Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka muka lukee vielä jotain paperilehtiä?

Vierailija
04.07.2024 |

Anna itsesi ilmi jos luet ja mitä? 🤪 

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan vilkaisen ilmaislehtiä, joita postilaatikosta tulee. Ja kirjastossa selasin jotain puutarhalehteä. Lehdet ja kirjat eivät paperiversioina ikinä katoa, tai ainakaan vielä pitkiin aikoihin. Ihmiset pitävät niistä. Sen takia niitä edelleen myös myydään.

Ja jos et ole vielä huomannut trendiä, niin myös älypuhelimista vaihtaa yhä useampi takaisin dumb phoneen eli vanhanaikaiseen kännykkään.

Vierailija
2/33 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee Hesarin paperiversio. Luen myös tiettyjä ulkomaisia aikakauslehtiä paperisina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Kuvalehti paperilehtenä.  En luovu perjantain nautinnosta. 

Vierailija
4/33 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen ilmaisjakelulehtiä, muuhun ei ole varaa.

Vierailija
5/33 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ne joilla ei ole laitetta. Tai jos joku on sairaalassa tai matkustaa laite kiinni tms. 

Vierailija
6/33 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen työpaikan kahvihuoneessa silloin tällöin.

Vierailija
7/33 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä nuo ilmaisjakelut luen, vaikkei niissä kyllä juuri luettavaa olekaan.

Vierailija
8/33 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. provonahan tämä on tosi huono, mutta vastaan silti. Juuri tuossa äskettäin mietin, että alkaisin tilaamaan Alibia tai Valittuja paloja. Toki niitä sitten kertyy nurkkiin, se on huonompi homma. Mutta olisi kyllä päivän piristys saada lehti kotiin. Hintaahan noilla tilauksilla on ja ruualla samoin, joten täytyy vähän mietiskellä.

Vierailija
9/33 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret ikäluokat lukee ja heitä on Suomessa vielä paljon. Eikai nuorista ja keski-ikäisistä kukaan enää lue.

Vierailija
10/33 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ns. provonahan tämä on tosi huono, mutta vastaan silti. Juuri tuossa äskettäin mietin, että alkaisin tilaamaan Alibia tai Valittuja paloja. Toki niitä sitten kertyy nurkkiin, se on huonompi homma. Mutta olisi kyllä päivän piristys saada lehti kotiin. Hintaahan noilla tilauksilla on ja ruualla samoin, joten täytyy vähän mietiskellä.

Toimitetaankohan Alibi huomaamattomassa ruskeassa kirjekuoressa?

Vierailija
11/33 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen Hesaria paperiversiona. Minulle on luksusta keitellä aamukahvit ja syödä aamiaista lehteä lukiessa. Köyhien mielestä lehti on kallis mutta en minä heidän mielipiteiden mukaan rupea elämään.

Vierailija
12/33 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimitetaankohan Alibi huomaamattomassa ruskeassa kirjekuoressa?

Miksi pitäisi?

Vierailija
13/33 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuret ikäluokat lukee ja heitä on Suomessa vielä paljon. Eikai nuorista ja keski-ikäisistä kukaan enää lue.

Öööö. Olen nuori aikuinen.

Kirjoittaja nro 8

Vierailija
14/33 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonlopun Hesari, paikallislehti, Seura. Joskus ostan irtonumerona tai saan jonkun lahjalehden Anna, MN, KK. Kuuskymppinen kotirouva, tykkään lukea lehdet ja kirjat ihan paperiversioina, ip-lehtien nettisivut tulee kyllä katsottua läpi. Mutta esim ääni- tai e-kirjat ei kiinnosta. 

Vierailija
15/33 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa lehti joka minulle tulee nykyisin vielä paperimuodossa, on englantilainen musiikkilehti Mojo. Kyseistä lehteä olen seurannut noin 30 vuotta ja kaikki numerot ovat tallessa. 2000-luvun alkupuolella tuli Soundi, Seura, Apu ja Katso. Kun laitoin tietokoneen, ei jaksanut enää lukea tuollaista lehtimäärää, kun aika alkoi mennä netin parissa. Karmeat lehtikasat alkoi myös kyllästyttää ja rahanmeno lehtien tilauksiin. Kirjat ostan edelleen paperimuodossa.

Vierailija
16/33 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperi on kätevä käyttöliittymä. Toimii joka tilanteessa.

Vierailija
17/33 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, ja minulla on myös arkkupakastin, pöytätietokone, mankeli ... ja mitä kaikkea muuta oletkaan ihmetellyt.

Vierailija
18/33 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin lukevat. Itse olen keski-ikäinen ja luen paperilehtiä ja niin tekee moni muukin. Nuoret eivät ehkä lue, koska eivät osaa eivätkä jaksa lukea kolmea sanaa pidempiä virkkeitä. Tuijottavat vain Tiktokkia.

Vierailija
19/33 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luen Hesaria paperiversiona. Minulle on luksusta keitellä aamukahvit ja syödä aamiaista lehteä lukiessa. Köyhien mielestä lehti on kallis mutta en minä heidän mielipiteiden mukaan rupea elämään.

Sanotaanko nyt niin että ei ole hintansa arvoinen lehti.

Vierailija
20/33 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti ne joilla ei ole laitetta. Tai jos joku on sairaalassa tai matkustaa laite kiinni tms. 

On laite. Puhelin. Tabletti ja Pöytätietokone. Ja luen paperilehtiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan