Mua alkaa jo hävettää nää vaihdevuodet
Must on tullut kauhee kukkahattutäti ja sanon epäkohdista. Ennen oon pitänyt usein suuni kiinni.
Kommentit (57)
Mua ei hävetä mikään muu kuin älytön hikoilu kun aina on pää märkänä ja naama helottaa punaisena. Tai oikeastaan se ärsyttää niin että häpeä on sivuseikka.
Vierailija kirjoitti:
Minua taas ei enää hävetä yhtään. Sehän tässä iässä on ihan parasta.
Mä pelkään et saan potkut kun sanon asioista.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei hävetä mikään muu kuin älytön hikoilu kun aina on pää märkänä ja naama helottaa punaisena. Tai oikeastaan se ärsyttää niin että häpeä on sivuseikka.
Juu hikoilu. Mä taas toivon että joskus kasvot hieman punottaisi ettei olisi kalpea. :D
Olen aina puuttunut epäkohtiin ja ollut näin ollen vtun ärsyttävä tiettyjen henkilöiden mielestä. Meno ei ole muuttunut iän karttuessa, olen edelleen vtun ärsyttävä oikeuksien puolustaja ja aion olla sitä hamaan hautaan saakka.
Mua ei vaivaa kuin nää kuukausia kestävät teurasvuodot. Helteellä tena housuvaipat ja yöside. Olen aivan loppu
Vierailija kirjoitti:
Olen aina puuttunut epäkohtiin ja ollut näin ollen vtun ärsyttävä tiettyjen henkilöiden mielestä. Meno ei ole muuttunut iän karttuessa, olen edelleen vtun ärsyttävä oikeuksien puolustaja ja aion olla sitä hamaan hautaan saakka.
Epäkohtiin voi puuttua muutenkin kuin äkäisellä tiuskinnalla tai pää punaisena huutamalla.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei vaivaa kuin nää kuukausia kestävät teurasvuodot. Helteellä tena housuvaipat ja yöside. Olen aivan loppu
Otapa kuule ibusalia.
Vierailija kirjoitti:
Ootko testannut caprilon/cyclokapron?
Ja supertamponi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otapa kuule ibusalia.
En voi. Samasta syystä en saa hormonejakaan yms. Sitten gyne ehdotti kohdun polttoa, ei ole varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäkohtiin voi puuttua muutenkin kuin äkäisellä tiuskinnalla tai pää punaisena huutamalla.
Näinkö kerroin puuttuneeni epäkohtiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi sitä silti käyttäytyä hyvin. Ei vaihdevuodet ole mikään lupa sanoa mitä tahansa. Mieti ensin.
Tottakai hikoilu on epämiellyttävää ja välillä tuskallistakin, mutta en kyllä häpeä vaihdevuosia. Ärsyttää moni asia, eikä vähiten se, että tuntuu kuin olisin joku läskipuku päällä koko ajan, kun vyötärö on paisunut niin lyhyessä ajassa. En silti tiuski toisille ihmisille, vaikka kuinka ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on tiuskinut? Entä pää punaisena huutamalla puuttunut epäkohtiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi sitä silti käyttäytyä hyvin. Ei vaihdevuodet ole mikään lupa sanoa mitä tahansa. Mieti ensin.
En tietenkään sano mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen olen kyllä huomannut, että töissä tulee puututtua helpommin epäkohtiin ja ihan älyttömiin käytäntöihin. Sehän on vain hyvä, että edes joku uskaltaa avata suunsa.
Vierailija kirjoitti:
On todella huomattu. 🤦🏻
Mitä häpeämistä vaihdevuosissa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään sano mitä tahansa.
Niin, sanon nykyisin niin kuin asia on.
Nää vaihtarit ovat mahtavaa aikaa. Tuntuu, että minä ainoastaan olen elämäni määrääjä. Estrogeeni kun vähenee, niin voimaantuminen etenee. Nykyisin näen pelottavan tarkasti yhteiskunnan halun vaientaa nainen.