Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 2 kg ylipainoinen, mutta vyötärönympärys 76 cm

Vierailija
06.07.2024 |

Just punnitsin itseni ja mittasin vyötäröni ennen aamupalaa. 

Tarkoitus olis saada nuo pari kiloa vielä pois, tai ehkä muutama enemmänkin, mutta ei kiirettä eikä sinänsä kai enää terveydellisistä syistä pakkokaan.

Vuoden aikana oon pudottanut nyt n. 12 kg. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ällöttävä läski ja kyllä ne kilot sulle tulee takaisin korkojen kanssa.

Vierailija
2/12 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minun bmi:ni oli 21, niin vyötärö oli 74 cm. Vartalonmalli on sellainen. Lyhyehkö selkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun minun bmi:ni oli 21, niin vyötärö oli 74 cm. Vartalonmalli on sellainen. Lyhyehkö selkä.

Mullakin on lyhyt selkä. Jalat pitkät. Mutta joo, vyötärö erottuu selvästi, olen joko päärynä- tai tiimalasimallia, lihavimmillani enemmän päärynä. Kilot kertyy eniten lanteille. 

Ap

Vierailija
4/12 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä sitten? Jokainen on erimallinen. Jollain kertyy kilot vyötärölle, toisella takamukseen. Joillekin ei minnekään.Onko tässä jotain uutta?

Vierailija
5/12 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on lyhyt selkä. Jalat pitkät. Mutta joo, vyötärö erottuu selvästi, olen joko päärynä- tai tiimalasimallia, lihavimmillani enemmän päärynä. Kilot kertyy eniten lanteille. 

Ap

sama. Olen tiimalasi. Pitkät jalat.

Vierailija
6/12 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapea vyötärö, hyvä terveydelle. Onnea pudotukseen!

Vierailija
7/12 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin yli 70 cm ja bmi alle 20, mutta mulla onkin maailman pisin selkä. Kylkiluut vaan ylettyy niin lähelle lonkkia, ettei vyötärölle ole tilaa.

Vierailija
8/12 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on täysin kiinni ruumii rakenteesta. Mä olen normaalipainoinen, mutta vyötärönympärys on 81 cm.

Vierailija
9/12 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä sitten? Jokainen on erimallinen. Jollain kertyy kilot vyötärölle, toisella takamukseen. Joillekin ei minnekään.Onko tässä jotain uutta?

Kumma kyllä, että kaikille naisille, pituudesta ja ruumiinrakenteesta huolimatta terveyssuositus on, että vyötärönympärys olisi alle 80 cm.

Kyllä minäkin käsitän, että tämän mallisena kuin itse olen, tavoitteeseen pääsy tältä osin on paljon helpompaa, kuin toisen vartalotyypin omaaville.

Se tässä olikin aloituksen osapointti.

Ap

Vierailija
10/12 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuuko vyötiksenmitta siinttä että seisotko rentona vai jäykkänä? Itellä se vaihtelee sen mukaan ehkä 20 senttiä. Rentona ja könötän saattoo vyörtärö olla emtrinhi, t ukko 171,75

Vierailija
11/12 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullukka olet. Ainakin 5-10 kg on syytä pudottaa.

Vierailija
12/12 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuuko vyötiksenmitta siinttä että seisotko rentona vai jäykkänä? Itellä se vaihtelee sen mukaan ehkä 20 senttiä. Rentona ja könötän saattoo vyörtärö olla emtrinhi, t ukko 171,75

Vyötärön mittaamiseen on ihan ohjeet :) 

Pitää seistä suorana ja normaalissa hyvässä ryhdissä, ei saa vetää vatsaa sisään mutta mittaus tehdään uloshengityksen lopussa.

Miehillä ihanteellinen vyötärönympärys on alle 90 cm.

Ap