Sano kaksi väriä, jotka sinulle vaatteissa sopivat!
Kommentit (78)
Mielestäni minulle sopii hyvin beigen eri sävyt sekä vaaleansininen. Varsinkin sellainen vähän harmaaseen taittava vaalea sinisen sävy. Hiukseni on tummanruskeat ja silmät vihreä-ruskeat.
Ruskea näyttää tosi hyvältä minulla ja rakastankin ruskean eri sävyjä. Tosi vaalea iho.
Vitivalkoinen sopii myös. Musta sopii mielestäni, vaikka onkin kova väri. Eikä minua oikeastaan kiinnosta vaikkei sopisikaan, käytän silti koska musta on ihana.
Myös murrettu vihreä ja laivastonsininen näyttävät oikein hyviltä minulla. Joo joo kysyttiin kahta, mutta annoin useamman.
Tietäjät tietävät, että välttelen silti värejä aika paljon. Minulla on kaikkein mukavin olo ruskean eri sävyissä, mustassa, valkoisessa ja tummansinisessä. Käytän myös vaaleanpunaista joskus.
Tietyt vihreän sävyt, etenkin petroolinvihreä (tai teal tai turkoosi mikä lienee), korostaa mun silmien vihreyttä. Myös ruusukulta eli vaaleanpunaisen ja kullan sekoitus sopii hyvin. Olen värianalyysissä vaalea kevät, hiukset kultaisen tummanvaaleat.
Miksi vain kaksi väriä? Olen sävyiltäni neutraalihko kesä, eli vaaleat sävyt sopivat minulle.
Hiukset tummanruskeat, silmät tumman vihreä-harmaa-ruskeat.
Väreistä sopii metsänvihreä, puhdas valkoinen, musta, viininpunainen, tumma violetti, vaalea sininen.
En ole käynyt värianalyysissä mutta minulle on sanottu että olen talvi. Omasta mielestäni olen tumma syksy ja tumma talvi väliltä.
Kirkas valkoinen ja pinkin ja vaaleanpunaisen lähes kaikki sävyt. Platinanvaaleat hiukset ja siniset silmät.
Lämmin punainen ja kermanvalkoinen. Kellertävä iho (kasvoissa punaisuutta), vihreät silmät ja maantienruskeat hiukset joissa vähän punapigmenttiä.
Fuksia ja smaragdin vihreä.
Maantienväriset hiukset ja vihreänharmaat silmät.
Vierailija kirjoitti:
Lämmin punainen ja kermanvalkoinen. Kellertävä iho (kasvoissa punaisuutta), vihreät silmät ja maantienruskeat hiukset joissa vähän punapigmenttiä.
Kuulostat lähes minulta
Vaaleanturkoosi, oranssi, sammaleenvihreä, violetti. Mielestäni myös keltainen.
Silmät ovat tummanruskeat, hiukset maantienväriset, mutta värjään niitä lämpimämmän ruskean sävyiseksi.
Harmaa ja vihreä, kummastakaan väristä en tykkää.
Tummat hiukset ja vihreät silmät.
Vihreä ja musta. Ruskeat silmät ja kalju pää, tosi vaalea iho, melkein albiino.
Vaaleat hiukset, tummansiniset silmät.
Harmaa ja tummansininen sopii.
Keltainen ja oranssi. Tumman ruskeat hiukset ja siniharmaat silmät.