Huhu miten mauton Sointu Borgin uusi keittiö
Miksi ihmiset tekevät tuollaisia keittiöitä nykyään? Ei mitään tyyliä ja hienostuneisuutta
Kommentit (114)
Kyllä se pitää olla valkoista kaiken ja mielellään korkeakiiltovalkoista. No ei vaiskaan. Jollekin ehkä, mutta ei minulle koskaan. Soinnun keittiö oli todella hieno ja tyylikäs. Kerrassaan hieno.
Av-mammojen omat kodit ovat aina täydellisen tyylikkäitä ja upeita. Kaikilla muilla ihan paskoja. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo mustat keittiöt ovat todella ahdistava trendi. En kuuna päivänä asuisi asunnossa, missä on tuollainen musta möykky
Kaiken lisäksi se trendi meni jo.
Kerro toki mikä on nykyinen trendi? Punainen? Valkoinen? Pinkki?
-ohis
Keittiön kaapit ovat harmaat ja osin puupintaiset, taso näkyy olevan tumma. Toisissa instrakuvissa kaapit ovat vaaleanharmaat, toisissa tummanharmaat. Johtuu varmaan valaistuksesta.
Onko tämä yksi näistä, joka on alkujaan ollut mies? En seuraa enkä erota toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Av-mammojen omat kodit ovat aina täydellisen tyylikkäitä ja upeita. Kaikilla muilla ihan paskoja. 😂
Miehillä sama ilmiö autojen kanssa 😌 .... ja sähkösopimusten kanssa 🥴
Minusta keittiö on aivan upea! Harmaa ja puu sopivat hyvin yhteen. Tyylikäs lopputulos!
En ymmärrä aloittajaa. Luulin keittiön olevan musta, eihän ole, puuta ja harmaata. Todella kaunis keittiö.
Minä haluan että keittiö on valoisa ja raikkaan näköinen. Muuten meillä onkin, mutta kaapistot on muiden kuin meidän valitsemat eivätkä ollenkaan nätit mielestäni. Kunhan keittiöremonttiin päästään, niin ainakaan tummanruskeaa puuta sinne ei tule, ja mustaa vain höysteeksi. Olen vähän ajatellut, että harmaat alakaapit, ehkä valkoiset yläkaapit, vähän iloisen keltaisia yksityiskohtia (ehkä laatikoston joku laatikko ja/tai jonkun kaapin ovi) ja mustaa ripaus.
Fiksun näköinen keittiö! Eihän tuo ole edes musta, niin kuin joku väitti. Tummanharmaat kaapit seinällä ja tumman puun väriset laatikostot. Vain työtaso on musta, mutta sitäkin elävöittää kuvio.
Mekin teetettiin mökille keittiö Noblessalla, kun lapsen ja puolison uudessa kodissa oli Noblessan keittiö ja siinä oli paljon fiksuja toiminnallisuuksia. Värimaailma oli erilainen, kuin mitä olisi laitettu kaupunkiasuntoon. Kyllä se suunnittelija osasi fiksusti esitellä erilaisia vaihtoehtoja ja erityisesti kodinkoneiden ja laatikoiden sijoittelun miettimisessä hänestä oli ihan korvaamaton apu.
Ei saatu omaan keittiöön tietenkään mitään yhteistyösponssia, koska ollaan tavallisia pulliaisia, mutta siitä huolimatta voin lämpimästi suositella Noblessaa ja heidän tarjoamaa suunnittelu- ja asennuspalvelua. Hyvin suunniteltu keittiö, laadukkaat kalusteet ja hyvin vedetty projekti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo mustat keittiöt ovat todella ahdistava trendi. En kuuna päivänä asuisi asunnossa, missä on tuollainen musta möykky
-ohis
Etkö seuraa aikaasi?
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan että keittiö on valoisa ja raikkaan näköinen. Muuten meillä onkin, mutta kaapistot on muiden kuin meidän valitsemat eivätkä ollenkaan nätit mielestäni. Kunhan keittiöremonttiin päästään, niin ainakaan tummanruskeaa puuta sinne ei tule, ja mustaa vain höysteeksi. Olen vähän ajatellut, että harmaat alakaapit, ehkä valkoiset yläkaapit, vähän iloisen keltaisia yksityiskohtia (ehkä laatikoston joku laatikko ja/tai jonkun kaapin ovi) ja mustaa ripaus.
kuulostaapa epätrendikkäältä ja siltä, että materiaalit on haalittu kierrätyskeskuksesta. Itse en laittas tuollaista sekamelskaa edes kesämökille
Vierailija kirjoitti:
Voihan sita aina katsella toisten keittiöitä ja pohtia niiden toiminnallisuutta tai ulkonäköä, etenkin kun lehdessä asti esitellään. Useimmiten en kuitenkaan viitsi kommentoida sen kummemmin, kuten tässäkään tapauksessa en viitsi, sillä modernit keittiöt eivät ole mieleeni, oli väritys tai materiaalit millaisia tahansa. Itse rakastan vanhoja taloja, mutta en asu sellaisessa, vaan uudemmassa talossa, joten eipä ole omakaan keittiöni mieluinen.
Jokainen tekee oman makunsa mukaisen. Joskus nuorena remppaa tehdessä jotenkin ajatteli, että pitää olla trendikäs ja vaikka sisällä tykkäsi jostain asiasta, niin eihän sitä voinut laittaa, koska muiden mielestä on kamala... Nykyään aivan sama. Oma koti. Laitan just sellaista sisustusta ja ostan just sellaisia huonekaluja, joista itse tykkään, vaikka 95% ihmisistä "oksentaisi" tyylivalinnoistani. Minähän täällä asun ja minä katselen niitä ostoksiani. Esimerkkinä toi keittiö. Olisin halunnut ihan toisenlaisen, mutta 15 vuotta sitten olin niin munaton, että piti laittaa se kiiltävä valkoinen. Se oli muotia.... ja kuului olla sellainen ja se oli kaikkien mielestä niin hieno. Okei, kyllä tota katsellut on kaikki nää vuodet, mutta se ei ole koskaan aiheuttanut sellaista ihastunutta tunnetta. ei edes uutena. Remppaväli alkaa lähestyä ja seuaava keittiö on tasan oman makuni mukainen. Laumasieluisuuden ymmärrän, jos tekee asuntoa myyntiin, mutta kun tarkoitus on tässä asua, niin miksi yrittää mukailla yleistä makua oman maun sijasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ohis
Etkö seuraa aikaasi?
Useimmille oman ajan seuraaminen tarkoittaa ihan muuta kuin viimeisimpien muoti-, meikkaus- ja sisustustrendin seuraamista. Monet keskittyvät siihen, mitä omassa maassa ja maailmassa tapahtuu, sen sijaan että kyttäisivät pintaliitoväen trendejä.
Keittiön ikä on helposti sellaiset 20 vuotta, joten olisi silkkaa typeryyttä remontoida keittiö jonkun tiettynä vuonna vallitsevan villityksen mukaan. Tärkeämpää on se keittiön toiminnallisuus omassa arjessa ja se, että sitä omaa keittiötä jaksaa katsella seuraavat 20 vuotta.
Keittiö on kamala. On varmaan saanut sen joltain yhteistyökumppanilta ilmaiseksi, mikä selittänee valinnan. Mitähän Soinnulle tapahtuu sanotaan nyt vaikka parinkymmenen vuoden aikajänteellä? Tuleeko hänestä uusi Marita Kattila, joka aistikkaasti ja hyvällä maulla esittelee kumitissejään ja -huuliaan, kun ilmeisesti joku on hänelle kertonut, että se on voimaannuttavaa, ja kaikkia kiinnostaa...
Laumasieluisuuden ymmärrän, jos tekee asuntoa myyntiin, mutta kun tarkoitus on tässä asua, niin miksi yrittää mukailla yleistä makua oman maun sijasta.
Kaiken lisäksi monet Helsingin keskustasta asunnon ostavat pistävät sen asunnon remonttiin, vaikka edellisestä remontista olisi alle 10 vuotta. Kun ostetaan kallis asunto, niin se myös remontoidaan oman maun mukaan rahaa säästämättä. Senkään puolesta ei välttämättä tarvitse miettiä sitä, onko se keittiö muiden makuun vai ei.
Melko keinotekoisen oloinen keittiö. Feikkimateriaaleja paljon. Mutta sopii varmaan keinotekoiselle naiselle.
Toisaalta, ei tuo nyt mitenkään mauton mielestäni yleisesti ollut. Vähän vain tekohienosteleva. Mutta siis jos joku kunnon keravalainen weetee av-mamma saisi miljoonan tuohta puhtaana käteen, ja viritellä näköisensä kodin, niin olisi varmaan vielä paljon mauttomampi. Naisten maku useimpien asioiden suhteen on yleensä mauton, naiset eivät ymmärrä ajattomuutta ja hienovaraista tyylikkyyttä, joka ylittää trendit.
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ohis
Nykyään on keittiöissä muotia (toivottavasti pysyvä trendi) kierrätys ja luontoystävällisyys. Mammoille tosi hyvä uutinen, kun täälläkin vähän joka toinen uusii keittiönsä parin vuoden välein.
https://www.granddesignsmagazine.com/kitchen/eco-friendly-kitchen-ideas/
Hieno on, itse en ottaisi tollasta tasoa vaan yksivärisen. Kun heillä on massia niin ei noita juttuja oteta niin kuoleman vakavasti, parin vuoden päästä saattavat muuttaa vaikka omakotitaloon tai minne vaan, suht nuoret ihmiset