähän maksoin sulle satasen niin sinähän voitkin maksaa hänenkin ruokakulut eiks je?

Sitten lokkipoika lupaa maksaa joka toinen kauppareissu ruokaostokset. Kun on hänen vuoronsa maksaa, niin lompakko jäi kotiin ja voisitko sinä nyt maksaa tälläkin kerralla. Ja ap elelee asian kanssa kuin ei mitään. Uppoaa aina vaan syvemmälle talousvaikeuksiin rakkaushaaveen tähden.

Vierailija
133/158 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippumatta siitä, että mies lupasi maksaa satasen, on talous liian kireällä, jos siinä ei ole satasen verran liikkumavaraa. Joudutte nyt kärsimään sen vuoden verran, että määräaikaisesta pääsee eroon. Toivottavasti saatte sen jälkeen asunnon, joka on ainakin pari sataa halvempi kuin tuo tai teillä on edelleen liian tiukkaa rahan kanssa.

Miehen käytös on epäilyttävä, eihän hänellä vain ole perhe ja sen vuoksi ei jää edes yöksi.

Vierailija
134/158 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap se on nyt niin, että ystäväsi pitää sinua hieman bimbona. Ystävää ei paljon kiinnostele sun taloudenpitosi. Hänellä on se käsitys nyt, että näytäthän sinä pärjäilevän ilman sitä satkuakin/kk.

Laskelmoiva tyyppi kun on, niin petasi varakortteerin valmiiksi sun huusholliin.

Vierailija
135/158 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huviseurustelua, mukavuussuhteita, joskus vähän aikaa rakkaussuhteitakin ja tietenkin hyötysuhteita..  Ap:n mies on mukavuussuhteessa hänen kanssaan. 

Vierailija
136/158 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen vuokrapillu olisikin mukava juttu 😜 

Sanotaan parisuhteeksi.

Miten ne incelit nyt tästä innostui? Alkoiko joku tajuta, miksi siitä kahvista kannattaa maksaa useampi euro?

Ei meidän piireissä tollasta sanota parisuhteeksi, vaan hyväksikäyttösuhteeksi. Mut pitäähän teitäkin naisia olla, joille kelpaa nähdä miestä parin viikon välein muutaman tunnin ajan. Harhaisissa unelmissanne sitten kuvittelette miehenkin ajattelevan olevansa parisuhteessa :DDD

Vierailija
137/158 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos aviomies lupaisi maksaa niin ok, mutta jos poikaystävä lupaa, niin omaa hölmöyttä uskoa.

Aviomies lupaisi maksaa? Mitähän aktuaalista vttua nyt taas?? Silloin kun mennään naimisiin tulee kahdesta yksi joten ainakin normaalisti toimivassa avioliitossa kaikki on yhteistä, ei ole mitään minun ja sinun rahoja erikseen. Ai niin..ethän sinä tiedä rakkaudesta yhtään mitään vaan olet selkeästi nainen jolla on laskelmoiva käärmeen sydän. Tyypillistä..

No kun näitä just on, joilla on parisuhteessakin sinun ja minun rahat. Sinun sohva ja minun auto. Minun ruoka ja sinun kaljat.

Vierailija
138/158 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tai sitten pikkurouva yrittää pitää puolensa että ei olisi  hyväksikäytetty ja peljästään maksajan roolissa ja pistää miehen kustantamaan jotain kuten ehkä vaatimattomia matkoja tai jotain kodin tavaraa, ehkä ruokaakin enemmän mitä mies itse syö.

Sitten onkin se veren- ja rahanhimoinen hyväksikäyttäjä kuulemma itse joka ei ole vastuussa omasta ekämästään eikä vastuullinen taloudellisessa mielessä. Yrittää vain hyötyä miehestä ja raha on vain tärkeää tai se mitä mies voi tarjota? 

Ei maksa matkojakasn itse, eikä  osta mitään omaan kotiin. Huoh. Kummitte se sitten on. 

Vierailija
139/158 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta satku kuussa on ihan soppeli hinta vakkari pinpistä. Jos teille nyt tulee ero, niin voin korottaa tuon summan sataan viiteenkymppiin helposti. 🤗

Minä korotan pariinsataan.

Vierailija
140/158 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kysy tältä mieheltä suoraan? Miksi tulet  sen sijaan tänne kysymään?

Älkää vihjailko. Kysykää suoraan. Kertokaa perustelut.