Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko älykkäillä ihmisillä aina huono käsiala?

Vierailija
01.02.2007 |

Oman pienen tuttavapiiriotantani mukaan tämä pitää paikkansa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ovat kouluttautuneet pitkälle, ovat usein kirjoittaneet paljon käsin. Se muokkaa käsialaa nopeammaksi ja turhat koukerot karsiutuvat. Joku voisi sanoa huonoksi käsialaksi, jos ei ole ihan selvälukuista.

Oikein mallikäsialalla kirjoittava ihminen herättää inussa ajatuksen, että eipä ole paljon kynää käyttänyt. Varsinin sellainen pyöreän naisellinen käsiala, jossa on turhia koukeroita ja huolella piirrettyjä i:n pisteitä huvittaa.

Vierailija
2/7 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta myös oikeakätisillä ystävilläni, jotka ovat älykkäitä, on aivan järkky huonot käsialat.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jotka ovat kouluttautuneet pitkälle, ovat usein kirjoittaneet paljon käsin. Se muokkaa käsialaa nopeammaksi ja turhat koukerot karsiutuvat. Joku voisi sanoa huonoksi käsialaksi, jos ei ole ihan selvälukuista.

Oikein mallikäsialalla kirjoittava ihminen herättää inussa ajatuksen, että eipä ole paljon kynää käyttänyt. Varsinin sellainen pyöreän naisellinen käsiala, jossa on turhia koukeroita ja huolella piirrettyjä i:n pisteitä huvittaa.

Yliopistolla sai kirjoittaa luennoilla käsin tuhansia sivuja ja proffaa viskoo kalvoa kalvon perään piirtoheittimeen + höpisee samalla. Yritä siinä sitten löytää se olennaisin asia... Mulla oli hyvä käsiala ennen yliopistoa, sen jälkeen meni ihan hirveäksi harakanvarpaaksi.

Vierailija
4/7 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sekä vasuri, että erittäin huonokäsialainen. Älykäs, en todellakaan! =D

Vierailija
5/7 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetan yliopistossa ja tenttipapruja lukiessa olen usein todennut, että mitä huonompi käsiala, sen parempi vastaus...

Vierailija
6/7 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se käsiala ole enemmänkin kiinni taiteellisuudesta ja käden koordinaatiosta kuin älykkyydestä.

Sinänsä nimittäin hyvä käsiala EI OLE KOUKEROISTA! Päinvastoin. Nykykaunokirjoitus on hyvinkin pelkistettyä.

Sitä paitsi on kaksi asiaa, kirjoittaako nopeasti ja huolimattomasti vain tarvittaessa, vai aina (koska ei osaa kirjoittaa kauniisti).

Kalligrafiaa ja kuvataiteita harrastava maisteri, äo mitatusti 161.

Vierailija
7/7 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on arkkitehti ja ihan taatusi älykäs ja sillä on tietenkin hyvä käsiala.