Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimoni säteilee kun kun kehun hänen vaatteitaan tai ulkonäköään

Vierailija
04.07.2024 |

Tottakai näin teen jatkossakin kun selvästi nauttii siitä valtavasti, mutta naiset selittäkää miksi se on niin tärkeää? Vaimon mukaan kaikki naiset pitävät siitä.

t. yksinkertainen mies joka yrittää ymmärtää

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet, niin yksinkertaisia olioita ;)

Meillä oli just toissapäivänä miniriita, kun sanoin miehelleni, et aina silloin tällöin vieläkin olis ihanaa kuulla se rakastan sua. Vaikka mulle onkin ehdottomasti tärkeämpää se, et rakastaa teoin, niinkuin hän tekeekin. Silti, sanatkin merkkaa. No mies taas heittäytyy imbesilliksi: milloin haluat kuulla, mistä hän voi tietää, milloin minun tarvitsee kuulla? Pyysi minua kertomaan kun haluan kuulla. No daa, sehän kuulostaakin just siltä mitä haluan, sormien napsautuksesta taikasanat :D 

Sanoin puolivitsillä, et koska mä siedän hänen piereskelyään, niin siitä hyvästä voi aina silloin tällöin muistaa rakkaudensanat ihan itsekseen. No ei kuulemma ollut sinä päivänä vielä pieraissut. Suutahdin, et ei VOI olla noin vaikeaa. No, jatkettiin arjen puuhia. Parin tunnin päästä sai sanottua kauniisti halauksen ja anteeksipyynnön kera ja riita taas sovittu.

Muuten loistomies, mut jo

Voittehan sopia, että pieru on miehen kielellä "rakastan sinua".

Vierailija
22/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaille voi sanoa oot rakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä sitä kaipaa, on se ihan kivaa kun sanotaan komeaksi mutta en sitä erityisesti tarvitse. 

t. AP

Kuka sitä nyt erityisesti tarvitsee, mutta se että toinen huomaa ja huomioi arjen keskellä  nostaa kyllä kummasti mielialaa.

Jos koko ajan on tasapaksua harmaata itsestäänselvyyttä kyllä siinä kuolee väkisinkin  lämpimät tunteet toista kohtaan. Sanotaan että kissa kiitoksella elää,  ja harva kai haluaakaan olla koko ajan keskipiste ja ihastelun kohde, se tuntuu äkkiä teennäiseltä ja falskilta mutta jos toinen ihan yllättäin arjen keskellä sanoo jotain mukavaa niin että se tulee oikeasti sydämestä se  lämmittää mieltä pitkään ja haluaa itsekin olla mukava toista kohtaan.

En usko että kukaan mieskään haluaa olla vain joku harmaa  tossu joka on hyvä olla siinä olemassa mutta jot

Toki haluan huomiota ja on se kieltämättä hyvältä tuntunut. Varmaan tarpeeksi olen huomiota saanutkin kun en sitä lisää janoa eli asia kunnossa. 

AP

Vierailija
24/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se on sinulta tai keneltäkään muultakaan pois, jos silloin tällöin sanoo kivan sanan, huomioi toista? Kyllä se hyvältä vain tuntuu, kun kuulee toisen näkevän itsensä. Ihminen kun dina kuitenkin etsii toisesta ihmisestä heijastuspintaa tunteilleen ja tekemisilleen. Jos toinen ei huomioi millään tavalla, niin kyllä se lopettaa kaiken yhdessätekemisen js -olemisen siihen paikkaan.

Miksi toisen huomioimista ja hyviä sanoja pitää säästellä?

Sitähän ei nimenomaan säästellä meillä. Kovin monesti täältä saa lukea kun nainen on miehelleen kuin ilmaa. Ollaan oltu jo 20 vuotta yhdessä kaipa sitten ollaan onnellinen pari kun vieläkin on kovasti kipinää.

AP

Vierailija
25/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljoa kiinnosta kehua vaimoa, kun seksiä ei ole tarpeeksi.

Vierailija
26/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä sitä seksiä olisi enemmän kun kehuisit ja huomioisit...

Vierailija
27/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko huomannut että hän voi silloin olla kivempi myös sinua kohtaan? Kyllä elämä kaikkineen on kivempaa jos ilmapiiri ei ole kireä. Eli rakkausenosoitukset on öljyä suhteen dynamiikkaan.

Imeliä vakuutteluja ei tarvi mutta joskus voi halata. Onhan hän tärkeä.

On huomattu. Sujuu kyllä todella hyvin. Hauskaa huomata aloituksen alapeukut. Tästä syystä kysyn täältä enkä vaimolta, kyseessä on meillä sopimaton kysymys joka pitää vain tajuta :).

Vierailija
28/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamattu: Sananl. 9:13 Tyhmyys on nainen, levoton ja yksinkertainen, eikä hän mistään mitään tiedä.

Toinen käännös selventää asiaa:

Tyhmyys on kuin irstas nainen,levoton ja kevytmielinen,eikä hän mistään mitään tiedä.

Vierailija
29/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Kuka tuollaisen kanssa seksiä haluaisi. 

Vierailija
30/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi varmaankin vähän enemmän, mutta ei kuitenkaan tarpeeksi.

Vierailija
31/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jokainen tarvitse hyväksyntää ja nauti kehumista? Vai johtuuko se siitä, ettei ole sitä lapsena saanut tarpeeksi? 

Vierailija
32/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko huomannut että hän voi silloin olla kivempi myös sinua kohtaan? Kyllä elämä kaikkineen on kivempaa jos ilmapiiri ei ole kireä. Eli rakkausenosoitukset on öljyä suhteen dynamiikkaan.

Imeliä vakuutteluja ei tarvi mutta joskus voi halata. Onhan hän tärkeä.

On huomattu ja näin se on. Exän kanssa en sitä tajunnut. Siperia opetti kun se kuuluisa sika jätettiin.

Vierailija
33/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kehuminen voisi auttaa siinäkin asiassa. 

Miksi miehet ei tajua, että nainen syttyy siitä kun mies haluaa ja ihailee juuri häntä. Osa miehistä haluaa ja ihailee seksiä, mutta ihan sama minkälaista ja mistä sitä saa. 

Vierailija
34/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet, niin yksinkertaisia olioita ;)

Meillä oli just toissapäivänä miniriita, kun sanoin miehelleni, et aina silloin tällöin vieläkin olis ihanaa kuulla se rakastan sua. Vaikka mulle onkin ehdottomasti tärkeämpää se, et rakastaa teoin, niinkuin hän tekeekin. Silti, sanatkin merkkaa. No mies taas heittäytyy imbesilliksi: milloin haluat kuulla, mistä hän voi tietää, milloin minun tarvitsee kuulla? Pyysi minua kertomaan kun haluan kuulla. No daa, sehän kuulostaakin just siltä mitä haluan, sormien napsautuksesta taikasanat :D 

Sanoin puolivitsillä, et koska mä siedän hänen piereskelyään, niin siitä hyvästä voi aina silloin tällöin muistaa rakkaudensanat ihan itsekseen. No ei kuulemma ollut sinä päivänä vielä pieraissut. Suutahdin, et ei VOI olla noin vaikeaa. No, jatkettiin arjen puuhia. Parin tunnin päästä sai sanottua kauniisti halauksen ja anteeksipyynnön kera ja riita taas sovittu.

Muuten loistomies, mut jo

Huh. Kuulostaa autismin kirjoilla olevalta. Ei tuo nyt ihan mene suomalaisen miehuuden piikkiin, sori vaan. 

Vierailija
35/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ikinä kehunut vaimoni ulkonäköä tai pukeutumista. Joskus seurusteluaikana ehkä kauniiksi sanoin. Olen ylpeä, että pysyin miehenä enkä nöyrtynyt kehumaan. Ero tuli, mikä oli helpotus varmasti molemmille.

Vierailija
36/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö jokainen tarvitse hyväksyntää ja nauti kehumista? Vai johtuuko se siitä, ettei ole sitä lapsena saanut tarpeeksi? 

On ok jos tämä on tasapuolista.

Mutta liian usein on yksipuolista. Että se on aina se toinen vaan jota pitäisi kehua, ja hän ei kestä jos ei ole maailmannapa. Nuo sairaat aikuisvauvat hakee vastakkainasettelua eivätkä ymmärrä että toinen on yhtä tärkeä. Sellaisten kanssa ei kannata ryhtyä suhteisiin ollenkaan. Kyse on myös hyvästä itsetunnosta, ymmärtää ettei huonoa käytöstä tarvi sietää.

Vierailija
37/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamattu: Sananl. 9:13 Tyhmyys on nainen, levoton ja yksinkertainen, eikä hän mistään mitään tiedä.

Toinen käännös selventää asiaa:

Tyhmyys on kuin irstas nainen,levoton ja kevytmielinen,eikä hän mistään mitään tiedä.

Kun kommentoit raamattua ota kokonaisuus huomioon ,eikä yksittäinen jae.

9 luku on Kutsu viisauteen /tyhmyys, joka oli hyvin ilmennetty ja totta.

Vierailija
38/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outoa! Suorastaan kummallista!  

Vierailija
39/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon erikoisuuden ymmärtämisen miettimisessä menee varmaan vielä tosi pitkään.

Vierailija
40/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi on yhtä säteilevä kuin uraani.