Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sieltä se Caruna uutinen nyt sitten tuli!

Vierailija
05.07.2024 |

Sähkönjakeluyhtiö Caruna ilmoittaa nostavansa hintojaan keskimäärin 3,4%.

Paitsi Espoossa ja asia ei tule kiinnostamaan ketään. 

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin lapsi, niin ei meillä ollut sähköjä. Hyvin pärjättiin. Keittiössä puuhella, huoneissa pönttöuunit, kovien pakkasten aikaan oli öljylisälämmitin. Onnistuisi nykyäänkin muilla vehkeillä. Talvi on ongelma. Kyllä sen taittaa puuta poltamalla.

Vierailija
82/87 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Haavisto paineen alla presidentin vaalien alla jopa itse myönsi että olisi voinut estää kaupan vastuuministerinä,selitteli siinä että olisiko se toinen vaihtoehto ollut parempi...

Olisi suomalaisten vesivarat säästyneet ja sähkösiirtohinnat pysyneet maltillisena ja sen kauppahinnan pistivät uniperiin ja loputkin hävittivät uniperineuvottelussa sdp Tytti ja Sanna.

Haaviston vastuu carunasta on kiistaton ja on sen itse hätäpäissään myöntänytkin.

Caruna Pekkaa jopa presidentiksi yrittivät vaikka pelkkä ylioppilas,teki kaikkien aikojen mokan Caruna kaupassa ja monta muuta yritti esim.suomen puolustusvoimien alasajoesitykset isot leikkaukset ja asevelvollisuudesta luopuminen ym.

Vihreä on vihreä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon meriselitykset taas. En usko sekuntiakaan että olisi alijäämäinen. Jumalauta, määräaikaisten hinnat tuplaantuneet ja pörssisähkökin kallista kesää lukuunottamatta.

Miten niin et usko? Tilinpäätös on julkista tietoa.

Vierailija
84/87 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Caruna Pekka kiittää

Siis vasemmistohallituksessa pääministeri vastaa kaikesta, mutta oikeistohallituksessa ei? Se oli muuten Katainen, joka oli tuolloin vallassa, ja päätti sähköverkon myymisestä.

Pekka Haaviston nimi siihen paperiin laitettiin. Olisi voinut kieltäytyä jos olisi ollut miestä ukossa! 

Kuten jo mainittu, hallitus ja eduskunta sen myynnin päätti, ei Pekka yksin.

Ihan sama tilanne, kuin Marinin hallituksessa, eli ei siellä yksi ihminen mitään päätä, toisin kuin palstalla valehdellaan.

Haavisto tuon hyväksyi. Eduskunta, kuten mikään muukaan taho ei voi pakottaa ketään allekirjoittamaan mitään.

Voit olla mitä mieltä hyvänsä tuosta, mutta kannattaa pitää ajatukset pään sisällä ettei pääse käymään niin että nolaat itsesi.

Vierailija
85/87 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Haavisto paineen alla presidentin vaalien alla jopa itse myönsi että olisi voinut estää kaupan vastuuministerinä,selitteli siinä että olisiko se toinen vaihtoehto ollut parempi...

Olisi suomalaisten vesivarat säästyneet ja sähkösiirtohinnat pysyneet maltillisena ja sen kauppahinnan pistivät uniperiin ja loputkin hävittivät uniperineuvottelussa sdp Tytti ja Sanna.

Haaviston vastuu carunasta on kiistaton ja on sen itse hätäpäissään myöntänytkin.

Caruna Pekkaa jopa presidentiksi yrittivät vaikka pelkkä ylioppilas,teki kaikkien aikojen mokan Caruna kaupassa ja monta muuta yritti esim.suomen puolustusvoimien alasajoesitykset isot leikkaukset ja asevelvollisuudesta luopuminen ym.

Vihreä on vihreä.

Olipa pitkä trollipaska.

Tuolla perusteella ministerien sooloilu on siis hyväksyttävää. Ilmankos persut harrastaa sitä harva se päivä.

Vierailija
86/87 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto vastuuministerinä asian hyväksyi ja kaupan valmisteli ja sen jälkeen asia tuli eduskunnan äänestykseen.

Haavisto itse myönsi että olisi voinut kaupan estää mutta ei  kun ei älliä ollut.

Ylioppilas Pekka oli vastuuministeri ja hyväksyi Kataisen juoniman kaupan,ilman Haaviston hyväksymistä ei asiaa olisi eduskunnalle tuotu!.

Vierailija
87/87 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haavisto vastuuministerinä asian hyväksyi ja kaupan valmisteli ja sen jälkeen asia tuli eduskunnan äänestykseen.

Haavisto itse myönsi että olisi voinut kaupan estää mutta ei  kun ei älliä ollut.

Ylioppilas Pekka oli vastuuministeri ja hyväksyi Kataisen juoniman kaupan,ilman Haaviston hyväksymistä ei asiaa olisi eduskunnalle tuotu!.

Kokoomus oli PM puolue ja Katainen ja Vapaavuori siellä päsmäröimässä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme