Vaimoni säteilee kun kun kehun hänen vaatteitaan tai ulkonäköään
Tottakai näin teen jatkossakin kun selvästi nauttii siitä valtavasti, mutta naiset selittäkää miksi se on niin tärkeää? Vaimon mukaan kaikki naiset pitävät siitä.
t. yksinkertainen mies joka yrittää ymmärtää
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei paljoa kiinnosta kehua vaimoa, kun seksiä ei ole tarpeeksi.
Ehkäpä sitä seksiä olisi enemmän kun kehuisit ja huomioisit...
Olen eri, mutta itse ajattelen, ettei seksiä pitäisi ansaita kehuilla tai millään muullakaan asialla. Seksi on olennainen osa parisuhdetta ja halu ja arvostus näkyy siinä miten kumppaniaan päivittäin kohtelee.
En siis usko, että ainakaan itseeni toimisi keinotekoinen kehumisen lisääminen, se tuntuisi feikiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasin rehellisesti, kun vaimoni kysyi, että näyttääkö hän lihavalta uudessa mekossaan. Nukuin nyt kolmannen yön sohvalla.
Suosittelen valehtelua.
Suomalaiset miehet, ne kuolee mieluummin kuin päästää valkoisen valheen rakkaudesta ja säästääkseen toista pahalta mieleltä.
Miettikää nyt vähän, joku tyyppivika teissä on kun oikein ylpeilette loukkaavasta rehellisyydestänne!
Ja naiset ylpeilevät sillä, että rankaisevat väärästä mielipiteestä!
Kyllähän se on ilmiselvää, että naiselle on tärkeää kokea itsensä haluttavaksi (eli nai-tavaksi eli pan-tavaksi), mutta sitä ei saa suoraan sanoa vaan ilmaista kiertoilmauksin tai esim. ostamalla lahjoja. Silloin pysyy paikat liukkaana.
Vierailija kirjoitti:
Rakastuin mieheeni osittain juuri siksi, kin hän lehui minua kauniiksi. Tuli tunne, että olin hänen silmissään viehättävä ja puoleensavetävä. No sittemmin hän on lopettanut kehumisen ja alkanut päinvastoin arvostella ulkonäköäni. Viimeksi eilen sanoi vaatettani rumaksi. Seksiä ei ole ollut lainkaan pariin vuoteen enää. Valmistelen jo eroa. Ehkä hänkin haluaa erota, en ainakaan ymmärrä, miksi joku haluaisi pysyä naimisissa ihmisen kanssa, jota pitää rumana ja epäviehättävänä
Sam Vaknin Youtubessa kertoo sinulle miksi. Tutustu narsismiin, tuo on ihan peruskaava. Kannattaa hoitaa se ero loppuun.
Jatka hyväksi havaitulla linjalla! On niiin helppoa olla onnellinen!
En. Minusta on turhauttavaa ajan hukkaamista, kun ihmiset kertovat minulle asioita, jotka tiedän jo. Siksi vastaan aina: "Enkö/eikö olekin?"