Kuka muka lukee vielä jotain paperilehtiä?
Kommentit (33)
Vanhemmille, +70 v, tulee sanomalehti ja pari aikakauslehtee. Tosin jos lehden varhaisjakelu myöhässä osaavat lukea lehteä tabilta. Sitä ei vaan pysty jakaan kuten paperilehden, kun on vaan yks laite.
Minä luen yhtä sanomalehteä joka meille tulee. Sähköisiä lehtiä en ole tilannut enkä tilaa.
Vanhan (83) äitini suuri nautinto on lukea lehtiä, paljon muuta hän ei jaksa harrastaa. Hänelle tulee Anna, MN, Kodin Kuvalehti ja Eeva. Hänen luettuaan ne tulevat minulle, jonka jälkeen vien ne työkaverilleni, joka vie ne anopilleen, ja sieltäkin varmaan jatkavat eteenpäin. Yhdestä lehdestä paljon iloa monelle. Itse asiassa olen palaamassa myös paperisiin kirjoihin. Jotenkin olo on rauhallisempi kuin e-kirjaa lukiessa (äänikirjoista en pidä). Sanomalehdet luen netistä.
Tykkään ostaa toisinaan tv-lehden. Esimerkiksi jouluna ja muina pyhinä, kun on tuplanumero.
Maaseudun tulevaisuus, Nyyrikki, Metsästys ja Kalastus, Valitut Palat, Aku Ankka, Aku Ankka klassikko, Parnasso, Ruumiin Kulttuuri, HUU, kaksi maakuntasanomalehteä, kaksi paikallissanomalehteä, Tähdet ja Avaruus, viiden science fiction -seuran jäsenlehdet, neljän muun seuran jäsenlehdet. Yhteensä siis 13 tilattua lehteä ja 11 jäsenmaksuihin sisältyvää lehteä. Lisäksi ilmaisjakeluina yksi paikallinen ja 2 apteekkilehteä. Kaupoista napataan Pirkka ja Yhteishyvä, vaikkei kortteja käytetäkään, mutta lähikaupoissa joustavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luen Hesaria paperiversiona. Minulle on luksusta keitellä aamukahvit ja syödä aamiaista lehteä lukiessa. Köyhien mielestä lehti on kallis mutta en minä heidän mielipiteiden mukaan rupea elämään.
Sanotaanko nyt niin että ei ole hintansa arvoinen lehti.
Sanopa sitten mikä muu lehti tulisi tilattuna aamulla Vantaalle postiluukkuun. Olen valmis maksamaan saman hinnan paremmasta vaihtoehdosta.
Sama.
Luen kirjastossa mm. Hesaria, Soundia ja Retki-lehteä.
Kaksi sanomalehteä tulee kotiin paperisena aamuisin. On rauhoittavaa lukea paperilehti. Silmäilykin on helpompaa. Ja siitä vaan repäset talteen artikkelin jos haluat säästää ja palata myöhemmin. Alleviivaan tärkeät kohdat.
Luen paljonkin sanomalehtiä ja aikakausilehtiä. Mukavampi tapa lukea ,kuin näytöltä. Luen kyllä digilehtiäkin jne. Mutta paperiset on silti mun juttu.
Miks pitää irvailla paperilehden lukijoille?
Lopetin joskus aikakauslehtien tilaamisen, koska en pystynyt oikein luopumaan niistä. Nehän on täynnä kivoja valokuvia ja juttuja, joita katselee mielellään uudelleenkin.
Mulle tulee viikonloppuhesari ihan paperisena. Sen tykkään lukea rauhassa pyjama päällä, aamupalaa syödessä. Se on mun oma pikkuluksus.
Mutsis lukee seiskaa paskalla.