Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko, että pääministeri Orpo yllättyy vielä jostakin tänä vuonna?

Vierailija
04.07.2024 |

?

Kommentit (152)

Vierailija
61/152 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lauloin David Rosen huippuorkesterin säestämänä Body and Soul -laulua tunteikkaasti, mutta sitäkään ei voitu muistaa!

Ja tämä liittyy Petteri Orpoon miten?

Vierailija
62/152 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petteri Orpo-Surprise.

Kuulostaa drinkin nimeltä. Lyhyt, vähän hönöpehmosen näköinen drinksu, joka kumotaan kertaheitolla suuhun. Maistuu alkuun makealle, mutta hyvin pian suun täyttää todella karvas jälkimaku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/152 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä lauloin David Rosen huippuorkesterin säestämänä Body and Soul -laulua tunteikkaasti, mutta sitäkään ei voitu muistaa!

Ja tämä liittyy Petteri Orpoon miten?

Jospa tää oli vaan yllätyskommentti, joka yllätti Petterin lisäksi kaikki muutkin.

Vierailija
64/152 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri saattoi yllättyä Unkarin pääministeri Viktor Orbánin vierailusta Ukrainaan.

Vierailija
65/152 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saakohan Orppo yllätyslapsen?

Ei hän muunlaista lasta voisi saada. On se sitten vaimon tai jonkun muun kanssa. Orpo on kuitenkin kuuluisa vaikka on niin lapanen etten voi käsittää miten joku nainen voisi niinku haluta olla petterin kanssa silleen. Suomessa se kuuluisuus riittää että joku haluaa. Niin uskomatonta kuin se onkin. Tuota ajatellessa maissilapsi saa sellaisen naurukohtauksen että saattaa tikahtua. Pidetään peukkuja pystyssä.

Vierailija
66/152 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Arto, minä olen nyt kyllä aika hämmästynyt. Miksi sinä et syönyt kahvitauolla kuin 10 kampaviineriä?" (Petteri Orpo)

Vierailija
67/152 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orppo, Arppa ja Sirppa Sivori-Asp.

Vierailija
68/152 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo yllättyy kun hallituskumppani Persut alkaa kipuilemaan kun kannatus on syöksykierteessä ja ensi vuonna on taas vaalit, Persuministereitten paniikkisekoilua odotettavissa ja hallituskriisiä pukkaa.

Vierailija
69/152 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää äänestää kuntavaaleissa punaista ihan kokkareiden kiusaksi. Saadaan vähän säpinää kun kunnat ja hallitus on ihan eri linjoilla.

Vierailija
70/152 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tunnin juna annakkaan suurta iloa koko kansalle, sanoi yllättynyt Orpo.

Vierailija
71/152 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kokoomuslaisten kokoontumisajot järjestetään vuosittain Oulunkylän tekojääradalla, jossa ansioituneet jyrkikataiset osallistuvat pilkkikisoihin lupaillen kaloille tuntuvia veronkevennyksiä, jotta he tarttuisivat juuri hänen koukkuunsa. Lisäksi kokoomuslaisilla on oma ampumaseura Pirkanmaalla, joka tunnetaan virallisesti nimellä Tampereen Työväen Ampujat r.y. Yhdistys suoritti opinnäytteensä vuonna 1918 ja on siitä pitäen ylläpitänyt vireästi asenteellista ilmastoasekä Tampereella että muuallakin Suomessa.

Puolueen tunnuslaulu on nimeltään Miljoona ruiskukkaa, ja se on teetetty ulkomailla halvimman tarjouksen perusteella. Sitä kokoonnutaan laulamaan niin valtionyhtiöiden myyntitilaisuuksiin kuin henkilökohtaisen varallisuuden muistelutilaisuuksiinkin. Kappaletta voi ostaa CD-levyllä Kokoomusnuorten kerhotiloista nimellistä 60 euron korvausta vastaan." (Hikipedia)

Vierailija
72/152 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kokoomuslaisten kokoontumisajot järjestetään vuosittain Oulunkylän tekojääradalla, jossa ansioituneet jyrkikataiset osallistuvat pilkkikisoihin lupaillen kaloille tuntuvia veronkevennyksiä, jotta he tarttuisivat juuri hänen koukkuunsa. Lisäksi kokoomuslaisilla on oma ampumaseura Pirkanmaalla, joka tunnetaan virallisesti nimellä Tampereen Työväen Ampujat r.y. Yhdistys suoritti opinnäytteensä vuonna 1918 ja on siitä pitäen ylläpitänyt vireästi asenteellista ilmastoasekä Tampereella että muuallakin Suomessa.

Puolueen tunnuslaulu on nimeltään Miljoona ruiskukkaa, ja se on teetetty ulkomailla halvimman tarjouksen perusteella. Sitä kokoonnutaan laulamaan niin valtionyhtiöiden myyntitilaisuuksiin kuin henkilökohtaisen varallisuuden muistelutilaisuuksiinkin. Kappaletta voi ostaa CD-levyllä Kokoomusnuorten kerhotiloista nimellistä 60 euron korvausta vastaan." (Hikipedia)

Halvalla menee, ja kate on kohdillaan.

Vierailija
73/152 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Arto, minä olen nyt kyllä aika hämmästynyt. Miksi sinä et syönyt kahvitauolla kuin 10 kampaviineriä?" (Petteri Orpo)

No, siis, kun ei niitä ollut enempää. Sinun, Arto.

Vierailija
74/152 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä olla kuin vasta puoli vuotta menty tätä vuotta. Kyllä ehtii "yllätyksiä" kertyä Orpolle.

Vierailija
75/152 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, siis, kun ei niitä ollut enempää. Sinun, Arto.

Ja mä en saanut yhtään, sanoi yllättynyt orpo.

Vierailija
76/152 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteristä on ihan pakko saada sellainen veivattava lelu joka ponnahtaa laatikosta ulos. Yllätys petteri lahja jota kukaan ei halua. Siksi sellaisen voi antaa pomolle, anopille jne henkilöille.

Vierailija
77/152 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hällä on vielä monta kertaa vatta kuralla yllätyksestä.

Vierailija
78/152 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olpo ikävöi koko lomansa pullaa..yllättyy kun saa textarin pullalta..

Vierailija
79/152 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää äänestää kuntavaaleissa punaista ihan kokkareiden kiusaksi. Saadaan vähän säpinää kun kunnat ja hallitus on ihan eri linjoilla.

Hyvä taktikointi, toimin itsekkin niin..oikein valehtelijoille!

Vierailija
80/152 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petteristä on ihan pakko saada sellainen veivattava lelu joka ponnahtaa laatikosta ulos. Yllätys petteri lahja jota kukaan ei halua. Siksi sellaisen voi antaa pomolle, anopille jne henkilöille.

Juu, semmoinen vieterinukke.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan