Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karppaajat HUOM!!!

Vierailija
01.02.2007 |

Syöttekö hedelmiä?

Mitä hedelmiä???

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin ehkä kannattaa jättää ne hedelmätkin syömättä, koska sitten voi taas retkahtaa. Ihan ku alkoholisti, joka ottaa vaan sen yhen ja ekan ryypyn...

Yritän pysytellä hyväkarppina ja syön kyllä hedelmiä. Hyviä puolia on niin paljon kuitenkin ja parempi hedelmät kun ne pullat ja munkit! :)

Vierailija
22/61 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hedelmien koostumuksesta... Terveellisiä toki ovat, mutta esim. Painonvartjoissakin niiden määrää rajataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosin normaalipainoinen ja paljon urheileva karppi. Karpannut olen vuodesta 2003, eikä laihdutustarvetta siis ole, vaan olen lähinnä ylläpidolla. Saatan syödä päivässä esim. 1-2 mandariinia tai omenan tai pari. En kyllä joka päivä. Marjoja syön sitäkin enemmän.

Vierailija
24/61 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustikka sisältää sokeria 6,4 g/100 g ja omena 6,6 g/100g. Kyllä kannattaa välttää hedelmiä ja syödä paljon marjoja.

Vierailija
25/61 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monet hedelmät on ylijalostettu ja niiden kasvatuksessa käytetty tuholaismyrkkyjä, kotimaiset marjat taas ei. Marjoissa on kuitenkin monikymmenkertainen määrä vitamiineja, flavonoideja ja liukoisia kuituja verrattuna keskivertohedelmään.

Vierailija
26/61 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

takia syön marjoja. Luonnonmarjoissa ei myöskään ole tuholaismyrkkyjä ja muuta ikävää mitä hedelmissä on. En siis tosiaankaan välttele hedelmiäkään, mutta mieluummin syön marjoja.

Vierailija
27/61 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin juuri äsken mandariinin ja se maistui niin makealta kuin olisin syönyt pelkkää sokeria. Karppaaminen muuttaa makutottumuksia niin, ettei kovin makeat enää maistukaan. Eilen söin yhden " pusun" , kun kävin kaverilla kahvilla ja meinasin oksentaa.

Vierailija
28/61 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä syö nyt karpatessanikaan. Mutta hedelmän päivässä voinee syödä, riippuu mahtuuko omiin hiilarirajoihin.

Vierailija
29/61 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin moni normaalipainoinen, terveydestä ja hyvinvoinnista kiinnostunut ihminen karppaa.

Vierailija
30/61 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon hiilihydraatteja syötte päivässä? Muistelin että olen jostain aiemmin lukenut, että 100g päivässä on vähähiilihydraattisen ruokavalion raja. En kyllä oo varma muistanko oikein:) voisko joku siis selventää asiaa ja kertoa kuinka paljon niitä itse syö.

Vierailija
31/61 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä syön pahimpaan hedelmän himoon. Olenkin kyllä hyväkarppi. Banaania kannattaa tietty välttää, muussa käytä järkeäsi.

Vierailija
32/61 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

hedelmien koostumuksesta... Terveellisiä toki ovat, mutta esim. Painonvartjoissakin niiden määrää rajataan.

Vierailija
33/61 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Enkä syö nyt karpatessanikaan. Mutta hedelmän päivässä voinee syödä, riippuu mahtuuko omiin hiilarirajoihin.

Tältäkin palstalta lukee useasti karppaajista, jotka ovat sokeririippuvaisia ja vetivät 10 munkkia kerralla, kunnes aloittivat karppaamisen.

6

Vierailija
34/61 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

erittäin moni normaalipainoinen, terveydestä ja hyvinvoinnista kiinnostunut ihminen karppaa.

Vierailija
35/61 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole väittänyt karppausta laihdutukseksi, joten opettelepa sisälukutaito. Ja usko tai älä, niin voi elää terveellisesti ilman karppaustakin. Kaikki ei vain vedä pullaa siihen malliin, vaan osaavat syödä kohtuudella.

6

Vierailija
36/61 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei karppaaminen niin kuolemanvakavaa ole ;)

Vierailija
37/61 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä sitähän nuo karppaajat ovat: pullaa mössöttäviä, jotka eivät osaa syödä mitään kohtuudella.

Vierailija
38/61 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuinka paljon hiilihydraatteja syötte päivässä? Muistelin että olen jostain aiemmin lukenut, että 100g päivässä on vähähiilihydraattisen ruokavalion raja. En kyllä oo varma muistanko oikein:) voisko joku siis selventää asiaa ja kertoa kuinka paljon niitä itse syö.

Vierailija
39/61 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä varmaan kannattais muillakin kokeilla joskus jättää ne potut ja leivät aterilta pois niin jaksais pikkasen paremmin ja vois vaikka ärtyisyyttä hiukan lieventää.

Vierailija
40/61 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Teillä varmaan kannattais muillakin kokeilla joskus jättää ne potut ja leivät aterilta pois niin jaksais pikkasen paremmin ja vois vaikka ärtyisyyttä hiukan lieventää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän