Elämä ilman lapsia on kamalaa
Olen pakolla lapseton ja nyt kun ikää on +40, niin tajuan kuinka kamalaa on olla lapseton. Monella on tässä iässä jo teini-ikäisiä lapsia. Olisihan se kiva, että joku olisi kotona töiden jälkeen odottamassa.
Kommentit (229)
Jokaisen olisi hyvä hankkia itselleen se oma elämä, oli lapsia tai ei. On tyhmää jäädä voivottelemaan omaa tyhjää elämää ilman lapsia, mutta yhtä tyhmää on yrittää saada omista lapsista sisältöä elämäänsä. Älkää tehkö sitä iänikuista virhettä, että kun jäädään eläkkeelle niin lakataan tekemästä yhtään mitään vaan voivotellaan yksinäisyyttä ja tällaisten tylsien ihmisten kanssa pitäisi sitten omaisten jaksaa aikaa viettää!
Elämä lasten kanssa on kamalaa
Olen pakolla lapsellinen ja nyt kun ikää on +40, niin tajuan kuinka kamalaa on olla lapsia. Monella on tässä iässä jo omaisuutta ja seksielämä. Olisihan se kiva, että olisi oma koti ja seksiseuraa siellä töiden jälkeen odottamassa.
Vierailija kirjoitti:
64 vuotta olen elänyt ja yhtään jälkeläistä en ole siittänyt. En ole koskaan tuntenut, että elämäni olisi ollut kamalaa ilman lapsia. Ihanaa on ollut ja on jatkossakin!
Mitä sinusta jää jäljelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
64 vuotta olen elänyt ja yhtään jälkeläistä en ole siittänyt. En ole koskaan tuntenut, että elämäni olisi ollut kamalaa ilman lapsia. Ihanaa on ollut ja on jatkossakin!
Mitä väliä, kuolleelle se on ihan se ja sama
Vierailija kirjoitti:
Olen pakolla lapsellinen ja nyt kun ikää on +40, niin tajuan kuinka kamalaa on olla lapsia. Monella on tässä iässä jo omaisuutta ja seksielämä. Olisihan se kiva, että olisi oma koti ja seksiseuraa siellä töiden jälkeen odottamassa.
Älä puhu itsestäsi. Kukaan ei ole kiinnostunut sinusta. Kaikki tietävät että on paljon erilaisia elämänkohtaloita. Sinun elämäsi ei ole ainutkertainen, eikä sitä tarvitse täällä avata.
Vierailija kirjoitti:
Kotona odottamassa. Juuh aseen kanssa siinä vaiheessa kun alat osoittaa väsymisen merkkejä.
Nykynuoret on kamalia. Niille ei voi antaa asetta ollenkaan. 12-vuotiaat jo suunnittelee kouluampumisia. Tai sitten se on vaan meillä suvussa, mutta kuitenkin. Viimeinen elävä uhri tähtäimessä oli isoisä ja minä varmaan seuraava.
en yhtään ihmettele, kun sinun kasvattamista lapsista on kyse
Ymmärrän kyllä, mutta yleensä ei tulla ajatelleeksi kuinka paljon huolta ja murhetta myös lapsista on. Kaikki lapset eivät ole edes terveitä joten hoitaminen on myös tavallista rankempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä maapallolla on kestänyt 4 miljardin vuoden ajan. Jokainen meistä on tämän 4 miljardin vuoden kestäneen ketjun osa.
Miten selität sen että sinä olet ensimmäinen elämänketjusi katkaiseva ja samalla 4 miljardin vuoden ketjusi viimeinen edustaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu itsestäsi. Kukaan ei ole kiinnostunut sinusta. Kaikki tietävät että on paljon erilaisia elämänkohtaloita. Sinun elämäsi ei ole ainutkertainen, eikä sitä tarvitse täällä avata.
Ai täällä pitäis puhua vain susta ja sun valinnoista kuinka mahtavia ne on?
Vierailija kirjoitti:
Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta tärkeimmän suhteen elämässään ja kärsivät yksinäisyydestä lapsivihan takia.
Mummoiässä viinin lipittely voi tuntua tyhjältä kun muilla
Olenko hullu, kun en autismini takia hanki lasta? En pystyisi lasta hoitamaan, kun kamppailen autismini kanssa kovasti joka päivä, juuri ja juuri saan itseni hoidettua ja elätettyä, enkä halua tätä perinnöllistä juttua antaa viattomalle lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihan pikkuisen ylikansoittamattomampi maapallo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä maapallolla on kestänyt 4 miljardin vuoden ajan. Jokainen meistä on tämän 4 miljardin vuoden kestäneen ketjun osa.
Miten selität sen että sinä olet ensimmäinen elämänketjusi katkaiseva ja samalla 4 miljardin vuoden ketjusi viimeinen edustaja?
Enemmän on pallolta kuollu ketjuja kuin niitä on nyt olemassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi ja sama jonkin ketjun katkeaminen. :D
-eri
Vierailija kirjoitti:
No mulla ei oo lapsia, omaisuutta eikä seksiseuraa. Useimmilla on nuo kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä, mutta yleensä ei tulla ajatelleeksi kuinka paljon huolta ja murhetta myös lapsista on. Kaikki lapset eivät ole edes terveitä joten hoitaminen on myös tavallista rankempaa.
Jopa mitä sairairaammasta lapsesta on aina enemmän iloa kuin murhetta. Väitteet on sairas ja itsekäs.
Vierailija kirjoitti:
On sitä huolta ja murhetta ilman lapsiakin. Jos on halunnut lapsia eikä saanut, niin se on yksi isoimpia murheista mitä elämässä on.
kyllä käy ap:ta sääliksi. itse kun tulen töistä kotiin, niin siellä minua iloisesti odottavat teinit, jotka ovat minusta kiinnostuneita ja innokkaasti heti kyselevät, että miten äidin päivä on töissä mennyt ja muutenkin juttelevat ja viettävät illalla kanssani laatuaikaa perheenkesken.
Olin päiväkodissa töissä 6kk ja tulin siihen tulokseen, että elämä ilman lapsia on ihanaa. Nykypäivän kakarat ovat aivan sekopäisiä, kuten vanhempansakin. Ei enää ikinä päiväkotiin töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta tärkeimmän suhteen elämässään ja kärsivät yksinäisyydestä lapsivihan takia.
Mummoiässä viinin lipittely voi tuntua tyhjältä kun muilla
Olenko hullu, kun en autismini takia hanki lasta? En pystyisi lasta hoitamaan, kun kamppailen autismini kanssa kovasti joka päivä, juuri ja juuri saan itseni hoidettua ja elätettyä, enkä halua tätä perinnöllistä juttua antaa viattomalle lapselle.
Kysymyksesi jo paljasti, että taidat olla hullu, kun olet autisti. Hyvä kuulla että sinulla on syy olla lapseton.
Miksi kysyt selviä asioita!
Oletko varma?