Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimoni säteilee kun kun kehun hänen vaatteitaan tai ulkonäköään

Vierailija
04.07.2024 |

Tottakai näin teen jatkossakin kun selvästi nauttii siitä valtavasti, mutta naiset selittäkää miksi se on niin tärkeää? Vaimon mukaan kaikki naiset pitävät siitä.

t. yksinkertainen mies joka yrittää ymmärtää

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamattu: Sananl. 9:13 Tyhmyys on nainen, levoton ja yksinkertainen, eikä hän mistään mitään tiedä.

No, taas yksi syy lisää olla uskomatta sitä tarinakokoelmaa. 

Ihmeen paljon annatte kuitenkin efforttia tän tarinakokoelman vastustamiseen ;) 

Vierailija
42/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet, niin yksinkertaisia olioita ;)

Meillä oli just toissapäivänä miniriita, kun sanoin miehelleni, et aina silloin tällöin vieläkin olis ihanaa kuulla se rakastan sua. Vaikka mulle onkin ehdottomasti tärkeämpää se, et rakastaa teoin, niinkuin hän tekeekin. Silti, sanatkin merkkaa. No mies taas heittäytyy imbesilliksi: milloin haluat kuulla, mistä hän voi tietää, milloin minun tarvitsee kuulla? Pyysi minua kertomaan kun haluan kuulla. No daa, sehän kuulostaakin just siltä mitä haluan, sormien napsautuksesta taikasanat :D 

Sanoin puolivitsillä, et koska mä siedän hänen piereskelyään, niin siitä hyvästä voi aina silloin tällöin muistaa rakkaudensanat ihan itsekseen. No ei kuulemma ollut sinä päivänä vielä pieraissut. Suutahdin, et ei VOI olla noin vaikeaa. No, jatkettiin arjen puuhia. Parin tunnin päästä sai sanottua kauniisti halauksen ja anteeksipyynnön kera ja rii

No sitten puolet suomalaisista miehistä on autisteja, niin paljon näitä juttuja kuulee.

Usein syynä on se, että ei ole oppinut kotoaan puhumaan tunteista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ikinä kehunut vaimoni ulkonäköä tai pukeutumista. Joskus seurusteluaikana ehkä kauniiksi sanoin. Olen ylpeä, että pysyin miehenä enkä nöyrtynyt kehumaan. Ero tuli, mikä oli helpotus varmasti molemmille.

Aika kapea käsitys miehuudesta, jos toisen kehuminen nakertaa sitä. Katsopa vaikka latinoita, hekö eivät ole miehiä, kun ylistävät turhankin vuolaasti naisia?

Suomalaismiehessä on tässä kohtaa vamma, täällä olet muka neiti jos puhut tai pussaat. Onneksi nuorempi polvi on pitkälti toisenlainen, koska heitä on rakastettu myös sanoin.

Vierailija
44/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli just toissapäivänä miniriita, kun sanoin miehelleni, et aina silloin tällöin vieläkin olis ihanaa kuulla se rakastan sua. Vaikka mulle onkin ehdottomasti tärkeämpää se, et rakastaa teoin, niinkuin hän tekeekin. Silti, sanatkin merkkaa. No mies taas heittäytyy imbesilliksi: milloin haluat kuulla, mistä hän voi tietää, milloin minun tarvitsee kuulla? Pyysi minua kertomaan kun haluan kuulla. No daa, sehän kuulostaakin just siltä mitä haluan, sormien napsautuksesta taikasanat :D 

Sanoin puolivitsillä, et koska mä siedän hänen piereskelyään, niin siitä hyvästä voi aina silloin tällöin muistaa rakkaudensanat ihan itsekseen. No ei kuulemma ollut sinä päivänä vielä pieraissut. Suutahdin, et ei VOI olla noin vaikeaa. No, jatkettiin arjen puuhia. Parin tunnin päästä sai sanottua kauniisti halauksen ja anteeksipyynnön kera ja rii

Pikemminkin nurkkaan ajettu miesrukka, joka alkaa paniikissa venkoilemaan, koska se vaan on niin vaikeaa puskea suustaan sanat Minä rakastan sinua.

Vierailija
45/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin puolivitsillä, et koska mä siedän hänen piereskelyään, niin siitä hyvästä voi aina silloin tällöin muistaa rakkaudensanat ihan itsekseen. No ei kuulemma ollut sinä päivänä vielä pieraissut. Suutahdin, et ei VOI olla noin vaikeaa. No, jatkettiin arjen puuhia. Parin tunnin päästä sai sanottua kauniisti halauksen ja anteeksipyynnön kera ja riita taas sovittu.

Muuten loistomies, mut jo

Minusta on tosi tärkeetä sanoa se "rakastan sua" .

Vierailija
46/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamattu: Sananl. 9:13 Tyhmyys on nainen, levoton ja yksinkertainen, eikä hän mistään mitään tiedä.

Miesten kirjoittama, miesten näkökulmasta.

Vierailija
47/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluaa kunnioitusta ja naiset rakkaudentunnustusta. 

Kun psyykettä analysoidaan.

Vierailija
48/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin mieheeni osittain juuri siksi, kin hän lehui minua kauniiksi. Tuli tunne, että olin hänen silmissään viehättävä ja puoleensavetävä. No sittemmin hän on lopettanut kehumisen ja alkanut päinvastoin arvostella ulkonäköäni. Viimeksi eilen sanoi vaatettani rumaksi. Seksiä ei ole ollut lainkaan pariin vuoteen enää. Valmistelen jo eroa. Ehkä hänkin haluaa erota, en ainakaan ymmärrä, miksi joku haluaisi pysyä naimisissa ihmisen kanssa, jota pitää rumana ja epäviehättävänä 

Vierailija
49/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole koskaan sanonut minua kauniiksi. Eikä muistaakseni kukaan muukaan. Söpöksi vain.

Olen joskus ottanut asian ihan puheeksikin, mutta söpöä parempaa "arvosanaa" ulkomuotoni ei ole saanut, joten siihen on tyytyminen.

Vierailija
50/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö ettei irstas nainen ole tyhmä?

Vierailija
51/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastuin mieheeni osittain juuri siksi, kin hän lehui minua kauniiksi. Tuli tunne, että olin hänen silmissään viehättävä ja puoleensavetävä. No sittemmin hän on lopettanut kehumisen ja alkanut päinvastoin arvostella ulkonäköäni. Viimeksi eilen sanoi vaatettani rumaksi. Seksiä ei ole ollut lainkaan pariin vuoteen enää. Valmistelen jo eroa. Ehkä hänkin haluaa erota, en ainakaan ymmärrä, miksi joku haluaisi pysyä naimisissa ihmisen kanssa, jota pitää rumana ja epäviehättävänä 

Ettekö halua yhtään yrittää tehdä asioihin korjauksia, hanskat kehiin vain? Turha syy erota, jos ei edes yritä nostaa kissaa pöydälle sanoittaa tunteitaan, puolin ja toisin. Tämä on ylpeyttä: "Jos toinen ei ymmärrä sanomatta mitä tarvitsen, hän on se väärä, eroan!"

Miksi pariskunnat vain katsovat vierestä, kun suhde alkaa voimaan pahoin? Jos ei kahdenkeskinen juttelu onnistu, niin apua hakemaan ammattilaiselta, terapiasta ym. Pari vuotta ilman seksiä on aivan liian pitkä aika, pitää reagoida heti kun alkaa tuntumaan pahalta.

Tsemppiä, älkää antako vielä periksi!

Vierailija
52/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kukaan tuollaista menee väittämään. Silti Raamatun voi ajatella edustavan miesten näkökulmaa, vaikka näin naisenakin sitä ymmärrän.

eri

Vierailija
53/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kukaan tuollaista menee väittämään. Silti Raamatun voi ajatella edustavan miesten näkökulmaa, vaikka näin naisenakin sitä ymmärrän.

eri

Minä kyllä väitän ,että kevytkenkäinen irstas nainen on tyhmä, eikä raamattu valehtele.

Vierailija
54/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevytkenkäinen, irstas mies on tyhmä.

Vierailija
55/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Minä kyllä väitän ,että kevytkenkäinen irstas nainen on tyhmä, eikä raamattu valehtele.

"Väitätkö ettei irstas nainen ole tyhmä?"

"Tuskin kukaan tuollaista menee väittämään", eli samaa mieltä ollaan.

Etkö tajunnut?

Vierailija
56/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevytkenkäinen, irstas mies on tyhmä.

Luonnollisesti.

Vierailija
57/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Raamattu on ikivanha ihmisten kirjoittama konservatiivinen vallankäytön väline, jolla alistetaan vapaa ajattelu johonkin 2000 vuotta vanhaan Juutalaisuudesta periytyneeseen ahdasmieliseen ajattelutapaan. Tämä malli tukee erityisesti miehiä ja miesten etuja, kyllä sen näkee sokea Reettakin.  

Kannattaisi lukea filosofiaa ja ymmärtää mistä uskonnot lopulta juontavat juurensa. 

Vierailija
58/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat kai MEIDÄN vaimoa nimittäin hän todella pitää myös minun kehuistani Jarppi. 

Vierailija
59/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on tärkeää, että mies kehuu?

Tuohon on omalta osaltani vähän vaikea vastata, koska en ole milloinkaan ihastunut mieheen, joka ei olisi sanoin, teoin ja elein osoittanut pitävänsä minusta todella paljon ja muutenkin arvostavansa. Jos minulla ei olisi tunnetta, että noin on edelleen, en varmaankaan olisi enää naimisissa. 

En oikein ymmärrä suhteita, jotka eivät perustu vastavuoroiseen rakkauteen, seksuaaliseen haluun ja arvostukseen. Ja ellei se näy missään, herää kysymys onko sitä edes olemassa?

Ehkäpä tässä näkyy vanhempien parisuhteen malli. Sain pienestä asti kokea, että vanhempieni välinen rakkaus oli hyvin todellista ja näkyvää, jopa niin, että välillä jäin sen ulkopuolelle. Ehkäpä omilla, jo aikuisilla lapsillani on sama tunne, sillä olemme mieheni kanssa kuin vastarakastuneet. Pian 36 vuotta yhdessä.

Vierailija
60/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei paljoa kiinnosta kehua vaimoa, kun seksiä ei ole tarpeeksi.

Ehkäpä sitä seksiä olisi enemmän kun kehuisit ja huomioisit...

Olisi varmaankin vähän enemmän, mutta ei kuitenkaan tarpeeksi.

Se on ostettava Suuri käsityölehti ja hoidettava hommat soolona.