Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätä särkee! :' (

Vierailija
01.02.2007 |

Inhottavaa kun nyt joka ikinen päivä lauantaista lähtien on päätä särkenyt. Lauantaina oli kauhea migreeni. Olen lasten kanssa kotona ja pää hajoo ihan kohta. En jaksa edes silmiä auki pitää :' ( Lepäämään en pääse. Miten helpottaa oloa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillon,kun mulle jää pääkipu päälle-monesti syynä niskalihas kipu auttaa,kun pidän kuumaa kauratyynyä ja mikä tehoo vielä paremmin on voltaren-geeli. (ennen sai vaan reseptillä) käytän tota kuuri luontosesti,ni teho on huomattavasti parempi,kuin sillon tällön käytettynä. ja jos kiinnostaa kokeile kiropraktikkoa. mulla se poistaa migreenin n.vuodeksi. nyt pitäs taas raahautua sinne

Vierailija
2/5 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tepsii aika usein..tai ainakin rauhoittaa migreeniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän hyvin sen tunteen kun tekisi miele istua pimeessä hiljasessa huoneessa ilman mitään aistiärsykkeitä.

migreenissä on vielä se inhottava puoli kun siihen ei tavalliset särkylääkkeet yleensä auta (mulla ei ikinä...) ja migreenilääkkeet on niin pirun kalliita ja niihinkin tarvii reseptin. itellä migreeni vie työkyvyn aina pariks päivää ja nyt pitäis vielä käydä uusimassa toi reseptikin.

Vierailija
4/5 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennekuin lääkäri totesi että mulla on poskiontelon tulehus. ja sain antibiotit jo helpotti, migreenimäiseen päänsärkyyn.

Vierailija
5/5 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pystyt koneelle irtautuun, niin etkö muka pääse vaikka sohvalle makoileen? vaikka nukkua et voiskaan, niin makoilla silmät kiinni?