Huhu miten mauton Sointu Borgin uusi keittiö
Miksi ihmiset tekevät tuollaisia keittiöitä nykyään? Ei mitään tyyliä ja hienostuneisuutta
Kommentit (114)
Ihan lähestulkoon inhoan integroituja keittiökalusteita, minusta ne on jotenkin epärehellisiä, enkä tykkää kun kaikki näyttää samalta pinnalta. Mutta muuten kiva keittiö. Lamput kivat myös. Minusta myös Sointu itse on mukavan ja lämpimän oloinen. Vaikkakin tämä kuva kyllä perustuu yksinomaan Kirjolla sarjaan.
Tuohan on todella hieno! Tyylikäs kokonaisuus.
En tykkää näistä nykykeittiöistä. En kestäisi pimeinä marraskuun aamuina tuollaisia synkeän värisiä huoneita. Tosin ei mulla itselläkään ole hieno keittiö, sekin valitettavasti kuvastaa aikansa muotitrendiä. Ei vaan ole viitsitty rempata sitä kun todennäköisesti muutetaan tästä parin vuoden sisään muualle.
Vierailija kirjoitti:
Nuo mustat keittiöt ovat todella ahdistava trendi. En kuuna päivänä asuisi asunnossa, missä on tuollainen musta möykky
Miksi valehtelet?
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/kotimaa/uskomaton-muutos-sointu-borg-esitteli-uud…
Siitä näkyy. Minä tykkään, tyylikäs keittiö kerrassaan! Sointu on muutenkin hyvä tyyppi, go Sointu go!
Sormenjäljet ainakin näkyvät kauniisti mattamustassa. No niin, kaikki eivät ehkä ole allergisia sormenjälkien näkymiselle, mutta minulle ei sellainen materiaali kelpaisi. Ja marraskuun synkkyys vielä synkemmässä keittiössä= synkkyyden huippu.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää näistä nykykeittiöistä. En kestäisi pimeinä marraskuun aamuina tuollaisia synkeän värisiä huoneita. Tosin ei mulla itselläkään ole hieno keittiö, sekin valitettavasti kuvastaa aikansa muotitrendiä. Ei vaan ole viitsitty rempata sitä kun todennäköisesti muutetaan tästä parin vuoden sisään muualle.
Minusta taas synkkänä ja pimeänä aamuna tumma keittiö on ihanan kodikas. Sytyttelee vaan pienemmät työtasovalot eikä kattovaloja ollenkaan. Inhoan kirkkaita valoja varsinkin aamuisin.
Niim, pitäisi varmaan olla valkoista, beigeä tai harmaata. Muuhun ei taivu. Lattiakin valkoiseksi. Vaalea keittiö on hiton epäkäytännöllinen ja kaikki lika näkyy heti.
Hieno tuo Sointun keittiö on.
Hienohan tuo oli! Makuja on monia!
Hieno keittiö, muuten voisin ottaa, vain kullanväriset hanat ja altaat vaihtaisin. Mustat ja harmaat keittiöt ovat tyylikkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Keittiö on kamala. On varmaan saanut sen joltain yhteistyökumppanilta ilmaiseksi, mikä selittänee valinnan. Mitähän Soinnulle tapahtuu sanotaan nyt vaikka parinkymmenen vuoden aikajänteellä? Tuleeko hänestä uusi Marita Kattila, joka aistikkaasti ja hyvällä maulla esittelee kumitissejään ja -huuliaan, kun ilmeisesti joku on hänelle kertonut, että se on voimaannuttavaa, ja kaikkia kiinnostaa...
Oma veikkaukseni on, että onnistuu urallaan ja on 20 vuoden päästä jonkinlainen seurapiireissä pyörivä sivistyshahmo, tehnyt väikkärin, vetää luentoja, puhujakeikkoja, kirjoittaa, antaa näkemyksiään ym. Mies on vaihtunut parempaan/sopivampaan, ja sen kanssa tehty ehkä yksi lapsi tuossa neljänkympin korvilla. Elää parasta elämäänsä ja menestyy tästä hetkestä hautaan asti.
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/kotimaa/uskomaton-muutos-sointu-borg-esitteli-uud…
Siitä näkyy. Minä tykkään, tyylikäs keittiö kerrassaan! Sointu on muutenkin hyvä tyyppi, go Sointu go!
Ihana keittiö, tosi tyylikäs.
Ei ole mauton jos sieltä löytyy mausteita.
No joo on vähän toimistomainen, mutta eiköhän se siitä kunhan tiskit levittäytyy ympäriinsä.
En itselleni tuollaista laittaisi, mutta pahempiakin on nähty.
Ja inhoan noita nykyajan kosketusnäytöllisiä/hipaisukytkimellä olevia kodinkoneita. Meillä on liesi ja niin rasittava naputella sitä ja hidasta, kun ei aina ota.
Vierailija kirjoitti:
Puolet keittiön arvostelijoista on varmaan kilpailevista keittiöfirmoista 😂
Tuskinpa, koska samaa tyyliä on tarjolla niissä kaikissa.
Me kaikki vain emme tykkää synkeäntummista keittiöistä ja omituisen värisistä altaista ja raidallisista pöytätasoista.
Kahvikoneen olisin voinut ottaa. Muuten tuo väritys on aivan liian synkkä mun makuuni! Musta ja pähkinä on kielletyt värit meidän huusholleissa!
Vierailija kirjoitti:
Keittiökalustetoimittajan maksetusta mainoksesta ei kyllä saa minkäänlaista kokonaiskuvaa Sointun mahdollisesta omasta keittiöstä. Mainoskuvat eivät näytä minun keittiötarpeisiini sopivilta edes lähikuvinakaan.
Tuo on Soinnun valitsema keittiö, ja keittiötä ei tosiaan tehty sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Niim, pitäisi varmaan olla valkoista, beigeä tai harmaata. Muuhun ei taivu. Lattiakin valkoiseksi. Vaalea keittiö on hiton epäkäytännöllinen ja kaikki lika näkyy heti.
Hieno tuo Sointun keittiö on.
Suomalaiset ovat ihmeen väriallergista porukkaa. Valkoiselle, harmaalle ja beigelle on muitakin vaihtoehtoja kuin musta.
Borgin keittiö ei ollut oikein omaan makuuni, mutta ei tuo nyt missään nimessä tyylitön ole, niin kuin Ap väitti.
Hyvä keittiö ja hyvä Sointu!