Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huhu miten mauton Sointu Borgin uusi keittiö

Vierailija
05.07.2024 |

Miksi ihmiset tekevät tuollaisia keittiöitä nykyään? Ei mitään tyyliä ja hienostuneisuutta

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kullitettu hana ja allas ja niiden yläpuolella roikkuvat kromatut lamput riitelevät keskenään. Enkä pidä raidallisesta tasosta. 

Vierailija
62/114 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan että keittiö on valoisa ja raikkaan näköinen. Muuten meillä onkin, mutta kaapistot on muiden kuin meidän valitsemat eivätkä ollenkaan nätit mielestäni. Kunhan keittiöremonttiin päästään, niin ainakaan tummanruskeaa puuta sinne ei tule, ja mustaa vain höysteeksi. Olen vähän ajatellut, että harmaat alakaapit, ehkä valkoiset yläkaapit, vähän iloisen keltaisia yksityiskohtia (ehkä laatikoston joku laatikko ja/tai jonkun kaapin ovi) ja mustaa ripaus. 

kuulostaapa epätrendikkäältä ja siltä, että materiaalit on haalittu kierrätyskeskuksesta. Itse en laittas tuollaista sekamelskaa edes kesämökille

Siis harmaa, valkoinen ja vähän keltaista =sekamelska? 

Trendejä seuraavat ne, joilla ei ole omaa tyyliä. Ja usein myöhässä, kuten tässä Sointu Borginkin tapauksessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/114 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti että tämä Sointu on hyvä omalla alallaan,  niin mitä tämä siis tekee työkseen? Siis muutakin kuin somejulkaisuja? 

Vierailija
64/114 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan että keittiö on valoisa ja raikkaan näköinen. Muuten meillä onkin, mutta kaapistot on muiden kuin meidän valitsemat eivätkä ollenkaan nätit mielestäni. Kunhan keittiöremonttiin päästään, niin ainakaan tummanruskeaa puuta sinne ei tule, ja mustaa vain höysteeksi. Olen vähän ajatellut, että harmaat alakaapit, ehkä valkoiset yläkaapit, vähän iloisen keltaisia yksityiskohtia (ehkä laatikoston joku laatikko ja/tai jonkun kaapin ovi) ja mustaa ripaus. 

kuulostaapa epätrendikkäältä ja siltä, että materiaalit on haalittu kierrätyskeskuksesta. Itse en laittas tuollaista sekamelskaa edes kesämökille

Siis harmaa, valkoinen ja vähän keltaista =sekamelska? 

Trendejä seuraavat ne, joilla ei ole omaa tyyliä. Ja usein myöhässä, kuten

Eiköhän tuo keittiö ole aika trendikäs, koska se on nyt ihan vasta tehty. Ja mitä sitten vaikka ei olisi trendikäs? Kerro meille mikä on tällä hetkellä muotia keittiöissä?

Vierailija
65/114 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä nyt taas, tuollaisia keittiöitä on nykyään 13 tusinassa.

Vierailija
66/114 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, siinäpä tuli haukuttua Sointu, sen mies ja siinä sivussa myös otsikon aihe, keittiö. Olette kyllä yhtä saastaa!

Vierailija
67/114 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen Sointu? Mikä tarve esitellä kyökkiä?

Vierailija
68/114 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisaustieteen professoriko se on?

Vierailija
69/114 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö maistamassa?

Vierailija
70/114 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.seiska.fi/kotimaa/uskomaton-muutos-sointu-borg-esitteli-uud…

Siitä näkyy. Minä tykkään, tyylikäs keittiö kerrassaan! Sointu on muutenkin hyvä tyyppi, go Sointu go!

Tyylikäs ja moderni keittiö. Kyllä tuolla kelpaisi kokkailla.

Vierailija
71/114 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään, että keittiössä on jotain väriä. Siis oikeaakin väriä eikä vain epävärejä mustaaharmaatavalkoista tai jotain puuta. 

Sitä ei tarvitse olla paljon, mutta se antaa harkitusti käytettynä tosi kivan ja persoonallisen vaikutelman. 

Erityisesti keittiössä on tärkeää myös helppo puhdistettavuus, mitä kokemukseni mukaan tummat pinnat ja laitteet eivät todellakaan ole, kuten ei rosterikaan. 

Vierailija
72/114 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen Sointu? Mikä tarve esitellä kyökkiä?

Mainoksesta sai hyvät alennukset kyökkiinsä. 

Vierailija
73/114 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kun pääsisi vetelemään saarekkeen päällä edestä ja takaa!

T. Hopeabull

Vierailija
74/114 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mistäkin tykkää, ei voi muuta sanoa. Nythän tuollaiset synkän näköiset luolat on olleet suosiossa, kun sitä ennen taas ei keksitty muuta kuin laittaa kaikki valkoiseksi. 

Vierailija
75/114 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet keittiön arvostelijoista on varmaan kilpailevista keittiöfirmoista 😂

Vierailija
76/114 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo mustat keittiöt ovat todella ahdistava trendi. En kuuna päivänä asuisi asunnossa, missä on tuollainen musta möykky

Sointu ei tiedä, että tuo trendi on jo ohi ja näyttää valtaosan silmään vanhanaikaiselta ja rumalta. Tuollaiset kodit ei käy kaupaksi. 

Malli esimerkki lampaasta! Oma kotilon pitäis sisustaa trendien ja muiden mielipiteiden mukaan ja ennen kaikkea miettiä käykö se sitten joskus kaupaksi muille. Huoh nää tyypit ja ap.. 

Ostakaa lisää sisustuslehtiä

Vierailija
77/114 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos sun ei tarvitse katsella tuollaista keittiötä!

Soinnun keittiössä ei ole mitään vikaa. Ei ole minun tyyliäni, mutta ihan kiva keittiö on. Pääasia, että hän itse tykkää siitä.

Vierailija
78/114 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä kun pääsisi vetelemään saarekkeen päällä edestä ja takaa!

T. Hopeabull

Lerppakullin märkä päiväuni? Hehheh.

Vierailija
79/114 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiökalustetoimittajan maksetusta mainoksesta ei kyllä saa minkäänlaista kokonaiskuvaa Sointun mahdollisesta omasta keittiöstä. Mainoskuvat eivät näytä minun keittiötarpeisiini sopivilta edes lähikuvinakaan.

Vierailija
80/114 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään, että keittiössä on jotain väriä. Siis oikeaakin väriä eikä vain epävärejä mustaaharmaatavalkoista tai jotain puuta. 

Sitä ei tarvitse olla paljon, mutta se antaa harkitusti käytettynä tosi kivan ja persoonallisen vaikutelman. 

Erityisesti keittiössä on tärkeää myös helppo puhdistettavuus, mitä kokemukseni mukaan tummat pinnat ja laitteet eivät todellakaan ole, kuten ei rosterikaan. 

Itse en tykkää väreistä. Parasta olisi jos koko keittiö olisi läpinäkyvä tai näkymätön.