Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua alkaa jo hävettää nää vaihdevuodet

Vierailija
02.07.2024 |

Must on tullut kauhee kukkahattutäti ja sanon epäkohdista.  Ennen oon pitänyt usein suuni kiinni.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaihdevuodet ole mikään syy olla törkeä tai edes töykeä. Jos olet aiemmin ollut ovimatto niin on ihan hyvä oppia pitämään puolensa, mutta se ei ole sama kuin olla röyhkeä tai ilkeä.

Vierailija
22/57 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo koskaan aikaisemmin ollut näin rentoa kuin nyt. Käytän siis hormonikorvaushoitoa geelinä. Loppu ärsyyntyminen, huonot unet ja uupunut olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua taas ei enää hävetä yhtään. Sehän tässä iässä on ihan parasta.

Mä pelkään et saan potkut kun sanon asioista.

Mulla on jo se elämäntilanne, että lainat maksettu ja säästöjä karttunut eläkepäiviä varten, niin en pelkää edes potkuja. Sanon jos on sanottavaa, ja olen nuoremmillekin sanonut, että jos jotain on etteivät uskalla sanoa, niin voin kyllä sanoa, koska minulla ei ole enää mitään menetettävää. Vaan eipä ole potkuja kyllä sen takia tullut, että olen sanonut. 

Vierailija
24/57 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaihdevuodet ole mikään syy olla törkeä tai edes töykeä. Jos olet aiemmin ollut ovimatto niin on ihan hyvä oppia pitämään puolensa, mutta se ei ole sama kuin olla röyhkeä tai ilkeä.

Ei tietenkään. Kyllä asiasta pitää osata sanoa ilman että sortuu ilkeyksiin. Asiat asioina. 

Vierailija
25/57 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei vaivaa kuin nää kuukausia kestävät teurasvuodot. Helteellä tena housuvaipat ja yöside. Olen aivan loppu

No tuo ei ole pelkästään vaihdevuosioire vaan se on gynekologisten syöpien yksi oire. Nyt hemmetin äkkiä lääkärille!!!

Vierailija
26/57 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei vaivaa kuin nää kuukausia kestävät teurasvuodot. Helteellä tena housuvaipat ja yöside. Olen aivan loppu

No tuo ei ole pelkästään vaihdevuosioire vaan se on gynekologisten syöpien yksi oire. Nyt hemmetin äkkiä lääkärille!!!

Ihme skitsooja

Vierailija
27/57 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei oo koskaan aikaisemmin ollut näin rentoa kuin nyt. Käytän siis hormonikorvaushoitoa geelinä. Loppu ärsyyntyminen, huonot unet ja uupunut olo.

Sama täällä. Plus nivelkivut. Teurasvuodot (myoomia) vei Mirena, joten ei menkkojakaan, vihdoin!

Vierailija
28/57 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina puuttunut epäkohtiin ja ollut näin ollen vtun ärsyttävä tiettyjen henkilöiden mielestä. Meno ei ole muuttunut iän karttuessa, olen edelleen vtun ärsyttävä oikeuksien puolustaja ja aion olla sitä hamaan hautaan saakka.

Epäkohtiin voi puuttua muutenkin kuin äkäisellä tiuskinnalla tai pää punaisena huutamalla.

Näinkö kerroin puuttuneeni epäkohtiin?

Sanoit olevasi vtun ärsyttävä, kuulostaa siltä ettet osaa puuttua niihin epäkohtiin asiallisesti.

Vierailija
29/57 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei hävetä mikään muu kuin älytön hikoilu kun aina on pää märkänä ja naama helottaa punaisena. Tai oikeastaan se ärsyttää niin että häpeä on sivuseikka.

Typerää hävetä sellaista mikä on normaalia lähes joka naiselle aikanaan.

Pää pystyyn vaan, ja ole ylpeästi ikäisesi! Siinä ei ole mitään hävettävää!

Vierailija
30/57 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukka Megavuotoihin! 

Vierailija
31/57 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain se hikoilu monilla. Sohvakin pitää suojata vanulevyillä( jysk myy tikattua ohutta, sopii patjan päällekin (3kpl) monella, säästyy sijauspatjan pinta. Ja kuivuu tunnissa miltei pesun jälkeen. Muuten kun alkaa tulla vanhaksi, nenä kasvaa,pitenee. Limakalvot kuivuu ja emätin lyhenee. Hartijat pyöristyy ja keho kasaan. Väkätystä koko jana ja  kuin Pms samoin hermot menee.

ja voi kestää yli 60 v asti. Kaik` loppuu ja silmät kutistuu-

Joku nuori gimuli kun lukee tämän,,mitä on tulossa... eli nauti siitä mitä sulla nyt on...

Vierailija
32/57 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina puuttunut epäkohtiin ja ollut näin ollen vtun ärsyttävä tiettyjen henkilöiden mielestä. Meno ei ole muuttunut iän karttuessa, olen edelleen vtun ärsyttävä oikeuksien puolustaja ja aion olla sitä hamaan hautaan saakka.

Epäkohtiin voi puuttua muutenkin kuin äkäisellä tiuskinnalla tai pää punaisena huutamalla.

Kuka on tiuskinut? Entä pää punaisena huutamalla puuttunut epäkohtiin?

Erittäin moni vaihdevuosi-ikäinen nainen. Ehkä ette vaan itse huomaa millä tavalla tuotte asiat esille..

Vierailija
33/57 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinkö kerroin puuttuneeni epäkohtiin?

Sanoit olevasi vtun ärsyttävä, kuulostaa siltä ettet osaa puuttua niihin epäkohtiin asiallisesti.

Osaan puuttua asiallisesti, mutta nyt tässä neli-viisikymppisenä miehet naurahtelee, vähättelee ja pistää kaikki asiat vaihdevuosien piikkiin. Pitäisiköhän ryhtyä puhumaan heille andropaussista? Testot laskee  ja kikkelikään ei oikein enää seiso. Yhtä vähättelevää ja alentavaa puhetta.

Vierailija
34/57 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei hävetä mikään muu kuin älytön hikoilu kun aina on pää märkänä ja naama helottaa punaisena. Tai oikeastaan se ärsyttää niin että häpeä on sivuseikka.

Mua ei hävetä tuokaan. :D

Vierailija
35/57 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sua. Tsemppiä sulle. Mutta kaik loppuu aikanaan, haudassa sit... mutta kyllä se siitä. Näillä helteillä muutenkin pitäis olla ilman pöksyjä mekon alla. Ja muutenkin naisten pitäis olla aina kun tulee himaan ilman pöksyjä,nukkua alsti jne. Tekee hyvää sukuelinterveydelle. ns. tuulettuu, toisin kuin monilla naisilla tpana hautoa alapäätään kaikenmoisilla  pikkuhousunsuojilla, sitten on ongelmaa. Käyttävät suojia vaikka ei tarvetta kuten vähäinen loppuvuoto olisi. Ikäänkuin vakio kapistus housuun aamulla.

Hyvää kesää Sinulle!

Vierailija
36/57 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
37/57 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa, olipas kauheaa, käsittämätöntä, ennen kuulumatonta ja kertakaikkisen pöyristyttävää, vaihdevuodet ja kaikki, mitäs sanot syövästä ?

Vierailija
38/57 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kyse ihan iän mukana tuomasta asenteesta, ei hormonaalisista muutoksista?

Naisen oma ääni vesitetään turhan usein lääketieteellisillä syillä.

Vierailija
39/57 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otapa kuule ibusalia.

En voi. Samasta syystä en saa hormonejakaan yms. Sitten gyne ehdotti kohdun polttoa, ei ole varaa.

Miten sulla muka ei ole varaa? Suomessa hoidetaan ensin, laskutetaan sitten. Eli senkun käyt hoidossa vaikka heti. Ja eihän se julkisella maksa kun sen poliklinikkakäynnin verran. 

Vierailija
40/57 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa, olipas kauheaa, käsittämätöntä, ennen kuulumatonta ja kertakaikkisen pöyristyttävää, vaihdevuodet ja kaikki, mitäs sanot syövästä ?

Ei tämä ole mikään vertailuketju maailman vakavimmasta asiasta. Mutta ei se poista sitä et vaihtarit tekee ihan pösilöksi.

Poistaisin kyllä syövät maailmasta jos voisin. 3 läheistä menetin taudille vuoden sisään, tiedän miten kamala tauti on.