Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketkä kannattaa verojen nostoa rikkaille?

Vierailija
05.07.2024 |

Ehdottomasti!

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuet on kyllä aika pieniä verrattuna palkkoihin

Ne ovatkin TUKIA, eivät ansaintakeino. Ymmärrätkö lainkaan mikä on palkkatulon ja sosiaalituen ero? Sinun mielestäsi tukien pitäisi olla samat kuin työnteosta ansaittu palkka ? Saisit saman palkan kuin rekan kuljettaja ihan vain istumalla sohvalla kännissä huulet päristen? Brrrrb brrrrb 🤢???! Tööt tööt..

Vierailija
42/93 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yli 5000€/kk tienaavat, maksavat 60% Suomen henkilöverotuoloista. Ja lisää pitäisi siis ottaa..

Mitäs jos ne rikkaat sanoo terve ! Ja lähtee rahoineen pois??

Tollasista ökytuloista on helposti varaa maksaa 50% veroa, se on sitä solidaarisuuta se

t:vasemmistoliitto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo verotetaan rikkaat pois Suomesta

Muualla verotetaan kovemmin rikkaita kuin Suomessa. (rikas ei ole 10 000€/kk ansaitseva, vaan 40000+ €/kk ansaitseva) Suomessa sen sijaan keskituloisia (3000-40000 €/kk) verotetaan rajummin kuin muualla. (tulorajat veteen piirrettyjä viivoja tässä esimerkissä)

Vierailija
44/93 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo verotetaan rikkaat pois Suomesta

Muualla verotetaan kovemmin rikkaita kuin Suomessa. (rikas ei ole 10 000€/kk ansaitseva, vaan 40000+ €/kk ansaitseva) Suomessa sen sijaan keskituloisia (3000-40000 €/kk) verotetaan rajummin kuin muualla. (tulorajat veteen piirrettyjä viivoja tässä esimerkissä)

ai susta tätä verotusta pitäisi vieläkin kiristää.jo on idiootti porukkaa liikkeellä.sit pitää tehä vähemmän töitä jos verotetaan yhtään enemmän.

Vierailija
45/93 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuria pääomia pitäisi verottaa enemmän, eikä yhtäkään palkkaa missään palkkaluokassa. Kaikki palkansaajt maksavat löysän pääomaverotuksen kovina tuloveroina. Löysä pääomaverotus aiheuttaa juuri sen, että Suomessa ei investoida, sillä on paljon kannattavampaa ottaa jättiosingot pois kuin jättää ne yritykseen.

Vierailija
46/93 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuria pääomia pitäisi verottaa enemmän, eikä yhtäkään palkkaa missään palkkaluokassa. Kaikki palkansaajt maksavat löysän pääomaverotuksen kovina tuloveroina. Löysä pääomaverotus aiheuttaa juuri sen, että Suomessa ei investoida, sillä on paljon kannattavampaa ottaa jättiosingot pois kuin jättää ne yritykseen.

kaikille 50% verotus paitsi niille ketkä makaa kotona.t:vasemmistoliitto.

Vierailija
47/93 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksan veroja  jo nyt vähintäin yhden,ellen jopa kahden kotona makoilijan tukien verran enkä tienaa kuin  vaivaiset 4360€ kuukaudessa kun painan niskalimassa hommia satamassa. Kuinka monta perhettä minun kuuluu elättää?? Teidän idioottien mielestä näköjään pitäisi tuo minun olematon liksani jakaa  viiteen osaan joista minulle jää yksi osa ja loput jaettaisiin sohvalla kaljaa juoville työttömille tai makuuhuoneissa persettä jakaville yyhhoo äideille? Uuniin teidät pitäisi laittaa ja jakaa viiteen osaan koko pummilauma! Uli uli uli kuului vaan vaikka ihan itse olette halunneet ja osanne valinneet.

Vierailija
48/93 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä maksan veroja  jo nyt vähintäin yhden,ellen jopa kahden kotona makoilijan tukien verran enkä tienaa kuin  vaivaiset 4360€ kuukaudessa kun painan niskalimassa hommia satamassa. Kuinka monta perhettä minun kuuluu elättää?? Teidän idioottien mielestä näköjään pitäisi tuo minun olematon liksani jakaa  viiteen osaan joista minulle jää yksi osa ja loput jaettaisiin sohvalla kaljaa juoville työttömille tai makuuhuoneissa persettä jakaville yyhhoo äideille? Uuniin teidät pitäisi laittaa ja jakaa viiteen osaan koko pummilauma! Uli uli uli kuului vaan vaikka ihan itse olette halunneet ja osanne valinneet.

se olis vasemmisto pummien unelma et kotona sais saman ku sä töissä.

Vierailija
49/93 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se menee, miksi kuitenkin vasemmiston kannatus on Suomessa yli 40%?

Vierailija
50/93 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin paljon laiskoja tuilla eläjiä vissiin tai muuta paska porukkaa mitkä ei mitään tee.

Vierailija
51/93 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kannatan. Voivat samalla luopua luxuksesta ja asua kuin tavallinen ihminen. 

Mitä niille luxusasunnoille (jos nyt Suomesss semmoisia edes on) tapahtuisi?

Vierailija
52/93 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

paska pummit unelmoi.

Vierailija
53/93 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 3000€/kk tienaavat pitää laittaa verolle! Nyt ovat pitkälti vapaamatkustajia pienituloisten maksaessa kaikki 

Ja mitähän te pienituloiset ja loiselukat oikein maksatte? Ette ainakaan veroja. 

Vierailija
54/93 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kannatan. Voivat samalla luopua luxuksesta ja asua kuin tavallinen ihminen. 

Mitä niille luxusasunnoille (jos nyt Suomesss semmoisia edes on) tapahtuisi?

kyllä omilla palkka rahoilla saa elää miten huvittaa.nosta säkin perse sohvalta ja mene töihin.

Vierailija
55/93 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kapitalistit investoisivat enemmän saadakseen tulevaisuudessa isompia osinkoja, jos osinkoja verotettaisiin enemmän? Aha!

Vierailija
56/93 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 3000€/kk tienaavat pitää laittaa verolle! Nyt ovat pitkälti vapaamatkustajia pienituloisten maksaessa kaikki 

Ja mitähän te pienituloiset ja loiselukat oikein maksatte? Ette ainakaan veroja. 

huvittavaa kun nää kela pellet luulee olevansa jotain veronmaksajii.

Vierailija
57/93 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni voisi ensi alkuun poistaa asumistuen ja takuueläkkeen, Ihan turhia tukia jokaisen pitäisi maksaa asumisensa omalla rahalla ja jos ei työ ole maistunut niin miksi semmoiselle pitäisi sitten vanhana antaa enemmän rahaa kun muille sohva-ihmisille. Toimeentulotuen voisi puolittaa ensi alkuun, tällä olisi taatusti taloudellista toimeliaisuutta edistävä vaikutus.

Säästyneet rahat voisi suunnata ansiotuloverotuksen keventämiseen keski- ja suurituloisilta, sekin loisi motivaatiota tehdä työtä ja kouluttautua.

Vierailija
58/93 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ros ka sak ki a on niin paljon.

Vierailija
59/93 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuet on kyllä aika pieniä verrattuna palkkoihin

Juuri näin pitääkin olla. 

Vierailija
60/93 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset