Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suhde ja huono seksi

Vierailija
05.07.2024 |

Miksi tyydyt suhteessa huonoon seksiin jopa vuosien ajan? Miksi et vaan kävele suhteesta ulos. Mikä sinua siinä niin pelottaa?

Nyt en kysele heistä, jotka panevat vieraissa. Ovat ihan oma kastinsa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunta on pitänyt, ainakin tähänasti, kuvaa seksistä yhdyntänä. Jos ei nainen siinä saanut, on silloin "vika naisessa. Tästä tietysti seuraa, että nainen ajattelee itsessään olevan vikaa.

Näin mullekkin nuorempana kävi, kunnes tajusin, että olen ihan normaali ja todellakin, mies oli tylsä ja itsekäs. Seuraavan opetin itse ja nyt on ihanaa seksiä ja paljon orgasmeja.

Vierailija
2/26 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin nuorena suhteeseen, nyt on lapset ja asuntolainat yms. ja vaikea lähteä varsinkin kun syynä olisi itsekäs nautinnon ja läheisyyden hakeminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin nuorena suhteeseen, nyt on lapset ja asuntolainat yms. ja vaikea lähteä varsinkin kun syynä olisi itsekäs nautinnon ja läheisyyden hakeminen.

Nyt olisi se aika opetella. Jos vaan riuhtaisette itsenne irti noista vanhoista normeista ja tavoistanne- kumpikin.

Jonkun pitää aloittaa.

Vierailija
4/26 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunta on pitänyt, ainakin tähänasti, kuvaa seksistä yhdyntänä. Jos ei nainen siinä saanut, on silloin "vika naisessa. Tästä tietysti seuraa, että nainen ajattelee itsessään olevan vikaa.

Näin mullekkin nuorempana kävi, kunnes tajusin, että olen ihan normaali ja todellakin, mies oli tylsä ja itsekäs. Seuraavan opetin itse ja nyt on ihanaa seksiä ja paljon orgasmeja.

Taisit vastata nyt kyllä ihan väärään aloitukseen.

Vierailija
5/26 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olisi se aika opetella. Jos vaan riuhtaisette itsenne irti noista vanhoista normeista ja tavoistanne- kumpikin.

Jonkun pitää aloittaa.

Eihän ne reppanat uskalla!

Vierailija
6/26 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marttyyri. Sienna, että olette kasvattaneet lapset.

mutta.

Etkö usko, että voitte muuttua?

Mitä menetät, jos uskallat? Jos ei muutu, niin mieti sitten mitä teet.

Kuulostat niin uhrautujalta. Ikävää.

Kaikki mahdollisuudet on. Nyt.

Vierailija
7/26 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sana itsekäs selittääkin sen, miksi suhteessasi seksi on ollut huonoa.

Kerrot siis, että et kykene itse elättämään itseäsi. Olet suhteessa taloudellisten syiden vuoksi.

Vierailija
8/26 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kommentti on loisto esimerkki siitä, kun ei ymmärretä kysymystä, mutta halutaan silti vastata siihen.

Good job!

Vierailija
9/26 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietinnässä on. Seksi loppunut naisen puolelta. Jotain hämärää on, kun ei aito seksi enään häntä kiinnosta. Harvoin nähdään ja silloinkin nukkumaan mentäessä muuttuu etäiseksi. Kietoutuu omaan peittoon, etten pääse saman peiton alle silittelemään ja pussaileen. Aina väsyttää kauheesti kun yhdessä ollaan. Yksin ollessaan kyllä valvoo. esittää että käy ajoissa nukkumaan kun lopettaa viestittelyn. Miettinyt miten voi olla niin kylmä miestä kohtaan ketä sanoo rakastavansa.

Vierailija
10/26 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on osattu hommat aina melko hyvin ainakin. Minä opettilin puolestani saamaan nimenomaan penetraatiossa. Se on opeteltavissa oleva taito. Jokuhan saa pelkällä ajatuksenvoimalla, tähän en pysty, vielä. 

Vierailija
11/26 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän vastaa täysin otsikkoa!

Vierailija
12/26 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun suhde muuttuu etäiSeksi,

käy Seksi varsin harvinaiSeksi.

Pitäisikö ryhtyä itsenäiSeksi ja

tehdä itse itsensä onnelliSeksi?

Vierailija
13/26 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on osattu hommat aina melko hyvin ainakin. Minä opettilin puolestani saamaan nimenomaan penetraatiossa. Se on opeteltavissa oleva taito. Jokuhan saa pelkällä ajatuksenvoimalla, tähän en pysty, vielä. 

Ei ole totta; luuletko, ettei sitä olisi kaikki jo opetellet, jos noin olisi! Ja miksi pitäiskään. Naisilla ja miehillä omat tapansa, sillä niin ne vehkeetkin on erilaiset. Sitäpaitsi ei kaikki miehetkään nai sam

Kyllä se vaan on ihan opeteltavissa. Sinäkin voisit aloittaa sen vaikka etsimällä sellaisen asennon, missä se onnistuu. Tuosta suun soittamisesta sen sijaan ei ole mitään apua kenellekään ja vähiten sinulle itsellesi. Tietysti, jos ajatuksissa on vaan aina se klitoris. Se on jo suurena esteenä siihen, että voisi saada naimalla orgasmin.

Vierailija
14/26 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä se vaan on ihan opeteltavissa. Sinäkin voisit aloittaa sen vaikka etsimällä sellaisen asennon, missä se onnistuu. Tuosta suun soittamisesta sen sijaan ei ole mitään apua kenellekään ja vähiten sinulle itsellesi. Tietysti, jos ajatuksissa on vaan aina se klitoris. Se on jo suurena esteenä siihen, että voisi saada naimalla orgasmin."

No kun olet mies niin voit kirjoittaa noin; nainen ei noin puhu. Opettele sinä saamaan orgasmisi hieromalla reisiäsi, ja tule sitten sanomaan naisille ohjeita!

Vierailija
15/26 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kommentti on loisto esimerkki siitä, kun ei ymmärretä kysymystä, mutta halutaan silti vastata siihen.

Good job!

Loistava esimerkki siitä, ettei tajua kommentin vastaavan kysyttyyn kysymykseen. Tuossahan nainen luuli olevansa itse viallinen kun ei yhdynnässä saa, ja siksi oli jäänyt suhteeseen. Kunnes tajusi että vika ei ollutkaan hänessä vaan kumppanin tylsyydessä ja itsekkyydessä.

Vierailija
16/26 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä se vaan on ihan opeteltavissa. Sinäkin voisit aloittaa sen vaikka etsimällä sellaisen asennon, missä se onnistuu. Tuosta suun soittamisesta sen sijaan ei ole mitään apua kenellekään ja vähiten sinulle itsellesi. Tietysti, jos ajatuksissa on vaan aina se klitoris. Se on jo suurena esteenä siihen, että voisi saada naimalla orgasmin."

No kun olet mies niin voit kirjoittaa noin; nainen ei noin puhu. Opettele sinä saamaan orgasmisi hieromalla reisiäsi, ja tule sitten sanomaan naisille ohjeita!

Ihan hyvin voisinkin tulla sanomaan naisille ohjeita, koska olen oppinut miten naiset niitä orkkujaan saavat. Tosin sun kanssa käyty keskustelu olisi täysin tyhjä arpa enkä aio ryhtyä siihen.

Vierailija
17/26 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin voisinkin tulla sanomaan naisille ohjeita, koska olen oppinut miten naiset niitä orkkujaan saavat. Tosin sun kanssa käyty keskustelu olisi täysin tyhjä arpa enkä aio ryhtyä siihen.

Tai sun naiset feikanneet...ja jokatapauksessa olet itse feikki, ensin nainen ja sitten mies, joka ei voi pillun tunteista mitään tietää.

Vierailija
18/26 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Good job!

Eikä myöskään ymmärretä yhteiskuntaa.

Vierailija
19/26 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille on uskoteltu, että seksin kuuluu huonontua parisuhteessa. Varsinkin moni nainen uskoo, että heidän kuuluu tyytyä huonoon seksiin.

Tietyllä tapaa voisi sanoa, että naiset ovat usein myös passiivisia oman nautintonsa kanssa. Aina vain mietitään, mitä se toinen voisi tehdä, eikä oteta vastuuta omasta tekemisestä. Miehen pitää tehdä sitä, miehen pitää tehdä tätä. Minulle on usea ystävä suuttunut, kun olen sanonut etten ole koskaan harrastanut huonoa seksiä ja jos seksi tuntuisi huonolta, lopettaisin siihen paikkaan. 

Vierailija
20/26 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole totta; luuletko, ettei sitä olisi kaikki jo opetellet, jos noin olisi! Ja miksi pitäiskään. Naisilla ja miehillä omat tapansa, sillä niin ne vehkeetkin on erilaiset. Sitäpaitsi ei kaikki miehetkään nai sam

Kyllä pitää olla todella kädettömiä molemmat, mies ja nainen, jos eivät osaa naida niin, että klitoris saa kunnon paineen ja hieronnan yhdynnässä. Kuuluu ihan jo yhdynnän perusteisiin, jos halutaan naisellekin orgasmi.  Ei vaadi muuta kuin että molemmat kääntää lantiotaan toisiaan vasten niin että tarvittava paine ja hieronta tulee klitorikselle. Nainen siitä eniten vastuussa koska vain hän voi tietää  millainen hankaus ja paine on sopivin. Vaimoni opetti ja pakotti minulle oikean tavan ja saanut tuhansia orgasmeja naidessa.  Hänellä ollut ilmeisesti luontainen kyky tai sitten vain meidän vehkeet sopineet täydellisesti yhteen ja pysyi sen hyödyntämään. Toki hänen yhdyntäorgasminsa on aina vaatineet kovan paineet ja hieronnan kullillla emättimen pohjaan eli pitänyt olla molemmissa paineet, klitalla ja pillun perillä. Tuon huomasi hyvin dildollakin naiden, sai vasta kun tarpeeksi pitkällä dildolla hieroi pillun pohjaa. Puolisääreen naimalla ei ole tullut kullilla, eikä dildoilla.

Mutta jotta yhdyntäorgasmi olisi ylipäätään mahdollinen pitää naisen olla  jo tarpeeksi kovassa kiimaassa ennen yhdynnän aloitusta. Mutta toki jos jonkun naisen pillu ei missään vaiheessa huuda mitään sisälleen, niin turha toivo.