Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA! Raskaustestin tekeminen pelottaa!

Vierailija
01.02.2007 |

Olen varmaan ihan pimeä, niin kun muukin AV porukka täällä. Mutta raskaustestin tekeminen pelottaa. Ei nyt se tekeminen, vaan tulos.

Olen aika varma että olen raskaana, ja viimeiset 2 vuotta en ole toivonutkaan mitään muuta että olisin raskaana. Mutta nyt kyllä pelottaa, jos oikeasti olen raskaana....

En oikeasti osaa selittää tätä...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pelko siitä ainakaan odottamalla parane.

Vierailija
2/5 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on 2 vuotta yritystä takana ja oikeastaan jo haudannut kaikki vauva haaveet, niin nytkö sitten tärppäsi?

En kyllä uskalla, enkä myöskään jaksa lähteä sinne kylmään ulos apteekkin hakemaan sitä testiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kanssa oli yritystä takana 2 vuotta. pelottaa et pärjätäänkö me oikeesti ja ollaanko me ihan hulluja? ja tää maailmakin on tämmönen hullu... mutta rohkeesti vaan testiä tekeen, kyllä se ilo siitä kuitebkin on suurempi, jos plussa tulee:)

Vierailija
4/5 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oikeastaan osaan ymmärtää tilannettasi. Mekin yritettiin ja oltiin yrittämättä vauvaa 2-vuotta yhteensä. Haudattiin vauvahaave, kun sitä tärppiä ei muutaman kierron aikana tullut.

Järkytys oli melkoinen siinä vaiheessa, kun tajusin voivani aamuisin pahoin ja rinnat ovat oudon kipeät (heräsin yöllä itkemään sen kivun kanssa kun nukun aina vatsallani).

Kyllä oli tunteet tosi sekaisin plussatestin tehtyäni. Se plussaviiva tuli melkein saman tien, kun tikku kastui, todella vahvana viivana. Itkin ihan hysteerisenä koko loppupäivän.

Kaikki meni hyvin ja meillä on yksi lapsi. :)

Tsemppiä testin tekemiseen!!! Pystyt siihen! =) bd

Vierailija
5/5 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen testin huomenna apteekista kun tulen töistä, ja testin voi rauhassa sitten tehdä lauantai aamuna. Silloin on sitten tarpeeksi aikaa sulatella asiaa.