Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paikkoja, minne vauvat ja pienet lapset eivät vaan ole tervettuleita

Vierailija
03.07.2024 |

Aina kun tuo asian puheeksi, niin joku rääkyy että "vauvoilla ja lapsilla on oikeus ihan kaikkialle ja poistu itse josset tykkää", mutta onko paikka, johon kaikki yksimielisesti voivat sopia etteivät lapset ja vauvat kuulu koskaan?

Kommentit (151)

Vierailija
141/151 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät kuulu koskaan: 

Ikärajoitettuihin paikkoihin joihin heillä ei ole ikää vielä mennä. 

Kuten: Flamingo kylpylän k-18 alue. 

Vierailija
142/151 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lentokone on pahin paikka missä joutua jumiin huutavan tai haisevan lapsen kanssa. esim. junassa voi sentään vaihtaa vaunua tai mennä oven eteen istumaan

Kannattaa hankkia hyvät korvatulpat. Mulla on nämä:

https://www.loopearplugs.com/collections/all

Se että muiden vanhemmat eivät kontrolloi tai kasvata lapsiaan ei pitäisi tarkoittaa, että minun pitää käyttää joku 50€ ekstraa siihen että saan lentää rauhassa. Itse ovat päättäneet lisääntyä niin silloin vastuu on heillä, ei kanssamatkustajilla. Saisinko itsekin vain huutaa lentokoneessa ja kun muut suuttuu niin käskeä tuhlaamaan rahansa korvatulppiin joita käyttää pari kertaa vuodessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/151 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lentokone on pahin paikka missä joutua jumiin huutavan tai haisevan lapsen kanssa. esim. junassa voi sentään vaihtaa vaunua tai mennä oven eteen istumaan

Mieluummin kuonokoppa ja vaikka tainnuttava unipilleri mölisijälle. Sehän on ihan nurinkurista, että hiljaisen nukkujan pitää varustautua korvatulpilla, kun eihän se nukkuja ketään häiritse. 

Vierailija
144/151 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin kuonokoppa ja vaikka tainnuttava unipilleri mölisijälle. Sehän on ihan nurinkurista, että hiljaisen nukkujan pitää varustautua korvatulpilla, kun eihän se nukkuja ketään häiritse. 

Se on vähän sama kuin että kiusatun pitää vaihtaa maisemaa, ei kiusaajan. Kai se on joidenkin mielestä pienempi paha niin.

Vierailija
145/151 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sexibition-messut, yökerhot, pubit.

Vierailija
146/151 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffateatterin K-16 tai K-18 leffa

Vierailija
147/151 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että muiden vanhemmat eivät kontrolloi tai kasvata lapsiaan ei pitäisi tarkoittaa, että minun pitää käyttää joku 50€ ekstraa siihen että saan lentää rauhassa. Itse ovat päättäneet lisääntyä niin silloin vastuu on heillä, ei kanssamatkustajilla. Saisinko itsekin vain huutaa lentokoneessa ja kun muut suuttuu niin käskeä tuhlaamaan rahansa korvatulppiin joita käyttää pari kertaa vuodessa

Tämä on ihan totta. Miksi aina se, joka ei halua kuunnella lasten huutoa, joutuu poistumaan? Ravintolassa, elokuvissa tai kirkossa vastuu on myös vanhemmilla. Lähtisivät itse.

Vierailija
148/151 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ajattelin ennen lapsensaantia että pieniä lapsia ei pitäisi viedä lentokoneeseen, ulkomaille, ravintolaan jne. koska he eivät noita elämyksiä vielä tarvitse.

Nyt ymmärrän, että ÄIDIN täytyy päästä noihin paikkoihin. Ei naisen elämä saa loppua lapsen saantiin. Lapsi tulee siinä sivussa välttämättömänä pahana, kun ei sitä voi kotiin yksinkään jättää.

Jos ei elämää voi lapsen takia laittaa hollille hetkeksi, kunnes se lapsi on tarpeeksi vanha noihin juttuihin, niin ehkä ei kannata hankkia lasta tai varautua edes niin että on joku paikka minne iskeä lapsi jos lomille mielii

Ai että naisen pitäisi laittaa elämä hollille esim. 10 vuodeksi jos saa vaikka kolme lasta. Joopa joo. Sillähän se huoltosuhde korjautuu.

Vierailija
149/151 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ajattelin ennen lapsensaantia että pieniä lapsia ei pitäisi viedä lentokoneeseen, ulkomaille, ravintolaan jne. koska he eivät noita elämyksiä vielä tarvitse.

Nyt ymmärrän, että ÄIDIN täytyy päästä noihin paikkoihin. Ei naisen elämä saa loppua lapsen saantiin. Lapsi tulee siinä sivussa välttämättömänä pahana, kun ei sitä voi kotiin yksinkään jättää.

Onpa itsekäs näkemys. Koko satapäisen lentokonematkustajajoukon tai ravintolaväen pitää kärsiä, koska MINUN pitää päästä lentokoneeseen ja MINÄ haluan ravintolaan. Hyi saatana. 

Kotonako sen äidin pitäisi olla? Ymmärrätkö että vaadit pienten vauvojen äitejä elämään vankeudessa?

Vierailija
150/151 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa itsekäs näkemys. Koko satapäisen lentokonematkustajajoukon tai ravintolaväen pitää kärsiä, koska MINUN pitää päästä lentokoneeseen ja MINÄ haluan ravintolaan. Hyi saatana. 

Kotonako sen äidin pitäisi olla? Ymmärrätkö että vaadit pienten vauvojen äitejä elämään vankeudessa?

On muitakin vaihtoehtoja viettää aikaansa kuin koti ja lentokone.

Vierailija
151/151 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin vankeudessa? Äitihän on vapaa tekemään mitä vain, silloin kun isä hoitaa vauvaa. Jos haluavat yhdessä jonnekin, niin ihan voi palkata lapsenvahdin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi