Uskotko, että pääministeri Orpo yllättyy vielä jostakin tänä vuonna?
Kommentit (152)
Orpo yllättyy kaikenlaisista asioista elämänsä loppuun asti.
Nina-vaimo on todennut, että kun Petterillä on kovasti stressiä, tästä tulee hyvin kiukkuinen äksyilijä. Silloin on parasta antaa aviosiipan olla ihan itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Nina-vaimo on todennut, että kun Petterillä on kovasti stressiä, tästä tulee hyvin kiukkuinen äksyilijä. Silloin on parasta antaa aviosiipan olla ihan itsekseen.
Oi, että, kyllä minä niin yllätyin tästä: että Petteri osaa olla äksy.
En voi käsittää kuinka tuo vässykkä tissiposki on voinut edetä pääministeriksi. Paitsi tietysti olemalla muiden käsinukke.
Jokainen päivä on Petterille syyri ullatus.
Varmaan siitä, että pienituloiset ei pysty maksamaan yhtiölainoja ja vastikkeita eikä vuokria ja taloyhtiöitä menee konkurssiin.
Siksi kokoomuslaiset ei omista kerrostalo-osakkeita.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siitä, että pienituloiset ei pysty maksamaan yhtiölainoja ja vastikkeita eikä vuokria ja taloyhtiöitä menee konkurssiin.
No, ei tietenkään omista. Ei he muuten tekisi ansiosidonnaisen porrastusta ja pidentäisi keräysaikaa ja poistaisi asumistukea omistusasunnosta.
Kokoomulaiset ei omista kerrostalo-osakkeita joten ei haittaa, että taloyhtiöitä menee konkurssiin.
Asuntokauppa on jäässä eikä ihmiset ota enää isoa lainaa, kun ei ole irtisanomissuojaa.
Petteri yllättyy, kun alkaa syksyllä iso lakko.
Todellakin. Ensimmäistä kertaa on tulossa aika, että rahat ei välttämättä riitä vuokraan eikä vuokria pysty maksamaan. Ruoka on ja menee ensimmäiseksi.
Olen yllättynyt tästä ketjusta. T. Petteri Orppo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ei tietenkään omista. Ei he muuten tekisi ansiosidonnaisen porrastusta ja pidentäisi keräysaikaa ja poistaisi asumistukea omistusasunnosta.
Kokoomulaiset ei omista kerrostalo-osakkeita joten ei haittaa, että taloyhtiöitä menee konkurssiin.
Asuntokauppa on jäässä eikä ihmiset ota enää isoa lainaa, kun ei ole irtisanomissuojaa.
Kerrostalon konkurssissa menettää asunnon, mutta asuntovelka jää.
Mieti, jos sulla olisi tällä hetkellä kerrostaloasunnosta 200 000 asuntolainaa ja kohta naapurit jättää yhtiölainat, vastikkeet ja vuokrat maksamatta.
Yllättyy, että romutettiin julkinen terveydenhuolto
Orpo yllättyy siitä, miten kokoomuksen Verkkouutisissa kehutaan Rydmania ja persuja koko ajan, vaikka kokoomus antoi Rydmanille potkut, ja vaikka Orpo ja Satonen haukkuivat vielä muutama vuosi sitten persuja sen minkä osasivat.
Ei vainiskaan, Orpohan se määrää, mitä kokoomuksen media kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Koskakohan se tajuaa kuinka pöljä on 🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että Putteri lukee vauvapalstaa
Vierailija kirjoitti:
Yllättyy siitä kun Arto syö niin paljon.
Jep!
Vierailija kirjoitti:
Sietää ollakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskakohan se tajuaa kuinka pöljä on 🤮🤮🤮
Ei ikinä.
* Harri Holkeri: - Minä juon nyt kahvia!
* Petteri Orpo: - Minä yllätyn nyt!