Itä suomen hotelleilla järkyttävät hinnat
Niillä muutamilla joita on Savonliinnassa ja Mikkelissä kiskuri hinnat monta satasta yöstä ..en ihmettele että kuolee koko itä suomi .. Helsingissä halvempaa
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Savonlinna 1 yö. Sokos Hotelli oli yli 400
Mikä aika?
Nyt heinäkuussa, kandee ostaa itelleen lahjakortti ja käyttää se. Hoksattiin tämä viime kesänä 🤭. Sama huone olis maksanut yli 200€.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä Helsinkiinkään kun pysäköinti maksaa nykyään jo varmaan 100 €/vrk.
Helsingissä ei ole mikään pakko pysäköidä maksullisella paikalla. Paljon kannattavampaa kulkea julkisilla tai jos välttämättä haluaa tulla (omalla) autolla, ottaa valmiiksi selvää, mihin ja mitä kautta on menossa, vie tavarat hotellille ja käy viemässä auton kauemmas, julkisilla takaisin.
35 e vrk
Helvatan sairasta maksat siitä tonnin kuukaudessa että saat autonromullesi ruudun mihin pysäköidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35 e vrkP City-Forum Simonkatu
00-08 1,1€/alkava 60 min, 08-18 3,80€/alkava 30 min, 18-24 1,1€/alkava 30 min, maks. 8 €
00-08 8,80 €
08-18 76,00 €
18-24 8,00 €
= 90 €/vrk
Tulee julkisilla, matkalippu halvempi kuin auton kulut, ostaa HSL:n vuorokausilipun ja säästää monta kymppiä henkilömäärästä riippuen.
Vierailija kirjoitti:
Ostettiin kesähinnoilla kaksi yötä alle 300€, olikohan 260€, ei toi kallis ole huippuhotellissa.
Kaupunki oli tylsä.
MITÄ alapeukutat! Hotelli oli hyvä, hinnat halpaa, kaupunki oli tylsä.
MIKÄ ei ollut SUN mieleen!
Ethän voi päättää mun asiastani!
Vierailija kirjoitti:
35 e vrk
Helvatan sairasta maksat siitä tonnin kuukaudessa että saat autonromullesi ruudun mihin pysäköidä.
Edelleen voit viedä auton ilmaiseen pysäköintiin, jos haluat.
Itse en kyl suostu maksamaan Suomessa hotlasta yli 100€, siis ihan basic huoneesta.
T: 22
Kysyntä ja tarjonta. Hyvin hyppää Tampereellakin hotellihinnat kun joku tapahtuma. Täällä itä-Suomessa kukaan ei haaveile Savonlinnasta oopperajuhlien aikaan.
Kertokaa edes yksi halpa hotelli Suomessa? Sen takiahan nuo karavaanarit on olemassa jos hotellit olisivat kohtuuhintaisia niin ei kukaan ostaisi nussimis purkkeja
Mä olen menossa ItäSuomeen luokkakokoukseen tässä kuussa. Puoliso ja lapset on silla aikaa pari yötä vuokramökillä.
Matkoihin uppoaa 400€ (VR). Mökkiin 600€.
Ennen varausta tein hintavertailua. Hostelli olisi ollut tuplahinta, hotelli 4x.
Todennäköisesti jää viimeiseksi reissuksi kotimaassa pitkään aikaan. Ei näissä hinnoissa ole mitään järkeä.
Tapahtumat, kesäaika, tapahtumat kesäaikaan. On kallista. Mutta kallista on Suomessa muutenkin. Verratkaa mihin vaan Euroopan kaupunkiin, Suomessa on kallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri kävin Itä-Suomessa lomailemassa ja yöt hyvissä hotelleissa ydinkeskustassa oli n. 120 €/yö. Olin tietysti varannut majoitukset jo keväällä.
Mahdatko edes tajuta miten tolkuton hinta 120€/yö on pelkästä hotellihuoneesta kun mennään isomman veden yli etelään tai nykyään edes länteen.
Suomessa jonkun maakunna sokoshotellin perushuoneesta saa maksaa yksittäisen festariviikonlopun ulkopuolellakin hinnan jolla ihan länsimaissakin pääsee jo ylimmän kerroksen premium-huoneeseen jossa odottaa hedelmäkori, kuohuvaa ja kylpytakit spa-osaston vapaaseen käyttöön.
Pari yötä vuodessa hotellissa kotimaassa niin ei lopulta tunnu missään. Tietenkin tuohon muu rahankäyttöä päälle. Yhtä lailla viikko etelässä ja meidän perheeltä kokonaisuudessaan vähintään 5000 euroa. Majoitus toki suhteessa halvempaa mutta ei se reissaaminen ikinä ilmaista ole.
Mökin vuokraaminen kans aika kallista nykyään, Tahkolla tykätty käydä. Taitaa jäädä tämä viimeiseks kesäks näillä hinnoilla.
T:22
Vierailija kirjoitti:
Mä olen menossa ItäSuomeen luokkakokoukseen tässä kuussa. Puoliso ja lapset on silla aikaa pari yötä vuokramökillä.
Matkoihin uppoaa 400€ (VR). Mökkiin 600€.
Ennen varausta tein hintavertailua. Hostelli olisi ollut tuplahinta, hotelli 4x.
Todennäköisesti jää viimeiseksi reissuksi kotimaassa pitkään aikaan. Ei näissä hinnoissa ole mitään järkeä.
Kuinka monta lasta? Minkä ikäisiä?
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa edes yksi halpa hotelli Suomessa? Sen takiahan nuo karavaanarit on olemassa jos hotellit olisivat kohtuuhintaisia niin ei kukaan ostaisi nussimis purkkeja
Omena Hotellit on suht edullisia, mutta niitähän ei ole kuin muutama Suomessa. Ei aamupalaa, ei respaa, mutta ihan toimiva ja siisti huone, kun viimeksi yövyin Tampereella.
Vierailija kirjoitti:
Siis OMG 😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri kävin Itä-Suomessa lomailemassa ja yöt hyvissä hotelleissa ydinkeskustassa oli n. 120 €/yö. Olin tietysti varannut majoitukset jo keväällä.
Mahdatko edes tajuta miten tolkuton hinta 120€/yö on pelkästä hotellihuoneesta kun mennään isomman veden yli etelään tai nykyään edes länteen.
Suomessa jonkun maakunna sokoshotellin perushuoneesta saa maksaa yksittäisen festariviikonlopun ulkopuolellakin hinnan jolla ihan länsimaissakin pääsee jo ylimmän kerroksen premium-huoneeseen jossa odottaa hedelmäkori, kuohuvaa ja kylpytakit spa-osaston vapaaseen käyttöön.
Ihan normihintahan tuo on esim Saksassa ja Jenkeissä. Saksassa saat vielä laittaa tuohon päälle 20-30€ jos haluat aamiaista, joka ei sisälly huonehintaan kuten Suomessa.
Sedongin ulkopuolella hinnat tippuvat tuntuvasti.
Lappeenranta kolme yötä heinäkuussa ja melko tarkkaan 300 euroa yhteensä. Varattu tietysti jo keväällä kun tarjous mutta tiesimme menomme ajankohdan varmaksi.
Ystämme menossa Springsteenin keikalle ja he varasivat hotellin välittömästi kun asiasta ilmoitettiin. Heillä ei siis ollut vielä liopujakaan tuolloin. Säästivät melkoisen nipun euroja ennakoimalla.
Aika basic hintahan tuo on. Kyllä ihan Keski-Euroopassakin tuo on ihan normihinta hyvälle hotellille. Jos ei sun rahat riitä, niin mene toki vaikka Alanyaan juomaan olutta hotellin uima-altaalle.