Sinä, joka tiedät varmasti millä rakastelukerralla tulit raskaaksi...
1. missä asennossa tärppäsi?
2. mikä oli kiertopäiväsi ja kuinka paljon on normaalikiertosi?
3. tuliko tyttö vai poika? :-)
Kommentit (74)
Tärppikerran tiesin koska yritimme lasta ja mies oli reissutöissä joten aika tarkka ajankohta on tiedossa. Taisi ihan normi setissä tulla hieman lähetyssaarnaajaa ja takaa.
Kiertoja en koskaan laskenut.
Tyttö tuli.
Perinteisessä llähetyssaarnaajassa. Kertopäiviä en musta, mutta mulla ovulaatio on niin selkeä "oireinen", että tiedän ovulaatiopäiväni tarkasti. Kaksi poikaa ja tyttö.
En minä pidä kirjaa siitä, miten ja missä asennossa on milloinkin harrastettu seksiä? Onko joku muka petihommissa noin analyyttinen? Pääasia on, että "se" on "siellä", tuskin muulla asennolla on edes merkitystä.
1. Nainen alla, mies päällä
2. kiertopäivä n. 17, normaalikierto minulla n. 30-34 päivää
3. tyttö
En muista ihan tarkkaan kun aikaa jo kuitenkin useita vuosia.
Takaapäin, keskenmenon jälkeen heti, joten ei kierrosta tietoakaan ja poika :-)
A.Lähetys-saarnaaja
B.Mikä se toinen kysymys olikaan?
C.Poika.
1. oli lähetys-saarnaaja, takaapäin ja nainen päällä..
2.?
3.tyttö
kuukautisten loppupäivinä ja poika tuli.
asento oli lähetyssaarnaaja (mökin kapealla sängyllä ei mahtunut muuten...), kp oli molemmilla kerroilla 11., normaalikierto 26 pv., ekalla kerralla tuli poika, toisella tyttö.
lähetyssaarnaaja
kierto 31 pv. Ovulaatio 14 vrk ennen.
yhdyntä ovulaatiopäivänä -> poika
yhdyntä 4 vrk ennen ovulaatiota -> tyttö
Kiertopäivä oli niinkin aikainen kuin 9., mikä on sikäli yllättävää että minulla on yleensä noin 32 päivän kierto.
Siitä tuli tyttö.
Toisella kerralla tilanne oli hyvin samankaltainen, ihan tarkkaa päivää en muista mutta aikaisessa vaiheessa sekin oli. Siitä tuli poika.
...muuta kuin että poika tuli. Tai siis en muista.
Ehkä takaapäin tai lusikassa, (ne nyt on todennäköisimmät tyylit meillä loppuun), kiertopäivä oli useampia päiviä yli puolenvälin, koska ei oletettu siitä voivan tärpätä, siksi meni ilman ehkäisyä kun oli kumit loppu.. (tarkoitus oli siis sillä hetkellä lykätä yritystä 3-4kk eteenpäin, siksi normaalisti kumit käytössä..)
1.Lähetyssaarnaaja sekä takaapäin
2. 20/32
3.Poika
mikäs se juttu mukamas sitten on ettei raskaaksi voi tulla kuin 24h aikana kerran kuussa.
Tehän olette sikiytyneet ihan miten ja milloin sattuu!!
1. Asentoa en muista mutta jalat seinaa vasten makoilin aktin jälkeen ainakin 20 min. molemmilla kerroilla (ja tiedän päivät tarkalleen koska viisi vuotta lapsettomuutta takana)
2. Molemmat kp. 17, kierto 28 päivää.
3. Ekana poika, toisena tyttö.
(koska ehdittiin yrittää useampi kierto), toisesta (joka tärppäsi heti) uskoisin olleen noin kierron puolivälissä mökkisoffalla istuvassa asennossa (minä miehen sylissä). Poika tuli.
eka lapsi. ihan perinteinen lähetyssaarnaaja. kp 14 (ovulaatio) kierto silloin 32 päivää ja poika tuli. Ekasta kierrosta raskaaksi
toka lapsi. takaa päin. kp 14 (ovulaatio), kierto 32 päivää ja poika. puol vuotta yritettiin.
kolmas. Perinteinen lähetyssaarnaaja. kp 14 (ovulaatio), kierto 30 päivää. ja poika. kolmannesta kierrosta raskaaksi
neljäs. lähetysaarnaaja, kp 10 ( ei ovulaatiopäivänä, koska haluttiin ehdottomasti tyttö). kp 28. Tyttö. ekasta kierrosta raskaaksi.
Eli tiedän ovulaationi ja raskautta yrittäessä on seksiä harrastettu sen mukaan.
1. normaali lähetyssaarnaaja
2. kiertopäivä oli 8. ja normaalikierto on 28-29
3. poika tuli
ja siis meilä on kärsitty lapsettomuudestakin niin sitten tämä ylläri-pylläri pikku-kolmonen...