Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miyen lestat jaksaa olla liki koko ajan raskaana tai pienen vauvan äiti? Miten voi hoitaa ison lapsilauman

Vierailija
01.02.2007 |

jos on kova pahoinvointi, riskiraskaus, monikkoraskas, ongelmia muuten?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyny vielä niin huono säkä että 6 vanhinta on poikia, niin niitä ei kiinnosta senkään vertaa auttaa pienempien hoidossa. sori vaan mutta ainakin tän perheen kohdalla on totta.

Vierailija
2/6 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 poikaa,yks tyttö ja taas paksuna. kulkee ihan sumussa. säälittää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteispelillä sujuu raskausajatkin. Mies tekee silloin enemmän kotihommia, ja hoitaa lapsia iltaisin. Lasten kanssa ei kamalasti jakseta harrastaa, mut muuten heidät hoidetaan. Toki isommat osallistuu myös kodin töihin, tiskeihin ja lelujen keräämiseen. Katsovat hetken pienempien perään kun laitan vaikka pyykkejä. Pitävät vauva kun teen ruokaa. Mut päävastuu hommasta on mulla ja miehellä. Ja ruokaa lapset saa joka päivä olinpa raskaana tai en. Vapat vaihdetaan ja muutenkin hoidetaan. Isommat on ulkona keskenään, mut niin on naapureidenkin samanikäiset. 2v. voi päästä vanhimman kanssa ulos jos vanhin on sillä tuulella et viitsii ottaahänet mukaansa, muuten olen itse siellä vahtimassa...

Vierailija
4/6 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

monilla käydä hyvä tuuri eikä tajuta noita riskejä jos on saatu viisikin tervettä lasta.

Vierailija
5/6 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina joku on sen verran joutava.

4

Vierailija
6/6 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on päivät töissä. Äiti tosi iloinen ja pirteä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan