Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erosin kuusi vuotta sitten ja uhittelin, että lähden heti ensimmäisen miehen matkaan

Vierailija
05.07.2024 |

Joka vaan ehdottaa jotain. Eipä ole tarvinnut vieläkään lähteä :D En ole saanut ainuttakaan ehdotusta koko tänä aikana, en edes epämääräisiltä kadunmiehiltä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homosta erotessa tuli vannottua samaa, tai anaalipakkomielteisestä nörtistä. Kuka tahansa tervepäinen heteromies kävelee vastaan ja vie, niin se sitten vie.

Ei enää ikinä mitää bi miestä. Hyi vttu! Kaikki kävi perseessä paistilastoja myöten.

Oliko sulla tennismaila perseessä kun leikitte majavaa?

Ei ollut.

Jaa, miksei? Juurihan sanoit että kaikki oli sulla kakkosessa.

Vierailija
22/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpa sinulla kauhea kohtalo. Tervetuloa ihan tavallisten miesten arkeen.

Jep, miehenä ole mitään riskiä joutua parisuhteeseen, ellei itse rupea asian eteen tekemään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homosta erotessa tuli vannottua samaa, tai anaalipakkomielteisestä nörtistä. Kuka tahansa tervepäinen heteromies kävelee vastaan ja vie, niin se sitten vie.

Ei enää ikinä mitää bi miestä. Hyi vttu! Kaikki kävi perseessä paistilastoja myöten.

Oliko sulla tennismaila perseessä kun leikitte majavaa?

Ei ollut.

Jaa, miksei? Juurihan sanoit että kaikki oli sulla kakkosessa.

Se oli sulkapallomaila. Tennismaila oli lainassa silloin.

Vierailija
24/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin erosin 6v sitten ja vannoin, että ei ikinä enää kenenkään kanssa samaan kämppään tai avioliittoon. No yhden miehen kanssa seukkasin 2.5v ja nykyisen avopuolison kanssa olen asunut nyt puoli vuotta, naimisiinmenosta on puhuttu. Eka seurustelukumppani otti yhteyttä Facessa, yksi ketä tapailin välissä, löysi minut Instasta ja avopuolisoni löytyi Tinderistä :D

N47

Vierailija
25/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetkö panolle kanssani hotelliin?

T: kiltti mies

Vierailija
26/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi niitä epämääräisiä kadunmiehiä, kaikenikäisiä, kokoisia ja värisiä. Laitanko pari tulemaan Ap? En itse tarvi niitä kaikkia, ei ole käyttöä. 

Vierailija
27/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdetkö panolle kanssani hotelliin?

T: kiltti mies

Millon? 

Ap

Vierailija
28/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetkö treffeille?

Vierailija
29/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ajattelin, että pysyn sinkkuna. Ja niin oon pysynyt. En enää edes tiedä mitä mieheltä haluaisin, kun kaikki on hyvin näin. 

Vierailija
30/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpa sinulla kauhea kohtalo. Tervetuloa ihan tavallisten miesten arkeen.

Niimpä. Ap taitaa olla mies joka tykkää miehistä. Kokemukseni mukaan niitä on kyllä tyrkyllä millon missäkin.

Tosin en ole tarttunut saamiini tarjouksiin koska henkilökohtaisesti tykkään naisista enemmän. 

Vierailija
31/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta etes vähä, ehkä sitte joku beta sua höyläis viikon-pari.

Vierailija
32/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetkö treffeille?

Myöhästyit.

Ap

Vierailija
33/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että ap on rehellinen. Voisi moni nainen harkita kerran jos toisenkin eron ottamista, ja ehkä suostua enemmän miehen mieliksi asioihin, jos olisi selvillä se, että kun eroat aikuisena, erityisesti jos lapsia jo tehtynä, niin harva nainenkaan löytää sitä unelmakumppania, rikasta ja komeaa ja pitkää miestä, joka jumaloi läskiä tavisnaista eikä suutu vaikka nainen hengaa muiden miesten kanssa ja on tehnyt lapsetkin muille miehille.

Itse mietin hyvin vakavissani eron ottamista, kun miehen alkoholinkäyttö alkoi mennä liialliseksi. En tasan taatusti olisi etsinyt uutta miestä. Onneksi mies oli se, joka muutti käytöstään, koska ei halunnut erota. Huonoon liittoon ei kenenkään pidä jäädä.

Vierailija
34/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas sanoin ääneen aika monelle eroni jälkeen että kiitos mulle riitti kokonaan, ei enää miestä mun elämään. Kaksi kuukautta ja tapasin elämäni rakkauden. Hitsi vieköön.