Mitä rippilahjaksi 15v kummitytölle jolla on jo kaikkea?
Kommentit (25)
No ainakin omalle kummipojalle oli todella vaikea keksiä mitään rippilahjaa, kun ei pidä koruja, kelloa tms. ja kaikkea muuta on enemmän kuin tarpeeksi. Kysyin sitten puolison veljeltä (kummipojan isä), että mistä x pitäisi. Lupasi maksaa minut ja pojan reissuun kohteeseen, johon poika haluaa, mutta hänellä ei ole silloin lomaa. Teimme "miesten reissun" tiettyyn tapahtumaan. 15-vuotias kyllä ymmärsi, ettei minulla olisi ollut varaa matkaan, mutta hänelle oli tärkeää, että jollakin on aikaa hänelle tärkeään juttuun.
Eli sanoisin, että anna aikaasi nuorelle, jolla on jo kaikkea.
Musta olis kiva joku omaperäisempi juttu. Vaikka että "päivä kummitädin kanssa + lahjakortti" ja menisin kummilapsen kanssa kesälomalla jonnekin kivaan kesäkaupunkiin tms ja kustantaisin kaiken, ruoat, kahvittelut, aktiviteetit (voi olla myös maksuttomia) ja lopuksi saisi käydä lahjakortilla ostamassa kivan muiston päivästä :) Harmi ettei mulla oo kummilapsia.
N32
Vierailija kirjoitti:
No ainakin omalle kummipojalle oli todella vaikea keksiä mitään rippilahjaa, kun ei pidä koruja, kelloa tms. ja kaikkea muuta on enemmän kuin tarpeeksi. Kysyin sitten puolison veljeltä (kummipojan isä), että mistä x pitäisi. Lupasi maksaa minut ja pojan reissuun kohteeseen, johon poika haluaa, mutta hänellä ei ole silloin lomaa. Teimme "miesten reissun" tiettyyn tapahtumaan. 15-vuotias kyllä ymmärsi, ettei minulla olisi ollut varaa matkaan, mutta hänelle oli tärkeää, että jollakin on aikaa hänelle tärkeään juttuun.
Eli sanoisin, että anna aikaasi nuorelle, jolla on jo kaikkea.
Tää kuulosti kivalta! :)
-sivusta
Nykyajan lapsilla on yleensä kaikkea yllinkyllin.
Lapset ja nuoret EIVÄT OIKEESTI ARVOSTA yhtään mitään lahjaa !
Se kiinnostaa vähän hetken, sitten > he haluavat jotain uutta ja muuta.
Ihan sama antaako heille mitään. Kaikki on "ihan sama".