Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko turn off, jos mies ei tarjoa kun menette syömään?

Vierailija
04.07.2024 |

Kuvitellaan, että on ensitreffit ja mies kysyy lähdetäänkö syömään. Ravintolassa hän maksaa asiasta mitään kyselemättä, vain oman ruokansa. Muuten mies oikein mukava, mutta olisiko tuo turn off? 

Kommentit (267)

Vierailija
21/267 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei olisi turn off se omien ruokien maksaminen, mutta yleensä treffeille kutsuva osapuoli kyllä joko maksaa laskun tai sopii asiasta etukäteen. Jos mies siis ennen treffejä kysyisi, sopiiko että maksetaan omat ruuat, se olisi täysin ok. Laskua pyydettäessä se on minusta hiukan tökeröä. 

Vierailija
22/267 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole turn off, tasan kerran treffeillä on mies minun kahvini maksanut pyytämättä ja siitäkin hän teki isomman numeron kuin minä. Mielestäni ensitreffeillä on outoa olettaa että toisen pitäisi maksaa sinun ruokasi, kun ei tunne sinua edes vielä kunnolla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/267 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyvyttömyytesi käyttää pilkkuja oikein on turn-off.

Vierailija
24/267 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vanhanaikainen, mutta kyllä tuon panisi aika negatiivisena seikkana merkille, jos mies olisi ollut se ulos pyytäjä.

Munkin mielestä kutsuja maksaa. Toisaalta jos osoittautuu etten halua uudestaan tavata niin ehdotan kyllä että maksan oman osuuteni ettei jää ajatusta että "jää velkaa". Miehen ajatusmaailma kun voi olla jotain "tarjosin ruoat enkä ees saanu pillua...".  

Vierailija
25/267 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin minäkin ateriat maksaa, ei ole turn off

Vierailija
26/267 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin maksaa ja varaa on, mutta kun en maksa. Tää on ihan perinteinen, ei kiinnosta mitä nykyään kuuluu joidenkin mielestä toimia. 

Olet varmaan jonkinlainen sosiopaatti, kun normaalit käytöstavat ja sosiaaliset käytösmallit herättää noin vahvaa inhotusta. Onneksi selviää jo ekoilla treffeillä, niin ei astu miinaan. 

Vierailija
27/267 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin tietty itse, olisi tosi noloa toisin. Mutta jos mies kysyisi tai näyttäisi, että hän voisi yhtä hyvin maksaa molemmat, se olisi pieni plussa. Mutta ei miinus jos molemmat maksaisi omansa. Etsin kuitenkin tasavertaista parisuhdetta ja tiedän, että harvalla turhaa rahaa 

Vierailija
28/267 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vanhanaikainen, mutta kyllä tuon panisi aika negatiivisena seikkana merkille, jos mies olisi ollut se ulos pyytäjä.

Munkin mielestä kutsuja maksaa. Toisaalta jos osoittautuu etten halua uudestaan tavata niin ehdotan kyllä että maksan oman osuuteni ettei jää ajatusta että "jää velkaa". Miehen ajatusmaailma kun voi olla jotain "tarjosin ruoat enkä ees saanu pillua...".  

Joo, kyllähän sitä edes pillua pitäisi saada, jos tarjoaa 5-20 arvoisen kahvin/aterian.

Vierailija
29/267 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi turn off. Toisia treffejä tuskin tulisi.

Vierailija
30/267 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei turn Off, mutta päättelen tuosta, ettei mies ole musta kovinkaan kiinnostunut, joten jatkoa tuskin tulee.

Näin minäkin ajattelen

Minäkin.

Jos miehellä ei taas ole varaa tarjota ravintolassa, niin ihan hyvin voitaisiin käydä vaan kahvillakin tai vaikka kävelyllä.

Vierailija
31/267 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies kysyy? Että mies laittaa viestiä, että huomenna jos sopii niin mennään maistelemaan Gaijinin menu, mikä taitaa olla 70€, niin että menään ja lopuksi maksat sen viineineen itse? Toi on mulle säväri tai sevari. Joko maksat niin toimii, jos et maksa, niin taitanee olla siinä. Päätä sä.

Vierailija
32/267 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei turn Off, mutta päättelen tuosta, ettei mies ole musta kovinkaan kiinnostunut, joten jatkoa tuskin tulee.

Näin minäkin ajattelen

Minäkin.

Jos miehellä ei taas ole varaa tarjota ravintolassa, niin ihan hyvin voitaisiin käydä vaan kahvillakin tai vaikka kävelyllä.

Juuri näin. 

Vierailija
33/267 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

se maksaa joka pyytää ulos.ensideiteillä ainakin.

Vierailija
34/267 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan. Ensitreffeillä kumpikin maksaa omat ruokansa.

Vierailija
35/267 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pystyisi olemaan miehen kanssa, joka ei tarjoaisi ravintolassa. Sen verran perinteinen olen. Miehellä on miehen rooli ja naisella naisen. En ole viihdyttämässä miesprinsessoja.

Olen kanssasi täysin samaa mieltä ja luonnollisesti maksaisin ravintolaillan kaikki kulut. On ihailtavaa että naisena kunnioitat perinteisiä arvoja ja miesten sekä naisten erilaisia rooleja parisuhteessa. Nainen kuitenkin tiskaa,siivoaa kodin,valmistaa ruuat, hoitaa lapset ynnä nämä kaikki muut naisen rooliin kuuluvat asiat joten on täysin luonnollista ja naista arvostavaa tarjota hänelle ravintola illallinen. On hienoa, että et ole näitä " kermat kakusta" tyyppisiä naisia jotka käyttävät miehiä vain hyväkseen vaan ymmärtää myös oman roolinsa ja asemansa.

Vierailija
36/267 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa, jos mies ei maksa. Mutta rivien välistä luen, ettei seurani paljoa kiinnostanut. Koska mies, joka on kiinnostunut, tekee kaikkensa saadakseen haluamansa naisen. 

Vierailija
37/267 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Jos mies maksaa tai edes ehdottaa sitä, hän on kiinnostunut.

2. Jos annan miehen maksaa, olen kiinnostunut.

Näillä periaatteilla menen.

Ei olisi turn off, mutta ei tulisi tokia treffejä kohdan 1 nojalla.

Vierailija
38/267 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pystyisi olemaan miehen kanssa, joka ei tarjoaisi ravintolassa. Sen verran perinteinen olen. Miehellä on miehen rooli ja naisella naisen. En ole viihdyttämässä miesprinsessoja.

Olen kanssasi täysin samaa mieltä ja luonnollisesti maksaisin ravintolaillan kaikki kulut. On ihailtavaa että naisena kunnioitat perinteisiä arvoja ja miesten sekä naisten erilaisia rooleja parisuhteessa. Nainen kuitenkin tiskaa,siivoaa kodin,valmistaa ruuat, hoitaa lapset ynnä nämä kaikki muut naisen rooliin kuuluvat asiat joten on täysin luonnollista ja naista arvostavaa tarjota hänelle ravintola illallinen. On hienoa, että et ole näitä " kermat kakusta" tyyppisiä naisia jotka käyttävät miehiä vain hyväkseen vaan ymmärtää myös oman roolinsa ja asemansa.

Meillä molemmat tiskaa, siivoaa ja laittamme ruokaa yhdessä. Miehestä on mukavaa tehdä yhdessä.

Vierailija
39/267 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pyytäisi naista ravintolaan jos en olisi valmis maksamaan koko laskua. Joskus asiasta pitää mainita illallisen aikana heille erikseen koska eivät muuten välttämättä juo riittävästi alkoholia, kun luulevat että maksavat itse omansa, ja sitten en pääse pökkimään heitä. Kannattaa siis tehdä asia selväksi, että minun piikkiin menee ja ota mitä haluat. M54

Vierailija
40/267 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se maksaa joka pyytää ulos.ensideiteillä ainakin.

No eiköhän kumpikin halua yhtä paljon niille ensitreffeille. Minusta tuo on vaan sopimusasia, että milloin tavattaisiin eikä kumpikaan sinänsä kutsu toista trefeille vaan se on yhteinen päätös.