Huhu miten mauton Sointu Borgin uusi keittiö
Miksi ihmiset tekevät tuollaisia keittiöitä nykyään? Ei mitään tyyliä ja hienostuneisuutta
Kommentit (114)
Luulin otsikon perusteella, että keittiö on wt-maailman tyyliä, mutta ihan ok se on. Valaisimet melko tyylittömät ja niistä heijastui ryönäkasoja tai vastaavia roskapusseja.
Mauton on nainenkin joten sopii hänelle
Vierailija kirjoitti:
Noh, siinäpä tuli haukuttua Sointu, sen mies ja siinä sivussa myös otsikon aihe, keittiö. Olette kyllä yhtä saastaa!
Voin tunnustaa, että vaikka itse klikkasin tämän typerän ketjun auki, silti minua ärsyttää nämä kaikki samannäköiset kloonitissit, jotka jostain syystä haluavat esitellä jopa keittiöitään kaikelle kansalle. Mitä nämä on jääneet lapsuudessaan paitsi? Keittiökin on niin tylsä kuin olla voi, eli ei tuosta saa edes mitään ideoita. Voisi olla suoraan noin sadan eri keittiöfirman mainossivuilta.
Geneerinen, tylsä, menestysideologiaa huokuva. Konnun hobitti pelästyisi tuolla; "missä täällä on porsaankyljykset?".
Ei minusta ollut mauton, mutta noihin tummiin puusävyihin tuppaa kyllästymään aika äkkiä. Imee valoa, näyttää jenkki- tai ryssätyyliltä.
Jos minulla olisi tuollainen keittiö se olisi samanlainen kuin töissä. Ei kiitos.
Tissit ovat silikonia ja tyyppi on muutenkin muovia, hampaita myöten.
En mene seiskan sivuille. Lopettakaa paskamarkkinointi täällä.
Eivät suomalaiset ole erityisemmin mitään nöyristelijöitä. Sointu Borg on ryhtynyt pyytämättä ja yllättäen 'Kaikkien alojen asiantuntijaksi' ja antaa elämäntapaopetusta vauvasta vaariin niin että silikonitissit hölskyvät. Hän on kai jonkin pimpalejoukkion ('emännöintiyritys') toimitusjohtaja. Kova bisnesnainen? Varmasti. Hohhoijaa.
Sointu on ihana, kuuntelen sen podcastia. Annan anteeksi siis ruman keittiön.
Keittiö on todennäköisesti saatu ilmaiseksi poistomyyntierästä kun vain keittiötoimittajan nimi mainitaan. Mustat keittiökaapistot ovat mauton valinta eivätkä mene enää kaupaksi.
Tuo ei ole keittiö, jonka itselleni laittaisin, koska oma tyylini on erilainen. Mutta tuo on hieno! Odotin aloituksen perusteella jotain synkempää. Ei tuo taida olla musta,vaan hiilenharmaa tms. Minusta tyylikäs, ja varmasti asujiensa näköinen.
Jätin Kirjolla-sarjan katsomatta tämän julkisuustyrkyn vuoksi. Jos siinä olisi ollut joku muu perhe, niin olisin katsonut.