Milloin olet viimeksi syönyt hampurilaisen?
Tarkoitan Hesessä/mäkissä jne.
Itse en ole syönyt varmaan 10 vuoteen, ainakaan nyt viiteen. Hesen wrapin olen joskus syönyt.
Kommentit (15)
Hampurilaisen olen syönyt viimeksi parisen viikkoa sitten. En kuitenkaan missään wt-pikaruokalassa vaan tein vähän parempaa kotona.
Toukokuussa 2016 Burger Kingissä eli kymmenen vuotta tuli juuri täyteen.
Maanantaina söin Kingissä Texasbacon-aterian ja hyvää oli. Hinta hirvitti, kun oli yli 13€ Tradekan alennuksellakin.
Viime sunnuntaina hain hesest mega-aterian kun oli tarjouksessa kupogilla.
Toissapäivänä, työmatkalla, kun ei ollut aikaa etsiä vieraalta paikkakunnalta muuta lounaspaikkaa ja huoltoaseman buffetissa oli pahaa ruokaa (ruoka ei taatusti ollut huonolaatuista tai maultaan viallista, mutta itse en siitä pidä). Otin sitten Hesen hampurilaisen, kun Kotipizza tuntui vähän liian tukevalta lounaalta pitkän ajomatkan alle.
Eilen söin hampurilaisen ..kaupasta ostetun
Ihan yhtä hyvä tai parempi kuin hampurilais paikassa
Puolisen vuotta sitten. Ehkä kerran viidessä vuodessa tulee syötyä jotain mäkkärin/hesen safkaa.
Vierailija kirjoitti:
Toissapäivänä, työmatkalla, kun ei ollut aikaa etsiä vieraalta paikkakunnalta muuta lounaspaikkaa ja huoltoaseman buffetissa oli pahaa ruokaa (ruoka ei taatusti ollut huonolaatuista tai maultaan viallista, mutta itse en siitä pidä). Otin sitten Hesen hampurilaisen, kun Kotipizza tuntui vähän liian tukevalta lounaalta pitkän ajomatkan alle.
Vauvasuiden ruokaa heset ja kotipizzat.
Itse en jää kotikaupungissani Heseen tai Mäkkiin syömään vaan ostan kotiin ja viimeksi ostin burgeriaterian keskiviikkona Hesestä, sitä ennen joskus ennen jouluna Rollsista.
Ehkä 15 vuotta sitten, ravintolassa siis. Hankalaa murkinoitavaa.