Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pohjoiseen päin oleva huone. Olisiko tämä tapetti hyvä väriltään?

Vierailija
05.07.2024 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisko heiltä tilattua mallikappaletta? Siihen väriin vaikuttaa muukin siellä huoneessa, esim onko millainen ympäristö ulkona, vihreää vai lähellä taloja tms. Jos saat mallikappaleen, niin teippaa se seinään ja makustele mielessä. Pohjoisen huoneet on ihania, itse en pidä auringosta. Ikkunatkin voi olla vaikka huoneen kokoisia, eikä ikinä ole kuuma.

Juu tietty mallipala täytyy tilata. On vaikea tuo pohjoinen ilmansuunta, ettei tule kalsea tunnelma. Kaapisto tulee valkoiseksi, budjetissa täytyy koittaa pysyä niin siinä ei kauheasti ole vaihtoehtoja. Ap

Budjetissa... ja melkein satasen rulla tapetista... hohhoijaa

Niin. Onko siinä joku ongelma? Ap

Olen eri, mutta onhan toi kauhea hinta kuitutapetista. Tohon hintaan saa kauniita paperitapettejakin.

Vierailija
22/28 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi ole edes keltainen, vaan beige. Tyypillistä suomalaista sisustamista, että arkaillaan valinnoissa ja käytetään tuhottomasti aikaa jonkun tapetin valintaan, kun lopputulos on joka tapauksessa beige tai harmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis tapetti, siitä vaan. ihanan lämmin väri.

Vierailija
24/28 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisko heiltä tilattua mallikappaletta? Siihen väriin vaikuttaa muukin siellä huoneessa, esim onko millainen ympäristö ulkona, vihreää vai lähellä taloja tms. Jos saat mallikappaleen, niin teippaa se seinään ja makustele mielessä. Pohjoisen huoneet on ihania, itse en pidä auringosta. Ikkunatkin voi olla vaikka huoneen kokoisia, eikä ikinä ole kuuma.

Juu tietty mallipala täytyy tilata. On vaikea tuo pohjoinen ilmansuunta, ettei tule kalsea tunnelma. Kaapisto tulee valkoiseksi, budjetissa täytyy koittaa pysyä niin siinä ei kauheasti ole vaihtoehtoja. Ap

Budjetissa... ja melkein satasen rulla tapetista... hohhoijaa

Niin. Onko siinä joku ongelma? Ap

Olen eri, mutta onhan toi kauhea hinta kuitutapetista. Tohon hintaan saa kauniita paperitapettejakin.

Tuoho ei voi laittaa paperitapettia. Ap

Vierailija
25/28 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän toi ole edes keltainen, vaan beige. Tyypillistä suomalaista sisustamista, että arkaillaan valinnoissa ja käytetään tuhottomasti aikaa jonkun tapetin valintaan, kun lopputulos on joka tapauksessa beige tai harmaa.

Voi kuule😄 En arkaile. Ap

Vierailija
26/28 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tapetti ja varmaan sopii sinulle jos se sopii kalustukseesi. Minun mielestä juurikin sellainen huone on yllensä valoisa, joka on pohjoiseen kun sitä ikkunaa ei tarvitse peittää auringonpaahteen takia. Meillä nykyinen olohuone on hyvin valoisa kun on ikkunat pohjoiseen ja koilliseen. Edellisessä asunnossa olohuoneen ikkuna oli etelään ja täytyi pitää paahteen takia säleverhot kiinni kesäpäivät ja pilvettöminä päivinä talvellakin.

Vierailija
27/28 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva tapetti ja varmaan sopii sinulle jos se sopii kalustukseesi. Minun mielestä juurikin sellainen huone on yllensä valoisa, joka on pohjoiseen kun sitä ikkunaa ei tarvitse peittää auringonpaahteen takia. Meillä nykyinen olohuone on hyvin valoisa kun on ikkunat pohjoiseen ja koilliseen. Edellisessä asunnossa olohuoneen ikkuna oli etelään ja täytyi pitää paahteen takia säleverhot kiinni kesäpäivät ja pilvettöminä päivinä talvellakin.

On tuossa vähän sellaista luolan tuntua kun on harmaa laatta lattiassa, putkimainen tila ja korkeaa kaappia molemmin puolin käytävää. Työtasokin on tummanruskea. Se vaihdetaan vaaleampaan. Kohta johon tapetti laitetaan on ollut tähän saakka tummanpunainen. Ihana väri mutta aikansa kutakin. Eihän siellä juuri aikaa vietetä mutta silti haluaisin sinne vähän pirteämpää tunnelmaa. Ap

Vierailija
28/28 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista, että keltainen alkaa näyttää seinässä likaiselta ajan myötä, jos se valo ei siihen osu. Itse en laittaisi ikinä seinälle keltaista. Mieluummin jokin lämmin sävy. Jos keltaista haluat, laita mieluummin keltaisia tyynyjä ja peittoja, koska niitä voi helpommin vaihdella jos kyllästyy johonkin väriin.

Tai ehkä ei kyllästy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan