Onko pulleat huulet viehättävimmät naisilla?
Nyt tuntuu olevan kauneusstandardiin kuuluva juttu että pulleat huulet ovat kauniita. Nykyään kyllä saadaan täyteaineilla luonnollisen näköisiä lopputuloksia. Överit eivät tietenkään ole nätit...
Kommentit (52)
Vieläkö alkaisivat täyttämään pillun "huulia" niin olis kiva pullistella pikineissä
-aatteleppa ite
Ihan todella rumat, siis en ole kenenkään ikinä kuullut kehuvan täytehuulia. Sama överikynsien kanssa, aivan kaameat.
Mutta, jos itse tykkää ja tulee parempi mieli niin antaa mennä vaan.
Miten hyvin tähän keskusteluun osuikin tuo Aku Ankka 90 vuotta mainos...samat huulet...eivät kyllä kauniit nekään.
Kaikki ne näyttää siltä kuin olisivat olleet jossain onnettomuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun 60-luvun Twiggy-look tulee taas muotiin, mitä nämä räystäsperseiset kumivenehuulet sitten tekee ???
Vedättävät kaikki lisukkeet ulos. Meillä HUS muuten ammattitaidolla korjailee, jos Turkissa ihan överiksi menee, liikaa ja väärää mönjää.
menisivät korjattavaksi sinne missä on laittaneetkin... tuhaa sairaalapaikkojen vientiä itseaihetetut
Ei todellakaan mitkään törröt huoraneekerilörpöttimet ole, ihan sellaiset normaalit ohuet huulet on älykkäiden ja komeiden miesten porukoissa sitä kuuminta hottia.
Toisaalta olen sitä mieltä, että jokainen saa tehdä keholleen mitä tykkää, mistä syystä tahansa, vaikka sitten mukautuakseen kauneusihanteisiin. Toisaalta olen surullinen siitä, että naisilla on niin kovat ulkonäköpaineet huulten täyttämiseen. Kun joka päivä somessa näkee lähes pelkästään täytettyjä huulia, niin tottahan sitä alkaa pitää omia, täysin normaaleja, luonnollisia huuliaan epänormaaleina. Nuo täyteaine"hoidot" ovat niin kalliitakin, että surettaa senkin puolesta, että ihmiset vähistä rahoistaan niitä ottavat, vain sen vuoksi, että patriarkaatti nyt on päättänyt, että isot huulet on kaikilla oltava. Itse en ole huulitäytteitä ottanut, enkä ota, vaikka minulla on "viivahuulet". Olen kehooni tyytyväinen tällaisena kuin olen sen syntymässä saanut, eivätkä turbohuulet miellytä omaa esteettistä silmääni. Suosittelen kyllä muillekin suhtautumaan kriittisesti kauneusihanteisiin. Meiltä naisilta nyhdetään todella paljon rahaa sen varjolla, että uskotellaan, ettemme kelpaa, jos emme täytä huulia/ota silareita/meikkaa/sheivaa/mitä ikinä. Itse olen lopettanut myös meikkaamisen ja karvojen poistamisen kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan että 98% Tiktokin itseään esittelyllä huomiota saavilla naisilla on lipfilleriä. Ne kyllä saavatkin parhaimmillaan 1 miljoonaa sydäntä. Jos joku viivahuuli tekee niin ei saa tästä puoliakaan. Eli miten muka ei tykätä?
Tiktok... ööhm.. juuh tuotanoin.. jos haluat oikein korostaa olevasi mielenvikainen niin ei muuta kuin tiktokiin vaan itseäsi esittelemään! ;D
Alunperin nuo täytteet oli suunniteltu vanhemmille naisille joilla volyymi hävinnyt huulista. Nuorilla naisilla ei vaan näytä raikkaalta ja alkaa olla jo mennyttä muotia. Kävin joku aika sitten asuntoesittelyssä ja parikymppisellä esittelijällä oli todella hurjat ja kovannäköiset täytehuulet. Jos itse tykkää niin mikäs siinä muttei se hyvältä näytä.
https://is.mediadelivery.fi/img/468/71a99113fda4b34b9e2e9acd270ecfbb.jpg
Ette edes huomaa täytettyjä?
https://img.ilcdn.fi/cM3qx6FCVdrZZ1lWARtU34SSjNU=/full-fit-in/920x0/img…
Lähes luonnolliset?
Sehän siinä on tarkoituksena. Superpulleat huulet imitoivat halusta turvonnutta häpyä. En nyt tiedä, kuka nainen haluaisi naamansa loistavan kiimasta.