Miyen lestat jaksaa olla liki koko ajan raskaana tai pienen vauvan äiti? Miten voi hoitaa ison lapsilauman
jos on kova pahoinvointi, riskiraskaus, monikkoraskas, ongelmia muuten?
Kommentit (6)
4 poikaa,yks tyttö ja taas paksuna. kulkee ihan sumussa. säälittää...
Yhteispelillä sujuu raskausajatkin. Mies tekee silloin enemmän kotihommia, ja hoitaa lapsia iltaisin. Lasten kanssa ei kamalasti jakseta harrastaa, mut muuten heidät hoidetaan. Toki isommat osallistuu myös kodin töihin, tiskeihin ja lelujen keräämiseen. Katsovat hetken pienempien perään kun laitan vaikka pyykkejä. Pitävät vauva kun teen ruokaa. Mut päävastuu hommasta on mulla ja miehellä. Ja ruokaa lapset saa joka päivä olinpa raskaana tai en. Vapat vaihdetaan ja muutenkin hoidetaan. Isommat on ulkona keskenään, mut niin on naapureidenkin samanikäiset. 2v. voi päästä vanhimman kanssa ulos jos vanhin on sillä tuulella et viitsii ottaahänet mukaansa, muuten olen itse siellä vahtimassa...
monilla käydä hyvä tuuri eikä tajuta noita riskejä jos on saatu viisikin tervettä lasta.
Mies on päivät töissä. Äiti tosi iloinen ja pirteä.
käyny vielä niin huono säkä että 6 vanhinta on poikia, niin niitä ei kiinnosta senkään vertaa auttaa pienempien hoidossa. sori vaan mutta ainakin tän perheen kohdalla on totta.