Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 34v liian vanha äidiksi ekalle lapselle? Musta on.

Vierailija
01.02.2007 |

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurettu porukalla näille kakskymppisille joista tulee äitejä että ne luulee olevansa nyt NIIN aikuisia ja VANHOJA . . . ihan pellejä . . itse ollaan yli kolmikymppisiä ja meno senkun paranee :))) muksuja on ja uskallamme pitää hauskaa ja hullutella lapsien kera , meitä ei ihmisten mielipiteet enää hetkauta et mitä muut meistä ajattelee ja lisää lapsia saa tulla jos luoja suo ;))

Vierailija
2/37 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Eka lapsi 39 vuotiaana, toinen 42 vuotiaana ja onni on sanoinkuvaamaton

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.

Vierailija:

Vaik olis miten hyväs kunnos ei se kolmikymppisen kroppa enää nii hyvin palaudu raskaudest ja synnytyksest ku kakskymppise!

Vierailija
4/37 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tässäkin ketjussa mentiin sitten nopeasti siihen toiseen ääripäähän eli nuorena lapsensa saaneiden mollaamiseen. Itse sain esikoiseni 22-vuotiaana ja kuopukseni 26-vuotiaana. Tohtoriksi valmistuin 29-vuotiaana. Asiat eivät ole mustavalkoisia kumpaankaan suuntaan.

Vierailija
5/37 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynuori nainen lihoo vyötäröltä jo 20 vuotiaana tai alle sen. Yli 30 vuotiaat ovat keskimäärin hoikempia ja pitävät itsestään paremmin huolta, sillä heidän ollessaan nuoria ei vielä ollut sopivaa kulkea lannevaatteissa läskit roikkuen eikä myöskään pidetty minihameita norsunpaksuilla jaloilla. Tämä on fakta ja se esti monia, mm. minuakin, lihomasta. En halunnut olla karsea läski, koska muutkaan ei olleet.

Joten turha syytellä 34 vuotiaita ainakaan kroppansa takia liian vanhoiksi.

T: Yli 30 v. ja vauvan hoikkavartaloinen äiti

Vierailija
6/37 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä viime päivinä?

Vierailija
7/37 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olis kuinka mones lapsi.

Vierailija
8/37 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sissus mitä juttuja!! Kuka senkin VOI sanella, koska ne lapset PITÄÄ hankkia???? Entä jos on yrittänyt saada lasta 28-vuotiaasta saakka, saako sitten raskautua 34-vuotiaana??

Vierailija
9/37 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja erinomaisesti jaksan valvoa. Ei se että sinä olet rapakunnossa jo kolmekymppisenä, tarkoita, että _kaikki_ ovat.

Vierailija
10/37 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niin kauan kun on hedelmällistä ikää on sopivan ikäinen äidiksi.

Vierailija
11/37 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hyvä, että sain oman lapseni 32-vuotiaana, että vielä jaksan yöheräämiset ;)

Vierailija
12/37 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..te kakskymppiset oikein olette, kun luulette että 34-vuotiaat ei jaksa hoitaa lapsiaan!?!? Mä olen 36 ja odotan kolmatta eikä tee heikkoakaan! Mutta mä olenkin pitänyt kunnostani huolta.

Vierailija
13/37 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" musta on." Onneksi ei tarvitse sinulta kenenkään kysyä :)

Vierailija
14/37 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnossa kuin koskaan. Ylipäätänsä ihan tutkimustenkin mukaan yli 30-vuotiaat alkavat kiinnittää enemmän huomiota terveyteensä.

Vierailija
15/37 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorempana ei edes kannata tehdä, sillon pitää opiskella ja matkustella jen.

Vierailija
16/37 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, en tehny esikoista, vaan kuopuksen 34 veenä, ja vielä on tulossa ainakin yksi, ellei kahtakin. Joten nuorimmaisen syntyessä saatan olla jopa nelikymppinen (jos vain sen saamme).

ohhoi, vanhuus iski, miten kremppaakin joka paikka, kyllä nuorempana jaksoi paremmin tämän raskaudenkin. Voih ja oih, ollapa vielä 30vee, kuten esikoisen odotusaikana!

Vierailija
17/37 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi pitänyt ymmärtää kirjautua vaan vanhainkotiin, mutta kun en ymmärtänyt edes pitää sairaspäiviä raskausaikana ja onnetonta, lapsikin oli iso, reipas, terve, ja imetin sen vuoden vanhaksi. Kyllä nyt osaisin jo ajatella että liian vanha olin siihenkin.

Vierailija
18/37 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin esikoisen saadessani nuori (21-vuotta). Toisen lapsen sain 28-vuotiaana. Mulle nää iät on sopinut paremmin kuin hyvin.

Vierailija
19/37 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on pitkät ikäerot sisaruksiin ja se oli tosi kurja juttu lapsena.

Vierailija
20/37 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voi olla vaikea ymmärtää, miten yli 10 vuotta vanhempi jaksaa yöheräilyt, koliikit, yms. Itse olen nyt yli kolmikymppisenä paremmassa kunnossa kuin parikymppisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän