Haluaisin käyttää kilttiä, onko se tarpeeksi säädyllistä Suomessa?
Sellaista vanhanajan kilttiä jota skotit oikeasti käytti. Minulla on sellainen Clan Frazerin vihreä kiltti. Ei sellainen hienosteltu malli kuten nykyaikana televisiossa näkee jotta sopii nykyajan pukukoodiin.. Siinä mun kiltissä on enemmän ns. "munaa" niin sanotusti. Tykkäisin käyttää ainut este olis vaan kaikki ilkkumiset ynnä muut kaupungilla..
Kommentit (36)
Ei ole säädyllistä jos pitää munaa vilauttaa joka paikassa. Muuten senkun pidät. Ilkkumiset on oma ongelmasi, jos pukeutuu erikoisesti niin pitää olla itsetunto kohdillaan.
Eikös se nykylogiikalla ole kulttuurista omimista?
Vierailija kirjoitti:
Mun isovanhempien vanhemmat oli vielä Skotlannista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on, jos ei ole sukujuurissa skottiverta.
Eiköhän kiltti ole sen verran tunnettu vaate ettei se hirveämmin pahennusta aiheuttaisi.
On se ihan tarpeeksi säädyllistä, jos vaan kantti kestää olla erilainen.
Tunnen 2 miestä, jotka käyttävät. Toisella on jopa nahkainenkin versio. Rajunnäköinen äijä, päälakikin tatuoitu.
Siinä maalaispersu kalpenee kauhusta kun kyseinen heppu tulee vastaan.
Tänään näin Helsingissä miehen kiltti päällä. Sellainen harmaa yksinkertainen mieshame. Joku hevari kyseessä. Kyllä niitä näkee.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on, jos ei ole sukujuurissa skottiverta.
Ei ole. Etiketin mukaan kaikki saavat käyttää kilttiä, naisetkin. Riittää kun kunnioittaa skotlantilaista kulttuuria.
Mikä ettei, kunhan muistat käyttäytyä kiltisti kilttisi kanssa!
Uuh, miehet hameissa ovat niin kuumia.
Yhdellä baarimikolla oli työskennellessään kiltti. En pitänyt outona. Jokaisen oma asia miten pukeutuu
Anna mennä. Sopii miehille! Ja mukava kesällä.
Äkkiä siihen itse tottuu, senkun käyttää vain. Skottilaiset kyllä kovasti suuttuvat, jos heidän sukukankaitaaan väärin käytetään. Esim. ei saa sanoa sanaa skottiruudullinen, jos kyse ei ole oikeasti skotista vaan esim. englanniksi Plaid.
Vierailija kirjoitti:
Uuh, miehet hameissa ovat niin kuumia.
Varsinkin brasilialaiset shemalet 🤪
Miten muuten helmat käyttäytyy tuulenpuuskassa? Ups
Miksi sun pitäisi välittää mitä muut ajattelee?