Sano kaksi väriä, jotka sinulle vaatteissa sopivat!
Kommentit (78)
Sinisen monet sävyt, ei kuitenkaan sähkönsininen tai kirkkaan keskisininen (tai niistä en ainakaan tykkää. Tummansininen, siniharmaa, murrettu sininen lähinnä.
Sitten uskoisin että muutenkin sellaiset murretut värit melkein väristä kuin väristä.
Siniharmaat silmät, tummahko ruskea tukka.
Vierailija kirjoitti:
Tummansininen. Kirkkaanpunainen.
Hiukset olivat maantienväriset, nyt harmaat. Silmistä luki passissa aikoinaan ruksi joka värin kohdalla.
Hassua aatella että silloin aikoinaan tosiaan oli hiusten ja silmien väri passissa. Sit jännitti passintarkastuksessa kun oli hiukset värjätty ja värilliset piilarit.
Käytän paljon vihreää, militäärivihreä sopii erittäin hyvin. Lämpimän punainen.
Tykkäisin kovasti keltaisesta tai oranssista mikä taas ei sovi ihonväriini joka on tumma ns. oliivinvärinen iho. Silmät vihreät, hiukset aika tummat. Ihoni on perusväritykseltään tumma läpi vuoden ja se syvenee kesällä.
Luonnonvalkoinen, oliivinihreä. Ruske tukka, siniharmaat silmät. Iho helposti ruskettuva
Valkoinen ja tumman (metsän) vihreä. Hiukset keskiruskeat, silmät sini-harmaa-vihreät.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vaaleansininen työpaita kuulemma sopii hyvin mun silmien väriin. Yks asiakas sanoi niin 😃
Minulla punainen työpaita ja kuullut muutaman kerran, että sopii hyvin :)
Tumman sininen ja esim roosa. Maantie ja siniharmaa.
Viihdyn mustassa, harmaassa ja farkussa.
Sininen 💙. Kaikki sinisen sävyt, mutta EI ikinä turkoosi.
Toinen väri , niin....tumma violetti.
Murretut, harmaaseen taittavat värit, esim. siniharmaa ja laventeli.
Kaikki sopii mutta mustaa, valkoista, ruskeaa, harmaata, beigeä en käytä.
Ruskea ja murrettu oranssi. Hiukset: vaalea luonnonkihara ja silmät ovat ruskeat.
Oranssin sävyt (persikka, koralli), keltaisen sävyt.
Hiusten sävy tummanvaalea, punapigmenttiä hiuksissa. Silmät vihreät ja hyvin vaalea iho.
Sininen (ei sähkönsininen, vaan muut sävyt kuten vaaleansininen ja ukkosensininen) ja valkoinen.
Siniharmaat silmät ja tummahkot maantienväriset hiukset.
Roosa ja salvia. Vaaleanruskeat hiukset, vihreät silmät, oliivi-iho.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vaaleansininen työpaita kuulemma sopii hyvin mun silmien väriin. Yks asiakas sanoi niin 😃
Minulla punainen työpaita ja kuullut muutaman kerran, että sopii hyvin :)
Mätsää silmiin?
Musta ja vaalea liila. Silmät vihreät ja tukka sellainen öö keskiruskea, punapigmentillä, vähän myös pisamia.
Inttivihree ja ruosteen oranssi.
Tummanvihreet silmät ja punaruskeet hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Murretut, harmaaseen taittavat värit, esim. siniharmaa ja laventeli.
Googlaa murretut värit
Vaaleanpunainen ja Vaalean keltainen (väri analyysi kesä)
Tosi vaalean sävyinen iho, maantien väriset hiukset (oma hiusväri) ja sini - vihreät silmät.
Vaaleanharmaasta olen kuullut useimmiten että sopii minulle. Beige sitten seuraavana. Olen tummanbrune (oma väri) ja silmäni ovat siniset.