Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suhde ja huono seksi

Vierailija
05.07.2024 |

Miksi tyydyt suhteessa huonoon seksiin jopa vuosien ajan? Miksi et vaan kävele suhteesta ulos. Mikä sinua siinä niin pelottaa?

Nyt en kysele heistä, jotka panevat vieraissa. Ovat ihan oma kastinsa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monille on uskoteltu, että seksin kuuluu huonontua parisuhteessa. Varsinkin moni nainen uskoo, että heidän kuuluu tyytyä huonoon seksiin.

Tietyllä tapaa voisi sanoa, että naiset ovat usein myös passiivisia oman nautintonsa kanssa. Aina vain mietitään, mitä se toinen voisi tehdä, eikä oteta vastuuta omasta tekemisestä. Miehen pitää tehdä sitä, miehen pitää tehdä tätä. Minulle on usea ystävä suuttunut, kun olen sanonut etten ole koskaan harrastanut huonoa seksiä ja jos seksi tuntuisi huonolta, lopettaisin siihen paikkaan. 

Jos miehen mielestä seksi on sitä, että nainen ensim imee munaa, ja sitten mies vaan panee, ei siinä ole juuuri naisella mitään tekoa oman nautintonsa eteen. Jos mies ei koskettel tai nuole tai muuta, se on sitten siinä.

Eiikä seksin uskotella huonontuvan; se joko huononee tai sitten paranee. Meillä parantunut vuosi vuodelta.

Vierailija
22/26 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

KH ja PP, get a room!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä se vaan on ihan opeteltavissa. Sinäkin voisit aloittaa sen vaikka etsimällä sellaisen asennon, missä se onnistuu. Tuosta suun soittamisesta sen sijaan ei ole mitään apua kenellekään ja vähiten sinulle itsellesi. Tietysti, jos ajatuksissa on vaan aina se klitoris. Se on jo suurena esteenä siihen, että voisi saada naimalla orgasmin."

No kun olet mies niin voit kirjoittaa noin; nainen ei noin puhu. Opettele sinä saamaan orgasmisi hieromalla reisiäsi, ja tule sitten sanomaan naisille ohjeita!

Ihan hyvin voisinkin tulla sanomaan naisille ohjeita, koska olen oppinut miten naiset niitä orkkujaan saavat. Tosin sun kanssa käyty keskustelu olisi täysin tyhjä arpa enkä aio ryhtyä siihen.

Tai sun naiset feikanneet...ja jokatapauksessa olet itse feikki, ensin nainen ja sitten mies, joka ei v

Nyt tuli sen verran sekavaa tekstiä, että menin sanattomaksi. Onhan sun lääkitys ajantasalla?

Vierailija
24/26 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KH ja PP, get a room!

Joo. Mä en ymmärrä, miksi nuo seniorit edes osallistuu koko keskusteluun. Varmaan siksi, koska on oltava koko ajan äänessä. Me, myself and I.

Aiheena oli suhde ja huono seksi. Eikö Pate ole saanut 47 vuotta ja aina. KH taas useasti päivässä. Mitä annettavaa teillä on ketjussa, missä puhutaan huonosta seksistä. Ei pitäisi olla yhtään mitään. Silti taas ne ihan samat jorinat molempien näppiksiltä. 

Mitäs, jos seniorit ottaisitte sormenne nyt pois näppiksiltänne. Pate voisi mennä sormettamaan manhelipillulle orkun (kun se ei muuten enää saa) ja KH voisi mennä hieromaan herkkunappulaansa (kun se ei muuten saa). Me muut voidaan jatkaa keskustelua. Se pysyy paljon hedemällisempänä, kun kumpikaan teistä ei tähän osallistu.

Vierailija
25/26 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monille on uskoteltu, että seksin kuuluu huonontua parisuhteessa. Varsinkin moni nainen uskoo, että heidän kuuluu tyytyä huonoon seksiin.

Tietyllä tapaa voisi sanoa, että naiset ovat usein myös passiivisia oman nautintonsa kanssa. Aina vain mietitään, mitä se toinen voisi tehdä, eikä oteta vastuuta omasta tekemisestä. Miehen pitää tehdä sitä, miehen pitää tehdä tätä. Minulle on usea ystävä suuttunut, kun olen sanonut etten ole koskaan harrastanut huonoa seksiä ja jos seksi tuntuisi huonolta, lopettaisin siihen paikkaan. 

Jos miehen mielestä seksi on sitä, että nainen ensim imee munaa, ja sitten mies vaan panee, ei siinä ole juuuri naisella mitään tekoa oman nautintonsa eteen. Jos mies ei koskettel tai nuole tai muuta, se on sitten siinä.

Eiikä seksin uskotella huonontuvan; se joko huononee tai sitten paranee. Meillä parantunut vuosi vu

Tottakai naisella on tuossakin tilanteessa myös vastuunsa, emme me ole mitään avuttomia ja sorrettuja keijukaisia. Ei Suomessa naisten tarvitse harrastaa seksiä, joka ei tyydytä. Moni vain uskoo näin. Että ollakseen hyvä ihminen, pitää hyväksyä tuollainen

Vierailija
26/26 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä Pate olet itse yksi niistä kädettömistä miehistä, jotka ei saa tarpeeksi painetta vaimon hävylle. Noudata omia ohjeitasi ja ne kalua raatelevan murhaorkut on taas tätä päivää.

Ai niin, mutta kun vaimo ei niitä enää edes halua saada. Ja haukut vielä muita kädettömiksi. Mutta viihdettähän nää juttusi vaan on.