Yhteiskunnallista tärkeää keskustelua: Somevaikuttajat Sirpa Selänne ja Iida Vainio.
IS: Sirpa Selänteen somejulkaisu aloitti metakan nyt lusikkansa soppaan iskee Iida Vainio
Kommentit (249)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuon Vainion menestymisen nyt ottaa kun jo noin nuorella iällä on ulosotossa kymmeniä tuhansia euroja ja eipä tuo Selänteen vosukaan ole tainnut kummoisesti omalla työllään tienata.
Oletpa ilkeä ja loukkaava! Tiedätkö mitä vosu tarkoittaa! Sanoppa se äidillesi niin taatusti näkyy vosu, ämpäri, saunanikkuna pikku-Kalle vitsiä lainatakseni!
Siis jos noin puhut naisista, niin äitisikin on! Vosu siis. o "50-luvulla käytössä ollut halventava nimitys, jolla tarkoitettiin irtosuhteessa elävää, hieman huonomaineista, helposti miesten mukaan lähtevää tyttöä." Oli vielä 1970-1980luvullakin käytössä.
Kun lapsi avaa suunsa hän puhuu kodistaan. Iidan äiti oli puolalainen vosu, joka esim pyöritti bisnestään venäjällä.
Vierailija kirjoitti:
Selänteet voisivat pitää päänsä kiinni yhteiskunnallisista asioista
Miksi?
Kohta jyrähtää Arttu "Archie Cruz" Kuosmanen. Sitten avautuu Esko Eerikäinen. Ketä vielä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi Einsteinia.
Jep. Seiskalta hyvä näpäytys, kun Sirpa on saanut noin vaikutusvaltaisen ja älykkään tukijan (tirsk)
Just niin, hehheh.
Viimeisen lauseen sana "pikkurahan" selitti kaiken. Ei kukaan niitä sinulle ilmaiseksi tee eikä pikkurahalla. Tyypillistä yrittäjän asennetta tässä maassa, ihmetellään miksi ihmiset eivät revi itseään rikki ilmaiseksi. Käsi sydämelle: tekisitkö SINÄ nuo työt jollekin ventovieraalle ihan huviksesi?
Vierailija kirjoitti:
Ai nämäkö kaksi on somevaikuttajia?!?!? Mä luulin, että ovat bimboja ja päivätyönä on muiden rahoilla eläminen.
No, jos ei ole korvien välissä muuta kuin vaikkua, niin kai ne on sitten somevaikuttajia.
Teemu tässä on yllätys, miten mies on uransa jälkeen nakertanut imagoaan. Mutta joo, eipä mene Jari Kurrillakaan tai Esa Tikkasellakaan ihan nappiin.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Demokratian vastenmielisin puoli näyttäytyy juuri tässä: kaikenlaiset talipäät pääsevät huutelemaan aivopierujaan vapaasti.
Koetko demokratiaksi sellaisen tilanteen, että mielipiteensä saavat ilmaista vain ne jotka ovat kanssasi samaa mieltä? Muut ovat vastenmielisiä talipäitä jotka tuottavat aivopieruja?
Vierailija kirjoitti:
Viimeisen lauseen sana "pikkurahan" selitti kaiken. Ei kukaan niitä sinulle ilmaiseksi tee eikä pikkurahalla. Tyypillistä yrittäjän asennetta tässä maassa, ihmetellään miksi ihmiset eivät revi itseään rikki ilmaiseksi. Käsi sydämelle: tekisitkö SINÄ nuo työt jollekin ventovieraalle ihan huviksesi?
En tiedä tarkoititko minua, mutta olen pyytänyt lomalaisilta itselleni vähän apuja, kuten suvun nuorisolta, mutta ei kiinnosta, ei vaikka heille maksaisinkin vaivanpalkkaa esim. kun täytettäisi liiteri porukaltaan niin menisi vain tunti pari. En etsi talkoolaisia, vaikka minun nuoruudessani tehtiin talkoita niin naapureille kuin sukulaisillekin. Marjat ja sienet he saisivat kerätä itselleen, mutta eihän se käy, mutta minun käräämät kelpaa. Jos pyydän ventovieraita töihin, maksan vaaditun tuntipalkan, mutta eipä niitä vieraitakaan tahdo saada, ei vaikka olen kysellyt ukkoja taloa maalaamaan. Taimet istutti metsäyhtiön ei suomalaiset miehet kun itsellä ei selkä kestä, eikä siihen hommaan kukaan muukaan lähde.
Vierailija kirjoitti:
Odottaisin näiltä kahdelta ladyltä mieluummin kommentteja siitä, mitä konkreettisia toimia he ovat tehneet hiilijalanjälkensä pienentämiseksi, ja miten tämän toisen lapset on kasvatettu ymmärtämään esim. kestävää kehitystä. Nykyisin mm. työelämässä ja opinnoissa kestävä kehitys tulee esille yhä enemmän.
Ja millään näillä vasemmistolaisten mielenparannusprojekteilla ei ole mitään merkitystä.
Vaikka kaikki energia tuotettaisiin pelkästään fossiilisilla polttoaineilla tai pelkästään uusiutuvilla ongelma on edelleen aivan täysin sama: jokainen käytetty joule muuttuu lämmöksi.
ENERGIAN TUOTANTO EI MUUTA ILMASTOA, KULUTUS MUUTTAA.
Linkola oli oikeassa, meitä on valtavasti liikaa.
Itse en ymmärrä, miten tämä vasemmistoasia liittyy kestävään kehitykseen.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ymmärrä, miten tämä vasemmistoasia liittyy kestävään kehitykseen.
Kyllä vasemmisto sen mielellään sinulle opettaa.. niin että tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Iidavainio kadehtii sirpaselännettä, haluaisi lätkävaimoksi lätkävaimon paikalle. Toistaiseksi ei ole oikein napannut, vaikka hän on panostanut koko "uransa" asiaan.
Iida on vielä niin nuori, että ehtii saada aikaan vaikka mitä.
Repesin 😂 Kaupunkilaiset ei uskalla mennä metsään kun siellä on karhuja, mutta silti niiden metsästys halutaan kieltää. Kerrostalossa on niin helppo olla luonnonsuojelija 🤣
Vierailija kirjoitti:
Repesin 😂 Kaupunkilaiset ei uskalla mennä metsään kun siellä on karhuja, mutta silti niiden metsästys halutaan kieltää. Kerrostalossa on niin helppo olla luonnonsuojelija 🤣
Samoin kadulla istuksien.
Vierailija kirjoitti:
Mihin metsään?! Eihän Suomessa ole metsiä, kun ne on kaikki tuhottu!!!
Eloräpellys maksoi Gretan matkan ja varmaan myös ylläpidon. Kyllä nyt maailma pelastuu. Fiksumpi olisi sijoittanut rahat vaikkapa kuusentaimiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin metsään?! Eihän Suomessa ole metsiä, kun ne on kaikki tuhottu!!!
Hus pois sieltä kaupungista niin näet jotain sulle uutta, outoa ja ihmeellistä eli metsää livenä eikä vain kuvissa.
Iida petaa tulevaa ns.uraansa, jos nuoleskelee lätkämiehen vaimoa, voi ehkä itsekin päästä joskus lätkämiehen vaimoksi. Sitten ei tarvitsisi tehdä töitä enää päivääkään!
Vierailija kirjoitti:
Kohta jyrähtää Arttu "Archie Cruz" Kuosmanen. Sitten avautuu Esko Eerikäinen. Ketä vielä?
Esko Eerikäinen ainakin 100% varmasti kertoo kohta, kuinka hyvin hän on tyttärensä kasvattanut ihan itse äidin viilettäessä maailmalla munan perässä. Ei makaa tyttö Mannerheimintiellä. Mutta jos joku lätkävaimoksi ottais...Esko vois tulla perheeseen piikomaan.
Ai noi kaks pölhöä? Hehheh.